Ga naar inhoud

Data knallen in Duitsland deel III


MdV

Wanneer knallen in Duitsland?  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke datum?

    • Zondag 16 september
      3
    • Zondag 30 september
      5
    • Zondag 14 oktober
      4


Aanbevolen berichten

Zoals hier besproken komt er vast een Deel III van de Duitse Knaldag.

Grote vraag is: WANNEER!? Rondje dit jaar voordat we te diep de herfst inraken is wel leuk natuurlijk...

- Eerst even een poll om de datum te bepalen, daarna kan je je los aanmelden voor de geselecteerde dag.

- Stemmen tot en met vrijdag 31/08 20.00u, daarna meeste stemmen wint en de datum vastgesteld.

- Stemmen in Replies tellen niet mee (is te moeilijk voor me :thumbup:)

Wil wel opmerken dat het niet verstandig is om met teveel auto's te treinen, ook om het race element waar de Polizei toch een beetje moeilijk over doet, te vermijden. Dus... bij veel aanmeldingen: opsplitsen.

PS Alleen stemmen als je mee wilt rijden svp ennuh. het is een meerkeuze poll, dus meerdere opties mogelijk! ;)

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zoals hier besproken komt er vast een Deel III van de Duitse Knaldag.

Grote vraag is: WANNEER!? Rondje dit jaar voordat we te diep de herfst inraken is wel leuk natuurlijk...

- Eerst even een poll om de datum te bepalen, daarna kan je je los aanmelden voor de geselecteerde dag.

- Stemmen tot en met vrijdag 31/08 20.00u, daarna meeste stemmen wint en de datum vastgesteld.

- Stemmen in Replies tellen niet mee (is te moeilijk voor me :()

Wil wel opmerken dat het niet verstandig is om met teveel auto's te treinen, ook om het race element waar de Polizei toch een beetje moeilijk over doet, te vermijden. Dus... bij veel aanmeldingen: opsplitsen.

PS Alleen stemmen als je mee wilt rijden svp ennuh. het is een meerkeuze poll, dus meerdere opties mogelijk! :nasty:

Ik wist niet dat je zo pissig was dat je je gaat afsplitsen ;) :schater: Ik dacht zelf aan 30 september maar hoe wil je het regelen b.v. van waaruit vertrekken en dergelijke je kunt niet zo overal de grens over en gaan knallen. Richting Oberhausen is het b.v. megadruk. Of is het de bedoeling dat we weer bij mij vandaan gaan kunnen we de andere kant op is het echt rustig :thumbup:
Link naar reactie
Ik wist niet dat je zo pissig was dat je je gaat afsplitsen :nasty::schater: Ik dacht zelf aan 30 september maar hoe wil je het regelen b.v. van waaruit vertrekken en dergelijke je kunt niet zo overal de grens over en gaan knallen. Richting Oberhausen is het b.v. megadruk. Of is het de bedoeling dat we weer bij mij vandaan gaan kunnen we de andere kant op is het echt rustig :(

afsplitsen? tuurlijk niet :thumbup: , maar ja kon moeilijk in de intro tekst vermelden dat we vertrekken vanuit jouw huis: straks melden zich weer meer mensen aan en wordt jouw casa het Overijsselse Z3 honk/ dependance van Reeuwijk...: Arme Nicole! Dus bij deze dan maar de vraag (wilde er een pm aan wijden maar ja): vertrekken vanuit Roger?

;)

Link naar reactie
afsplitsen? tuurlijk niet :thumbup: , maar ja kon moeilijk in de intro tekst vermelden dat we vertrekken vanuit jouw huis: straks melden zich weer meer mensen aan en wordt jouw casa het Overijsselse Z3 honk/ dependance van Reeuwijk...: Arme Nicole! Dus bij deze dan maar de vraag (wilde er een pm aan wijden maar ja): vertrekken vanuit Roger?

;)

Ik vind het helemaal goed, je was mij net voor met het plaatsen van de poll ;)
Link naar reactie
14 oktober gekozen, heb ik nog even de tijd om iets snellers te bemachtigen is dan een mooie aangelegenheid het uit te proberen.

;)

Ruud ik zag zojuist een zilverkleurige ///M met een rode kap te koop staan :thumbup:

Link naar reactie

is geen Roodkapje maar blauwkapje aka "de frikadel"

als het lukt zijn wij ook weer van de partij hoor. heb geen datumvoorkeur dus is ff kijken welke het wordt en of het past.

Link naar reactie
Frank, je moet hier geen advertenties aanprijzen maar stemmen ;) :schater: wij organiseren dit nogmaals voor jouw therapie en omdat wij willen dat je erbij bent ;)

Wat ben je toch een schat Roger :thumbup: Ik heb natuurlijk allang gestemd. Alleen de twee data in september heb ik gekozen want ik wil zo snel mogelijk ;)

Link naar reactie
`Doe de volgende keer wat minder egoistisch en laat Annelies ook rijden :schater:

Annelies staat nu achter me en die komt niet bij van het lachen..... hele goede Roger! je hebt er weer een fan bij!!

(Dan heeft ie er tenminste 1 :schater: )

Link naar reactie
Neem je zoon ook mee in zijn Z! :schater:

Is een idee, hoewel zijn oudere broer het leuker zal vinden !!

(Die vindt Z3's nogsteeds de mooiste sportwagens die er zijn.)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.