Ga naar inhoud

BMW X1


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...

20233103-E.jpg

20233104-E.jpg

After toying with the idea of an even larger X7 sport-utility vehicle to complement the midsize X5 SUV, BMW has decided to go smaller instead. The 2011 BMW X1 is an all-new compact-utility vehicle built on the same platform as the recently introduced 1 Series coupe. Caught testing on the streets of Munich, the X1 has a tall-roof design similar to the 2010 BMW V5 utility vehicle. The idea for both vehicles is to cram as much interior space as possible into a relatively small footprint. Like the 1 Series coupe, the 2011 BMW X1 will likely offer two variations of BMW's 3.0-liter inline-6 engine. Expect base X1s to have roughly 230 horsepower, while the top-of-the-line models will get the same 300-hp 3.0-liter inline-6 found in the 135i and 335i coupes and sedans. Since it's supposed to have more utility than your average sedan, the X1 will most likely come standard with all-wheel drive. The system will also feature BMW's new Dynamic Performance Control system, which should help make the X1 handle better than your average sport-utility. It will be awhile before we know for sure, as the 2011 BMW X1 is still several years away from production. Expect to see its official debut sometime in 2010, with sales beginning in the U.S. a year later

Link naar reactie

Op zich niet lelijk, maar SUV, Crossover, etc is nu wel zooooo passé...

We hebben nu wel genoeg van die 'veel te hoog op hun poten' gezette berlines/coupé's...

Het is te zeggen, ik heb er genoeg van :kicking:

Link naar reactie

Leuk om nu eindelijk ook eens de gecamoufleerde foto's van de X1 te zien, terwijl de officiele introductie plaatjes en filmpjes van de auto allang beschikbaar zijn. :schater:

Ook grappige die Amerikaanse beschrijving. De auto krijgt in de "basis" zo'n 230Pk (!). Schrik niet, auto komt ook gewoon met een 2.0d motor en achterwielaandrijving.

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Ik heb zojuist ontdekt dat The Shrike bij BMW werkt, wie anders komt er op het idee om dit soort teaser-foto's van de nieuwe X1 uit te brengen :rolleyes:

f7f700385db54efdbc8be724eb296563.jpg

Gelukkig ook de betere Ringfoto's

5c492a0396e96f5cb87a0816aa07dfd2.jpg

Ze proberen het niet eens te verbergen, dan hadden ze wel het "X1" plaatje eraf gelaten/gefohnd ipv afplakken

8a0f934f0258434f9df846652aae5ba6.jpg

Zoals met alle SUV's (groot of klein) heb ik zoiets van :fiew: :huh:

Link naar reactie

suv's zijn voor bouwondernemers en profvoetballers. :rolleyes: De X1 waarschijnlijk voor voetballers uit de "jupiler league"

Link naar reactie
Ik heb zojuist ontdekt dat The Shrike bij BMW werkt, wie anders komt er op het idee om dit soort teaser-foto's van de nieuwe X1 uit te brengen :rolleyes:

f7f700385db54efdbc8be724eb296563.jpg

Dat heet een hollistische blik werpen op het project en een duidelijke focus hebben op het uiteindelijk doel. :fiew:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Valt er weer een sneak preview te regelen in Rijswijk? :birthday:

Natuurlijk, geen probleem.

RVE regelt de preview.

Ik regel een rit naar de X1 fabriek.

Maarten regelt een ontmoeting met de designer van de X1.

Verder nog aanvullende wensen? :schater:

Link naar reactie
Ik persoonlijk vind hem zeer geslaagt. Helemaal in die kleurencombi :birthday:

:guitar: Het zoveelste flauwe crossover-suv-wannabe-offroad afkooksel...

Link naar reactie
Natuurlijk, geen probleem.

RVE regelt de preview.

Ik regel een rit naar de X1 fabriek.

Maarten regelt een ontmoeting met de designer van de X1.

Verder nog aanvullende wensen? :schater:

Bij voorkeur in de 1e week van augustus. Ik hoor het wel van je. :birthday:

Link naar reactie
Natuurlijk, geen probleem.

RVE regelt de preview.

Ik regel een rit naar de X1 fabriek.

Maarten regelt een ontmoeting met de designer van de X1.

Verder nog aanvullende wensen? :schater:

euh, ... The Shrike wil graag de dame op de foto een veeg geven. Kunt u dat ook ff regelen? Mag ook in Munchen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.