Ga naar inhoud

Het grote "kerst en nieuwjaar" topic


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Had ik nog niet aan gedacht: Oxford-grün voorzien van lichies en balluh :D Is weer eens wat anders dan een glimmende ijzerenmanuitpuf. Volgens mij hebben we trouwens niet zoveel Boston- en Oxford-groenen in ons gezelschap :notworthy: . BMW's zijn grijs, zwart of blauw, hè..... :o ........

Michiel.

PS. Okay, slightly :notworthy:

Link naar reactie
Foei Michiel  :D

Ik had ook de keuze uit een boston groene, en een atlanta blauwe. Maar die donkere zijn zo'n poets-kleuren.  ;)

Ach, Sledge, keus had ik niet........ of misschien wel, maar ik vond deze combinatie echt mooi (ruilde een Epsom-groene LandRover met licht interieur in B) ). Wat dat poetsen betreft heb je gelijk, maar wat is er, na rijden B) natuurlijk, nou heerlijker dan de dame een beetje opwrijven ^_^ ?

Ja Huub, ze liggen weer voor het inschieten :ok: !

Michiel.

Link naar reactie
natuurlijk, nou heerlijker dan de dame een beetje opwrijven B) ?

Ja Huub, ze liggen weer voor het inschieten :ok: !

Michiel.

Michiel ^_^ is dat het beeld wat jij van mij hebt ;)

huub

Link naar reactie

Ha Huub, ik zou je graag eens ontmoeten B) ! In Keulen dan maar? In het land dat bekend staat om zijn goedontwikkeld gevoel voor humor.... ;) .... Gelukkig behoor jij (oa) tot de categorie die de gein kennelijk nooit uit het oog verliest :ok: . En laten we vooral doorgaan onze vrouwen duidelijk te maken dat wij uiterst complimenteus ^_^ zijn als we hen met onze auto's vergelijken.

Groet, Michiel :D .

Link naar reactie
Wat dat poetsen betreft heb je gelijk, maar wat is er, na rijden :D natuurlijk, nou heerlijker dan de dame een beetje opwrijven B) ?

Lekke r, poetsen na het rijden, doe ik ook altijd.

Welke w*x gebruik jij Michiel? :sadder:

[En niet vergeten die kleine gaatjes en kieren grondig schoon te maken].

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.