Ga naar inhoud

Oranje Lampje Dak


ivodl

Aanbevolen berichten

Ik heb (te) vaak dat ik bij het openen van de kap dat het oranje lampje gaat knipperen die aangeeft dat er iets niet goed zit met het verstelbare deel in de kofferbak. Vervolgens is het een kwestie van een paar keer "rommelen" in de kofferbak en dan werkt het wel weer, maar aangezien ik dat ding nooit omhoog doe vroeg ik me af hoe ik deze sensor eenvoudig kan omzijlen?

Ik zag in een eerder topic al dat dit wel moet kunnen...maar hoe?

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ivo,

als je het verstelbare deel in de bak omhoog doet zie je in het midden een plastic ''plaatje'' zie foto

imag0277i.jpg

Schroef de 2 schroefjes los en haal het schakelaartje eruit, deze in ingedrukte stand vast tappen

(stekkertje loskoppelen heeft geen zin, geeft hetzelfde effect als klep omhoog)

imag0275m.jpg

imag0276y.jpg

Is maar een paar minuten werk, heb het net even los gehaald om foto's te maken

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

@ Ruud , wat tape je nu precies vast, dat is mij niet helemaal duidelijk..

Ik heb de schroeven los, krijg echter het stekkertje met de kabeltjes niet los...:-(

Ik hoop overigens dat het bij mij dit het probleem is van de kap en niet een kapotte motor.. :-(

Link naar reactie

Wanneer de afdekplaat naar beneden in russtand zit is de schakelaar geactiveerd dus hoef je daar niets aan te doen.

Simpele test, wanneer de ontgrendeling/vergrendeling gewoon werkt maar de kap gaat niet verder open: Hydroagregaat defect.

werkt niet.. :(

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.