Ga naar inhoud

Boekjes Z3 2.8 1998

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een uit Duitsland geimporteerde Z3 gekocht met alleen een dealer-adressenboekje. Het instructieboekje zat er helaas niet meer bij. Is er iemand die mij kan helpen aan een Nederlandstalig boekje?

• Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Ik heb een uit Duitsland geimporteerde Z3 gekocht met alleen een dealer-adressenboekje. Het instructieboekje zat er helaas niet meer bij. Is er iemand die mij kan helpen aan een Nederlandstalig boekje?

De dealer wellicht :wub:

Geplaatst:
De dealer wellicht :wub:

De dealer heel zeker.

Ze worden namelijk op aanvraag afgedrukt door de originele leverancier. EUR 24,00 (excl BTW denk ik).

Dus: dealer bellen met VIN (of chassisnummer) in de hand en volgende week kun je :blink: alle details bestuderen.

Geplaatst:

Ik heb een Engelstalig boekje op pdf. Gaat wel over de facelift modellen, en dan nog de zescylinders. Kan het je mailen (1.87 MB), als je mij een PM stuurt

En, voor wie Duits begrijpt, in het Duits voor alle modellen....

Geplaatst:

Ik heb verschillende handboekjes op mijn site staan zijn alleen in het duits.

Het zijn PDF files dus die kun je zo downloaden.

Link naar site ad Kusters

Grrroeten

Ad

• 3 weken later...
Geplaatst:
Ik heb verschillende handboekjes op mijn site staan zijn alleen in het duits.

Het zijn PDF files dus die kun je zo downloaden.

Link naar site ad Kusters

Grrroeten

Ad

Ik heb vandaag bij de dealer (de Jong Amersfoort) het Nederlandstalige boekje besteld. Kost inderdaad 24 euro ex BTW.

Bedankt voor de reacties :mellow:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen