Ga naar inhoud

Mijn M Coupe is verkocht


Ivo

Aanbevolen berichten

Tja, het is toch gebeurd :mellow:

Vandaag is nh-flatline langs geweest om naar mijn :m: QP te kijken. Vervolgens viel het hem op dat het wel een erg mooi exemplaar was/is :thumbup:

Hij heeft besloten mijn :m: QP in vol ornaat te adopteren (kopen) en verder beloofde hij er erg goed voor te zorgen :thumbup:

Naar mijn inschatting is hij net zo'n zeikert als Pierre en ik voor wat betreft auto's, dus ik geloof hem op zijn woord. ;)

M.a.w. binnen een paar weken zit ik zonder :( en heeft hij een eeuwige glimlach :wave:

Veel plezier ermee, Kees en wees goed voor mijn schatje :wave:

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Auw dat doet zeer de stichter doet zijn MQPe weg.

NH-Flatliner wees er zuinig op

Hij komt wel eens in Drachten, Huub, dus je zult hem misschien nog wel eens zien :thumbup:

Afijn, voorlopig staat-ie nog voor de deur hier, dus ik kan geleidelijk afscheid nemen :wave:

Link naar reactie
Gaat er ook wat spannends voor terugkomen???

Voorlopig even niet, Huub. Maar ik sluit niet uit dat er in de verdere toekomst wel weer wat bijzonders komt.

Probleem is dat een :thumbup: QP natuurlijk wel iets unieks is, wat je niet makkelijk topt :wave:

Link naar reactie

Mm, tweeslachtig gevoel over. Maar als jij je er (al of niet uiteindelijk) in kunt vinden feliciteer ik je, Ivo.

En Cees, van harte gefeliciteerd met de aankoop van een pico bello originalo QP.

Link naar reactie
Mm, tweeslachtig gevoel over.

Je bent niet de enige, Rob.

Maar ik merkte zelf dat ik er niet ECHT meer van kon genieten en ik reed er te weinig in, vond ik zelf.

Tja, je weet nooit of je er goed aan doet, maar ik heb er best een redelijk goed gevoel bij, nu. Tijd zal het leren.

Einde van een tijdperk, zeg maar :wave:

Link naar reactie

nou zoals nu wel is bekend ben ik de nieuwe eigenaar van de Mqp... althans.. Binnen 2 a 3 weken. Geen haast dus kan Ivo nog even lekker genieten van de auto.

En ik mag mezelf graag bestempelen als een echte liefhebber. Elke auto is bij mij in goede handen en deze dus helemaal..

Ik was gisteren naar Duitsland geweest om het e.e.a. te bekijken, maar was niet onder de indruk. 1 in Duitland was knap, maar had daar ook de prijs naar. Omgerekend had deze hetzelfde gekost als die van IVo.

Ook naar de zwarte wezen kijken in Ermelo en die zag er ook goed uit, alleen de bumper sluit daar niet lekker aan. De sluiting van de motorkap was mij daarvan niet opgevallen. Mooie proefrit gemaakt en er kon nog aardig wat met de prijs gedaan worden...

Echter toen ik vandaag bij IVO kwam, zag ik al meteen dat ik hier met een hele andere klasse te maken had.. Tjonge tjonge wat stond die auto te schitteren in de zon.. En ook tijdens de proefrit merkte ik meteen al dat deze veel soepeler en voor mijn gevoel ook veel sneller liep dan de zwarte!

En dan al die gadgets... Ben er zelf ook gek van, maar tja de prijs he.. Even moeten nadenken, want voor mij ook een hoop geld en toch meteen de knoop maar doorgehakt!

En tijdens een rondrit in de omgeving van Ivo heb ik beloofd dat hij met mijn auto mag rijden en ik wel passagier ben... :thumbup:

Ivo bedankt voor je tijd en eerlijkheid en zorg nog even goed voor de auto!

De auto komt dus nu te rijden in Noord-Holland Noord..

Tot gauw op een meeting o.i.d.

Kees

Link naar reactie

Damn, dat is toch nog wel een verrassing.

Denk dat Rob het al goed heeft verwoord ja.

Jammer dat je 'm uiteindelijk toch hebt weggedaan.

Kees gefeliciteerd met de aankoop. Je hebt echt een superexemplaar wat altijd optimaal vertroeteld is.

Link naar reactie

welkom bij de alumni club! Erg goed dat het gelukt is en dat je een leuke nieuwe meester hebt gevonden voor je "slettebak". Je mag nog steeds langskomen hier hoor, ook nu je geen z3 meer hebt (ook bij mij overigens). Op naar de nieuwe dingen en nieuwe slettebakken!

Link naar reactie
De auto komt dus nu te rijden in Noord-Holland Noord..

Tot gauw op een meeting o.i.d.

Kees

Zooooo, Ivo's beauty komt dus naar Noord Holland Noord !!! :thumbup:

En waar mag dat zijn Kees, zodat "we" Ivo afentoe gerust kunnen stellen als "we" de QP weer ff gezien hebben !!?? :wave:

By the Way ! Kees Gefeliciteerd met de goede aankoop , en Ivo strekte met de Verwerking, want dit zal toch wel ff moeten wennen ! :thumbup:

:angry:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.