Ga naar inhoud

Mijn M Coupe is verkocht


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

welkom bij de alumni club! Erg goed dat het gelukt is en dat je een leuke nieuwe meester hebt gevonden voor je "slettebak". Je mag nog steeds langskomen hier hoor, ook nu je geen z3 meer hebt (ook bij mij overigens). Op naar de nieuwe dingen en nieuwe slettebakken!

hehehe, gelukkig :)

Tja, ik hou mijn modellen op de schouw, ik val wel op kleine slettebakken :schater:

Link naar reactie
Je bent niet de enige, Rob.

Maar ik merkte zelf dat ik er niet ECHT meer van kon genieten en ik reed er te weinig in, vond ik zelf.

Tja, je weet nooit of je er goed aan doet, maar ik heb er best een redelijk goed gevoel bij, nu. Tijd zal het leren.

Einde van een tijdperk, zeg maar :wave:

Dat doet me juist genieten. Ik rijd ook (veel) te weinig met m'n Qp, maar als ik 'm dan de sporen geef, is het steeds weer met een grijns en dat waauw-gevoel. :) :D

Begrijp natuurlijk wel de achterliggende reden, Ivo, maar vind het toch heel jammer...

Verder wel jaloers op Nh Flatline, want hij heeft nu echt wel één van de toppers uit dit forum. ;)

Link naar reactie

Ivo, gefeliciteerd met de verkoop hoe moeilijk het ook is. (had ik toen ik afscheid moest nemen van de P911)

En Kees gefeliciteerd met je nieuwe aankoop, zover ik denk een superaankoop met veel genieten.

Link naar reactie

tja.. wat moet ik hier aan toevoegen.....

Ik hoop dat je aktief blijft hier, Ivo. Je zult wel moeten trouwens :schater:

Afscheid van de Z..... dat is idd niet leuk. Bij mij gaat het gevoel iig niet weg en er is nog steeds niks wat ik mooier vind, laat staan geld voor heb overigens :foto:

Ik kan je geen tips geven over hoe er mee om te gaan anders dan....krijg een kind. Maar dat is in jouw geval misschien nog even niet zo verstandig :thumbup:

succes :P

Link naar reactie
hehehe, gelukkig :rolleyes:

Tja, ik hou mijn modellen op de schouw, ik val wel op kleine slettebakken :schater:

Dus daarom heb ik mezelf meteen een 1:18 model aangeschaft van mijn nieuwe auto van het merk UT Models.... Ziet er weer gelikt uit en neemt meteen een mooie plaats in het huis in..!

Moet mezelf af en toe een beetje "teasen" voordat ik haar mag ophalen natuurlijk :angry:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.