Ga naar inhoud

Binnenspiegel verwijderen


Richard

Aanbevolen berichten

Hoi luitjes, ik zou graag de binnenspiegel van zijn voetje afhalen alleen weet ik niet hoe je dit doet en of dit mogelijk is.

Ik heb al op het forum gezocht maar kon niks vinden.

Het voetje wilde ik gewoon laten zitten alleen de spiegel hoeft er maar af zodat ik een beter zicht heb.

Alvast bedankt. Oja het is een z3 1.9i uit 2001.

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Spiegels

-Linker buiten- en binnenspiegel verplicht

-Rechterbuitenspiegel: aan te raden. Is alleen verplicht, als de binnenspiegel geen zicht op de weg achter de auto geeft.

blijft een twijfelgeval. Zou voor de zekerheid voor de keuring even de spiegel monteren om discussies te voorkomen. Verder heb je inderdaad gelijk. Met spiegel zie je niet veel of je moet het formaat kabouter hebben.

Link naar reactie

Bedankt voor jullie reactie, ik heb de spiegel eraf gehaald maar nu heb ik een probleem de kabel van het alarm loopt door in de spiegel terwijl ik dacht dat deze alleen in de voet zat.

Maar nu dus de vraag hoe krijg ik de spiegel er weer op, want ik heb al aardig lopen duwen maar krijg er nog maar weinig beweging in.

Link naar reactie

precies het tegenovergestelde doen, met dezelfde hoek tegen het voetje op het raam zetten en er op draaien.

PS aan die kabel zit een stekkertje, dat kan je makkelijk loshalen.

(ik dacht dat ik onhandig was :schater::newblush: )

Link naar reactie
Dan moet je zeker een lang end zijn.. gelukkig heb ik nergens last van :newblush:

Die spiegel is voor mij zelfs perfect.. houdt regelmatig de zon voor mij uit min ogen... B)

Zeker met je nieuwe avatar :) want die is weer oogverblindend :schater:

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Beste

is er een alternatief voor die enorme makup spiegel aan de voorruit

dat ding zit in de weg een kleinere zou wenselijk zijn ... :thumbup:

bestaat dat ergens ... ik heb begrepen dat de sensor van de afstandbediening erin verweven zit ... anders had ik hem er al uitgerukt ...

dus graag een nette oplossing zodat het beeld naar rechtsvoor wat duidelijker word :thumbup:

Link naar reactie

Hoi Forummers,

Een M-spiegel lost het probleem ook een beetje op door de afrondingen. Voor mij was dat afdoende. Verder heb ik ooit ergens op een site in de USofA (weet helaas niet meer waar) een spiegelarmpje gezien die je veel korter is dan de originele. Hierdoor komt de spiegel hoger te hangen en kan je er makkelijker onderdoor kijken. Ik vond het teveel werk want de spiegel moet uit elkaar, het oude armpje moet eraf gesleuteld worden en de nieuwe er weer aan enz... Maar voor wie het wil zou dit een oplossing kunnen zijn want zonder mag volgens mij inderdaad ook niet.

Groet, Paul

Link naar reactie

Toch nog goed nieuws over Z3mirrors.com:

"My isp is working on the site. It has been hacked and they are attempting to get things straightened out. I will be selling mirrors and adapters, but not till I get access to my web site. Hopefully that will be very soon.

I will email you as soon as I am able to take orders.

Thank You

Gary"

Link naar reactie
Een M-spiegel lost het probleem ook een beetje op door de afrondingen. Voor mij was dat afdoende.

2x

stoel lekker laag zetten helpt ook om het zicht te verbeteren (en voor de ultimate kart experience).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.