Ga naar inhoud

Binnenspiegel verwijderen

Richard

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi luitjes, ik zou graag de binnenspiegel van zijn voetje afhalen alleen weet ik niet hoe je dit doet en of dit mogelijk is.

Ik heb al op het forum gezocht maar kon niks vinden.

Het voetje wilde ik gewoon laten zitten alleen de spiegel hoeft er maar af zodat ik een beter zicht heb.

Alvast bedankt. Oja het is een z3 1.9i uit 2001.

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

kwartslag draaien en afnemen.

en niet onnodig links blijven hangen als ik er aan kom :schater:

Geplaatst:

Spiegels

-Linker buiten- en binnenspiegel verplicht

-Rechterbuitenspiegel: aan te raden. Is alleen verplicht, als de binnenspiegel geen zicht op de weg achter de auto geeft.

blijft een twijfelgeval. Zou voor de zekerheid voor de keuring even de spiegel monteren om discussies te voorkomen. Verder heb je inderdaad gelijk. Met spiegel zie je niet veel of je moet het formaat kabouter hebben.

Geplaatst:

Ivo is zo lang dat hij gewoon boven de ruit naar buiten kijkt. :sick:

Dus heeft hij er ook niet veel last van.

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

Dan moet je zeker een lang end zijn.. gelukkig heb ik nergens last van :rolleyes:

Die spiegel is voor mij zelfs perfect.. houdt regelmatig de zon voor mij uit min ogen... :unsure:

Geplaatst:

Bedankt voor jullie reactie, ik heb de spiegel eraf gehaald maar nu heb ik een probleem de kabel van het alarm loopt door in de spiegel terwijl ik dacht dat deze alleen in de voet zat.

Maar nu dus de vraag hoe krijg ik de spiegel er weer op, want ik heb al aardig lopen duwen maar krijg er nog maar weinig beweging in.

Geplaatst:

precies het tegenovergestelde doen, met dezelfde hoek tegen het voetje op het raam zetten en er op draaien.

PS aan die kabel zit een stekkertje, dat kan je makkelijk loshalen.

(ik dacht dat ik onhandig was :schater::newblush: )

Geplaatst:
Dan moet je zeker een lang end zijn.. gelukkig heb ik nergens last van :newblush:

Die spiegel is voor mij zelfs perfect.. houdt regelmatig de zon voor mij uit min ogen... B)

Zeker met je nieuwe avatar :) want die is weer oogverblindend :schater:

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Beste

is er een alternatief voor die enorme makup spiegel aan de voorruit

dat ding zit in de weg een kleinere zou wenselijk zijn ... :thumbup:

bestaat dat ergens ... ik heb begrepen dat de sensor van de afstandbediening erin verweven zit ... anders had ik hem er al uitgerukt ...

dus graag een nette oplossing zodat het beeld naar rechtsvoor wat duidelijker word :thumbup:

Geplaatst:

Lijkt mij ook wel wat. Ik heb vandaag echt op een haar na een scooter aangereden omdat hij eerst in mijn A-stijl en daarna in het zicht van mijn spiegel zat. Had deze tweewieler helemaal niet gezien.....

Geplaatst:

Hoi Forummers,

Een M-spiegel lost het probleem ook een beetje op door de afrondingen. Voor mij was dat afdoende. Verder heb ik ooit ergens op een site in de USofA (weet helaas niet meer waar) een spiegelarmpje gezien die je veel korter is dan de originele. Hierdoor komt de spiegel hoger te hangen en kan je er makkelijker onderdoor kijken. Ik vond het teveel werk want de spiegel moet uit elkaar, het oude armpje moet eraf gesleuteld worden en de nieuwe er weer aan enz... Maar voor wie het wil zou dit een oplossing kunnen zijn want zonder mag volgens mij inderdaad ook niet.

Groet, Paul

Geplaatst:

Toch nog goed nieuws over Z3mirrors.com:

"My isp is working on the site. It has been hacked and they are attempting to get things straightened out. I will be selling mirrors and adapters, but not till I get access to my web site. Hopefully that will be very soon.

I will email you as soon as I am able to take orders.

Thank You

Gary"

Geplaatst:
Een M-spiegel lost het probleem ook een beetje op door de afrondingen. Voor mij was dat afdoende.

2x

stoel lekker laag zetten helpt ook om het zicht te verbeteren (en voor de ultimate kart experience).

Geplaatst:
Hoi Forummers,

Een M-spiegel lost het probleem ook een beetje op door de afrondingen.

Die dingen zijn toch hartstikke duur? Aan de andere kant, een scooter onder je auto is ook heel duur..... :lol:

Geplaatst:

Tja, wat is duur. Ik heb er € 155,00 voor betaald nieuw bij de dealer vandaan. Ik vond het het geld waard.

Groet, Paul

Geplaatst:

Grappig. Ik kan de M-spiegel helemaal niet vinden in de catalogus. Er staat wel een tekening bij maar het nummer verwijst niet naar de omschrijving.

Kijk maar hier.

Geplaatst:

Oke.... Dank.

Het lijkt er op de 51 16 2 495 571 het zou moeten doen. Die staat in realoem voor 89 euro en in bovenstaande link voor 61,60. euro. Geld zat voor een spiegeltje maar het valt me nog mee....

Geplaatst:

In die spiegel zit waarschijnlijk niks voorbereid wat kabels voor je afstandsbediening betreft, die moet je dus ook omzetten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen