Ga naar inhoud

IPod aansluiting werkt nu anders.....????


Aanbevolen berichten

Hela,

Heb m'n Z4 voor een beurt naar de garage gebracht. Ze hebben alles heel goed gedaan. En nu ik hem terug heb zie ik dat mijn Ipod aansluiting anders werkt. Voorheen kon ik via de CD selecteer knoppen de afspeellijsten selecteren en binnen deze lijsten kon ik met de "pijltjes" naar het volgende nummer scrollen. Als de auto aanstond en de Ipod aangesloten was kon ik de Ipod ook niet bedienen.

Nu, na de beurt, is het anders. zelfs als de ipod is aangesloten kan ik hem bedienen en zijn de "bedienings-geluidjes" (bv het getik als je scrolt) tijdens het bedienen van de Ipod over speakers te horen. Als ik dan op de ipod een nummer selecteer dan komt kan ik het wel over de sprakers horen. Maar ik kan de ipod niet meer bedienen via de radio.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Kan ik dit instellen/veranderen via de radio, want ik vind dit niet heel handig, of moet ik weer terug naar de garage?

Alle tips zijn welkom :-)

Groet eeeennnnnnnn de zon komt er weer aan :-) :thumbup:

Pieter

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hey Socrates,

Bij mijn Z3 heb ik ongeveer hetzelfde gehad.

Kan het kloppen dat jij een Dension iPod gateway hebt?

die kun je instellen in iPod user interface mode (bediening op de iPod zelf, zoals jij nu hebt),

en Gateway user interface mode (bediening met de cd wisselaar knopjes)

waarschijnlijk werkt je tekstweergave nou ook niet meer....

dit kun je wijzigen met een bepaalde toetscombinatie,

cd 5 selecteren en dan nummer 1 of 2 kiezen geloof ik.

Weet het niet precies meer, misschien werkt het ook wel anders in een ZZZZ

op Dension.com kun je de gebruikershandleiding downloaden.

Succes

Grtz Rick :thumbup:

Link naar reactie

Dat heeft te maken in de stand waarin hij staat je komt in het menu ergens Ipod GUI daarin moet hij geloof ik staan.

Beetje klooien en het komt goed, het bedienen is een beetje ruk geregeld vind ik.

Als je er niet uitkomt stuur dan effe een PM dan kijk ik even in de mijne.

Andre

Link naar reactie

Helaas, helaas :-(

Disk 6, track 3 selecteren en dan de FF (van de headunit neem ik aan) knop ingedrukt houden werkt niet.

Nu weet ik niet eens zeker of ik een Denson heb. Is er een manier om daar achter te komen? Het enige referentiepunt is het witte snoertje dat in mijn handschoenenkastje uitkomt waar de Ipod op aangesloten kan woren. Maar daar staat geen merkje op. Volgens mij is deze ipod aansluiting ooit door de vorige eigenaar door een BMW dealer erin gezet.

Enig idee wat voor merk het kan zijn?

Dank

Pieter

Link naar reactie
Ik heb een zwart snoertje bij de Dension icelink.

hmmmmm bij mij is ie wit. Spierwit zonder enig herkenningsteken.

lastig :-l

Kan ik ergens in de Ipod of headunit zien wat voor Ipod-ding er bij mij inzit?

Gr

Pieter

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.