Ga naar inhoud

Heimwee,... ?


wesp

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden wegens familiale omstandigheden mijn coupé verkocht.

De omstandigheden zijn ondertussen positiever geworden.

Was ondertussen op zoek naar iets anders, maar ik wordt steeds opnieuw naar die coupé Z3 getrokken.

Dus eergisteren naar een 3,0i gaan kijken van eerste eigenaar (is al vrij zeldzaam) ,met nog geen 80000 km (nog zeldzamer).

Zag er zeer goed uit en onderhouden zoals het moet. Enige nadeel en nadeel met een grote letters (NADEEL dus), het prijskaartje. Bankrelening werd misselijk (ik ook ).

Gisteren naar een 2,8 gaan kijken. Van tweede eigenaar , met 88000 km. Ook volledig onderhoudsboekje. Zag er ook goed uit. Maar het verhaal klopte niet. Was een duitse wagen van origine. De eerste stempel in het boekje begon pas in 2003 (wagen was van 1998) op 36000 km. En op de carpass het jaartal ook pas vanaf 2003 aangegeven. Dus 5 jaar zonder enig bewijs. is dus volgens mij een geurtje aan. Niet gekocht dus.

Wat is die 3,0i die ik eerst aangaf ( bouwjaar 2001) volgens jullie waard ?

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Wat is die 3,0i die ik eerst aangaf ( bouwjaar 2001) volgens jullie waard ?

Een beetje vragen naar het winnende lot in de loterij. Maar als ik het goed begrijp moet je een zware lening afsluiten voor die bolide <_< Dus waarom jezelf lekker maken. Kijk naar een betrouwbare 2.8 is motorisch ook sterker dan een 3.0. Maar ik wil je wel op weg helpen voor wat betreft de waarde. Ik zal er zelf niet meer dan 15K voor willen geven.

Link naar reactie
De omstandigheden zijn ondertussen positiever geworden.

maar ik wordt steeds opnieuw naar die coupé Z3 getrokken.

dat is allebei mooi om te horen! <_<

Wat is die 3,0i die ik eerst aangaf ( bouwjaar 2001) volgens jullie waard ?

Als ie van een particulier is, in ieder geval niet meer dan de €15.400 die deze BMW dealer in Duitsland voor deze 3.0i (okt-2000/87.000km) vraagt.

4036187.jpg

Edit: deze 3.0i had je vast ook al gezien?

Link naar reactie
dat is allebei mooi om te horen! <_<

Als ie van een particulier is, in ieder geval niet meer dan de €15.400 die deze BMW dealer in Duitsland voor deze 3.0i (okt-2000/87.000km) vraagt.

4036187.jpg

Edit: deze 3.0i had je vast ook al gezien?

Had die laatste ook al gezien op advertentie. Maar vind het kilometeraantal al vrij hoog.

En de 3,0i die ik gezien heb van eerste eigenaar, mag ik hebben voor 16 (hij vroeg 18k). Dit zijn toch al serieuze bedragen .

Volgens hem fulloption. Maar ja, wat is full option ?

Link naar reactie
Maar ja, wat is full option ?

er zijn niet zoveel opties die een Z3 coupe kan hebben (relatief tot hedendaagse auto's):

erweitert leder

glashubdach

17" mischbereifung

Harman Kardon audio + CD speler

cruise control

verwarmde spiegels + ruitensproeiers

koplampsproeiers

stoelverwarming (afhankelijk van waar ie is geleverd, in NL standaard, DL optie)

Link naar reactie

klasse, weer eentje die 'terugkomt'. Wat is dat toch voor QP-virus :blink: ? Gelukkig zijn je omstandigheen ten positieve gekeerd en kan je nu weer over dit soort mooie zaken dromen. :)

Kijk naar een betrouwbare 2.8 is motorisch ook sterker dan een 3.0. Maar ik wil je wel op weg helpen voor wat betreft de waarde. Ik zal er zelf niet meer dan 15K voor willen geven.

helemaal eens, maar een mooie 2.8 moet toch wel voor een beetje minder kunnen ;) ? heb zelf een 3.0 gehad, een :m: QP en nu een 2.8, de laatste en eerste doen weinig voor elkaar onder. Zou eerder letten op aantrekkelijke kilometerstand en wat eventuele opties (erweitert leder blijft mooooi). Succes met The Hunt :ph34r: !

Link naar reactie

het glasdak heeft hij al niet.

Lederkleur: donkerrood

de rest weet ik niet.

bedankt voor de info in ieder geval.

De man was in ieder geval eerlijk. Bij de vraag of hij ongevalvrij was, zei hij dat hij ooit op de baan over een van een vrachtwagen gevallen 'onderdeel' gereden was, waarbij het carter van de coupé afgescheurd werd. Hij dacht dat hij er nog net kon overrijden, maar niet dus. Was een cm te hoog,...

Olie overal , en volop rook. Airbag geopend. Enorm geschrokken.

Alles hersteld op kosten van de verzekering.

Dit had hij mij niet moeten zeggen, ik zou het nooit geweten hebben.

Link naar reactie
het glasdak heeft hij al niet.

Lederkleur: donkerrood

de rest weet ik niet.

Laat de verkoper dan eens een lijstje van de opties mailen, zie je snel genoeg welke opties er daadwerkelijk op zitten.

Dit had hij mij niet moeten zeggen, ik zou het nooit geweten hebben.

totdat de haarscheurtjes in de motorsteun iets meer dan haarscheurtjes werden (om maar een fictief rampscenario te noemen). Ik zou 'm (voorlopig) laten staan, er zijn genoeg andere 2.8/3.0 vissen in de vijver :)

Link naar reactie
Zo'n coupe M, met die bijzonderheden ? Wat die waard is, ik denk ongeveer vijftienhonderd euro! Koop maar een roadster ! :thumbup:

Hans

Roadster is mooi, maar je kan geen straat oprijden of je komt er ééntje tegen. En vind de coupé net ietsje mooier.

Eigenlijk net ietsje veel meer mooier.

Link naar reactie

Orginele Nederlandse QP zijn steeds moeilijker te vinden, maar met veel zoeken en geduld, is het wel degelijk mogelijk om een 1e eigenaar auto te vinden met lage kilometer stand . De door mij pas aangeschafte QP bj 1999( ik wilde enkelt de 2.8 versie) is een eerste eigenaar auto met slechts 40.000 km alle historie aanwezig. 100 % NL. Ze zijn er dus nog wel maar daar staat ook een prijs tegenover.

Link naar reactie
Zo'n coupe M, met die bijzonderheden ? Wat die waard is, ik denk ongeveer vijftienhonderd euro! Koop maar een roadster ! :thumbup:

huh, kopen? :) ik dacht dat je zo'n roadster gratis kreeg bij een pak cornflakes tegenwoordig...

Link naar reactie
huh, kopen? :kisstogether: ik dacht dat je zo'n roadster gratis kreeg bij een pak cornflakes tegenwoordig...

:nono: Ja ja ja zorg jij nou maar dat je ramen dicht zijn op 5Dec voor je het weet gooi Piet en Sint die pantoffel van je zo vol met pepernoten.

Link naar reactie
:thumbup: Ja ja ja zorg jij nou maar dat je ramen dicht zijn op 5Dec voor je het weet gooi Piet en Sint die pantoffel van je zo vol met pepernoten.

Kijk dat zijn tenminste berichten, daar hebben we wat aan!

Hans :D

Link naar reactie
Een tijdje geleden wegens familiale omstandigheden mijn coupé verkocht.

De omstandigheden zijn ondertussen positiever geworden.

Was ondertussen op zoek naar iets anders, maar ik wordt steeds opnieuw naar die coupé Z3 getrokken.

Dus eergisteren naar een 3,0i gaan kijken van eerste eigenaar (is al vrij zeldzaam) ,met nog geen 80000 km (nog zeldzamer).

Zag er zeer goed uit en onderhouden zoals het moet. Enige nadeel en nadeel met een grote letters (NADEEL dus), het prijskaartje. Bankrelening werd misselijk (ik ook ).

Gisteren naar een 2,8 gaan kijken. Van tweede eigenaar , met 88000 km. Ook volledig onderhoudsboekje. Zag er ook goed uit. Maar het verhaal klopte niet. Was een duitse wagen van origine. De eerste stempel in het boekje begon pas in 2003 (wagen was van 1998) op 36000 km. En op de carpass het jaartal ook pas vanaf 2003 aangegeven. Dus 5 jaar zonder enig bewijs. is dus volgens mij een geurtje aan. Niet gekocht dus.

Wat is die 3,0i die ik eerst aangaf ( bouwjaar 2001) volgens jullie waard ?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.