Ga naar inhoud

Lakverzegeling Diamondbrite


Roodster

Aanbevolen berichten

Hallo medeforummers,

Vandaag een bedrijf gevonden dat Lakverzegeling d.m.v. Diamondbrite toepast.

De behandeling in het kort:

De auto word eerst grondig gewassen en daarna gepolijst zodat de lak HELEMAAL schoon is vervolgens word staps gewijs de lak verzegeling

aangebracht met het Diamondbrite produkt.

In de prijs zit tevens een onderhoudset met speciale shampoo, de auto mag dan niet meer door de wasstraat ( alsof wij dat al zouden doen )

Op de lakverzegeling word 6 JAAR !!! garantie gegeven door Diamondbrite.

Het bedrijf biedt tevens aan om wanneer U dat wilt, de auto met de onderhoudset te wassen voor 10 euro per wasbeurt.

Hoe meer aanmeldingen, hoe scherper de prijs.

Ik weet dat er een forumlid een soortgelijke behandeling uitvoert, deze zit echter helemaal in hoensbroek geloof ik. Voor de leden in de bovenste helft van nederland is dit dan een aantrekkelijke optie.

Binnenkort zal ik trachten een fotoreportage te posten zodat jullie zelf de resultaten kunnen zien.

Laat maar weten wat jullie er van vinden....

Met vriendelijke groeten

Link naar reactie
  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Van het bedrijf in Limburg lees ik goede recensies. Ik was van plan mijn ZZZ daar naar toe te brengen, maar wat ik wil weten of je feitelijke ervaring hebt met het bedrijf in Almere. Het is mij in elk geval duidelijk dat Limburg goed is.

Hans

Link naar reactie
Ben benieuwd hoe..........

Diamondbrite

Uw jaarlijkse gratis controle :

Om uw Diamondbrite garantie te behouden , moet u uw auto een maal per jaar aanbieden voor een korte

visuele inspectie op de lak en bekleding bij uw dealer , deze inspectie is geheel gratis.

U kunt dan meteen het bijgeleverde Diamondbrite aftercare pakket met de Shampoo en Conserver weer

vernieuwen of aanvullen .

Grtz Ron.

Link naar reactie
Ben benieuwd hoe men de 6 jaar garantie geeft!? Normaal na 1 1/2-2 jaar is het echt over.......

Jaaaah, mooie praatjes he.

Emanuel geeft aan dat de verzegeling MAX 2 jaar blijft zitten, maar eigenlijk voor goed te zijn moet je het elk jaar laten doen.

En dit is correct. Ik ben in april vorig jaar geweest bij CC&S en ik heb nog steeds resultaat van de lakverzegeling, weliswaar al een pak minder dan in april vorig jaar :mellow:

Link naar reactie

Hoensbroek ligt nu eenmaal waar het ligt.

Toen ik de coupe daar heb "laten doen" had ik een project in Heerlen, dus was voor mij 2 km om rijden. Daarbij levert Emanuel gewoon goede service :thumbup:

Neemt niet weg dat een soortgelijk alternatief in Almere ook zijn waarde kan hebben, dus geeft het gewoon een kans mensen. Roodster in ieder geval een dikke :thumbup: voor het initiatief!

Link naar reactie
Goed plan. Ik zit in Amsterdam dus Almere is prima. Schrijf mij maar op voor een behandeling van de Z4.

Jurgen

Jurgen,

ik ga er over 2 weken samen met mijn zwager heen ( hij heeft ook een Z3 ) en zal proberen een fotoreportage te maken en deze hier posten

zodat iedereen zelf een oordeel kan vellen. Tevens zal ik nog meer informatie inwinnen over het de garantie (6 Jaar ) in elkaar zit.

Emanuel en Reggie zullen ongetwijfeld PUIK werk leveren, alleen de afstand was voor mij een minpunt. Vandaar....

Link naar reactie

Ik heb zelf mijn M laten behandelen in Eindhoven door Protech. Ook zeer tevreden over.

De X5 zit ondertussen al bijna 5 jaar met Protech erop en het is er in ieder geval niet van af, dus 6 jaar kan ik best geloven.

Het aardige is dat de steenslag op de M stukjes van de beschermlaag haalt, en niet van de lak zelf dus geen kleur eraf. Lijkt wel een teflon stukje of zo.

Link naar reactie

De verhalen worden mooier en mooier, nu zelfs al bescherming tegen steenslag!

De realiteit is dat er gewoon een sealant op de auto wordt gezet, niets meer, niets minder. Hier is op zich helemaal niets mis mee maar je moet je een aantal zaken goed realiseren.

1) Als deze laag op de auto wordt gezet dan kan je zelf niets meer doen zonder dat deze laag wordt aangetast, dus bijvoorbeeld niet kleien en geen krasjes verwijderen.

2) zo'n laag blijft natuurlijk geen jaren zitten, bij de inspectie wordt er gewoon snel een nieuwe laag opgezet.

3) Een beetje doehetzelver zet zelf gewoon voor minder geld een goede wax of sealant op de auto en houdt dit 2 tot 4 keer per jaar bij voor een mooie glans. Met de juiste spulletjes zet je een goed onderhouden wagen binnen een uur in de wax (zeker een ZZZ(Z) )

Begrijp me niet verkeerd, ieder zijn ding en het kan zeker voor mensen die zelf niets met hun auto willen doen een uitkomst zijn maar

" If it seems too good to be true... it probably is!"

Overigens is bij het gevalletje steenslag gewoon de blanke laklaag eraf, de gekleurde laklaag zit er nog onder.

Link naar reactie

Een van de ontvangen offertes:

De kosten voor een 6 jaar garantie behandeling Diamond Brite zijn € 325.00 excl bekleding reinigen.

De kosten voor het polijsten van de lak € 50.00 tot € 75.00 afhankelijk van de staat van de lak.

Mocht het nodig zijn de lak te behandelen met Clay dan is het bedrag hiervoor €25.00

Alle bovengenoemde bedragen zijn ex 19% BTW

Voor alle duidelijkheid het is inderdaad zo dat Waxoyl een garantie geeft van 2 jaar op een gebruikte auto en 3 jaar op een nieuwe

Hieronder vermeld ik nog even de werkzaamheden die verricht gaan worden,

1) De auto wordt gewassen mat een milde autoshampoo die alle vervuiling verwijderd

2) De auto wordt gepolijst met een poetsmachine waardoor kleine krassen verdwijnen en de auto glad wordt

3) Daarna wordt de auto in de stage 1 gezet en als deze droog is gaat daar de beschermende laag van stage 2 overheen die een

Verbinding aangaat met stage 1 en daardoor een lakpanster zal vormen en uw auto zal beschermen tegen invloeden van buiten af zoals de fabrikant dit vermeld.

De behandeling zal ongeveer een 4 tot 5 uur in beslag nemen.

De werkzaamheden zullen uitgevoerd gaan worden bij u aan huis/bedrijf zodat u ten alle tijden controle heeft op de werkzaamheden.

Link naar reactie

en nog een prijsopgaaf. (wel erg summier)

Hallo u moet rekenen op zo,n 250 euro ex btw op deze behandeling zit 6 jaar

garantie en uw auto krijgt hierdoor een perfecte bescherming en een veel

diepere glans mvgr

Link naar reactie
Een van de ontvangen offertes:

De kosten voor een 6 jaar garantie behandeling Diamond Brite zijn € 325.00 excl bekleding reinigen....

op de werkzaamheden.

MOD EDIT: liever niet fullquoten

Ivo,

Dank voor het verzamelen van deze gegevens.

Als ik dit zo bekijk dan is de geschatte pijs nog zo gek niet. Ik zeg met name , geschatte prijs, want de definitieve prijs zal ik nog moeten onderhandelen.

De behandeling zoals jij beschrijft, zo is hij mij ook uitgelegd. Tijdsduur van 4-5 uur komt idd overeen.

Binnenkort ga ik een afspraak maken om mijn eigen ZZZ te laten behandelen ...... we zullen zien !

Link naar reactie
Hieronder vermeld ik nog even de werkzaamheden die verricht gaan worden,

1) De auto wordt gewassen mat een milde autoshampoo die alle vervuiling verwijderd

kan ik ze dan ook laten stoppen? Wel benieuwd naar matzwart op de mijne.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

6 jaar garantie??? :schater:

Das nog meer dan dat er uberhaupt op de lak zit.. heb je dan ook garantie tegen roest..?

Prima idee bij het verkopen van je bolide.. gewoon even hier langs brengen en zeggen..

U heeft 6 jaar garantie op de lak.. :schater::schater::thumbup:

Link naar reactie
De verhalen worden mooier en mooier, nu zelfs al bescherming tegen steenslag!

...

Overigens is bij het gevalletje steenslag gewoon de blanke laklaag eraf, de gekleurde laklaag zit er nog onder.

Speedy,

Ik ben ook gewoon voorstander van zelf poetsen, net als wassen, je ziet dingen veel sneller aan je auto ( kleine krasjes/deukjes etc etc) mijn mening is dat je dan gelijk eventueel aktie kan ondernemen.

Doe je een sealant en "laat"je hem wassen zie je niets meer van dat soort dingen.

Welke merk en middelen daarvan geef jij de voorkeur.

Ik gebruik nu meguiars gold glass liquid wax.

valt me alleen 2 dingen bij op:

nml:

Hij glimt als een t......( voor de vrouwen onder ons) en is heel mooi glad

Alleen na een week( echt waar) is die totaal niet glad meer, en krijg ik het gevoel dat de werking al minder is.

gebruik jij andere middelen?

Link naar reactie

speedy ze zijn hier op het forum niet zo poetsg..l.

Als je er over schrijft krijg je hele rare reakties. :schater:

Maar by the way je hebt helemaal gelijk.

Ik poets met poorboys dat bevalt mij prima.

Alleen de wax vind ik niet zo geweldig had meer glans mogen geven wetlook is dus ook niet aanwezig.

Eerst lekker 2x wassen kleien polijsten sealen en waxen.

Ben je toch zo maar een volle dag verder :thumbup:

Zo en nu maar wachten op .......

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.