Ga naar inhoud

Custom Made Audi TT?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Kwam dit tegen op het Polo-forum(met die petjes ja)

Die jongens gaan heeeel ver met hun Polo. Zie eerst de specs....:

EXTERIEUR

* kameleon kleur van RM met een andere onder kleur zodat er geen tweede is

met dezelfde kleur als die van mij.

*rieger voor en achterbumper. de sideskirts zijn op maat gemaakte van een golf 4. achterklep gecleaned. slotloze handgrepen.

*achterlichten van HELLA en koplampen van FK met kickx xenon 6000 K

*velgen 16 inch BBS RS 3 delig in 7.5 en 8.5 J.

INTERIEUR

*dashboard van een audi TT met middenconsole en verplaatste handrem!!. compleet met climatronic en klokken. alles werkt zoals in een TT. alle verlichting brand, de stoel verwarming werkt,CV, achteruitverwarming, alarm lichten. brandstofmeter met boardcomputer.

*verwarmde leren recaro stoelen uit een audi TT.

*6n2 deurpanelen

*pedalen van een audi TT.

*kompleet audi TT alarm met centrale vergrendeling met TT klapsleutel.

MOTOR

*een 1800 20 klepper turbo uit een audi TT. met

*KMS MD35 motormanagement met 2 breedband lambda's waarvan 1 met display

*JE zuigers

*H beam op maat gemaakte drijfstangen

*4 single throttle bodies.

*2 keer MHI 16T Volvo turbo's

*afgedraaid vliegwiel

*gebalanceerde krukas

*sputter drijfstang lagers

*sachs racekoppeling (500Nm)

*bewerkte cilinderkop

*strakkere inlaatklepveren

*verstelbaar nokkenastandwiel

*handgemaakte RVS uitlaatspruitstukken

*uitlaatgastemperatuur sensor met display

*grotere radiateur met 2 coolfans.

*aluminium intercooler

*handgemaakt RVS inlaattraject.

*handgemaakt RVS airbox diameter

*bosch brandstofpomp

*2 keer brandstof toevoerleidingen

*externe brandstofdrukregelaar

geschatte vermogen 450+PK

*custommade motorsteunen met keflar bussen

*versnellingsbak met aangepaste overbrenging ivm turbogat.

*op maat gemaakte aandrijfassen.

ONDERSTEL

*BSS airride met voor 12 mm leidingen en 6000 l/m kleppen en achter 8mm leiding met 600 l/m kleppen. 15 liter luchttank en 2 viair compressors. en afstandsbediening.

* complete achteras met remschijven achter en een extra stabilisator in de achterbrug.

*hoofdremcilinder met dubbele rembekrachtiger

*ABS systeem

*alle ophangrubbers voor- en achteras vervangen door bonrath keflar bussen.

ICE

*pioneer DEH-P9600MP radio.

*2 rockford fosgate mono bloks 380 watt RMS. een 4 kanaals rockford fosgate versterker 4 keer 75 watt RMS.

*2 rockford fosgate 10 inch dubbelspoels P3 woofers 400 watt RMS per spoel.

*2 rockford fosgate 16cm composets 70 watt RMS

*playstation2

*vdo dayton navigatie met 7 inch TFT beeldscherm. met multimediabox voor de ps2.

*2 condensators van 1 farad in carrosseriekleur.

Daar sta je dan met je :wave::thumbup:

Oja en zo ziet het eruit. Mooi is anders vind ik maar technisch leuk project.

fotojeehg6yf.jpg

fotocohplqdwgif.jpg

foto4fdddvks.jpg

fotowf7awl7e.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Nu, (zoals mijn nick misschien laat vermoeden) heb ik helemaal niks tegen een Polo.

Het zijn ontzettend fijne autotjes qua wegligging, en geven helemaal geen goedkoop gevoel als je er in rijdt. Vrij stabiele koets, en een wegligging om "U" tegen te zeggen, zelfs met de standaard vering.

Omdat we aan het bouwen zijn, kochten wij vorig jaar een tweedehands 'Variant' aan. Kan heel wat in, rijdt zuinig (1.9 TDI motor), en vermits het al wat ouder is, mag een schrammetje op.

Alleen spijtig dat toen (2000) VW ze in Spanje in de Seat fabriek liet maken, waardoor kleine onderdelen zoals sloten en ruitmechanieken wel eens willen kapotgaan.

Maar ik kan wel begrijpen dat ze als basis genomen worden om te 'tunen'. Het mechanisch gedeelte van die Polo bevalt mij wel, maar persoonlijk zou ik meer een 'wolf in schaapsvel' verkiezen. Hoe leuk moet het niet zijn om de Franse crap (met de 'nul' in het midden), en andere Johnny-mobielen een dikke veeg uit de pan te geven. (Doe ik nu ook al, maar dan vooral in de bochten)

Zo zag ik ooit op een Duitse site een Polo Variant met een VR6 in het vooronder, enkel alu-velgen, heel erg weinig verlaagd, maar voor de rest standaard. Dat bedoel ik nou.

Link naar reactie
De link: modden!

Gister net gehoord dat wij van het Z3forum.nl als 'de modders' worden beschouwd doorsommige Z-rijders :schater:

Nu, een Z* of een 911 zijn klassiekers, en die verbouw je niet. (ik zou :thumbup: als ik een 911 zie waar ze in de 'Steets' een Corvette V8 inbouwen). Een V10 in een E46 of in een Z3 bvb kan dan voor mij weer wel, vermits dat een BMW motor is.

Maar ja, 'de gustibus....' etc......

Link naar reactie

Wat ik bedoelde met daar sta je dan met je :holiday: is dat er zo'n 450 pk+ op de voorwielen moet komen en als je dan naast een Polo staat en die sprint jou eruit is het best :birthday:

Of 'm dat lukt weet ik natuurlijk niet wat ik denk dat de voorwielen te weinig tractie hebben.

Wat ik met het bericht wilde laten zen is dat het niet uitmaakt welke passie/hobby je hebt je hebt er meer voor over dan je verstand aan kan. :kisstogether:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.