Ga naar inhoud

te koop z3m


Aanbevolen berichten

Na 4 jaar met veel plezier te hebben gereden, bied ik mijn Z3M, 1997, 112.000km te koop aan. Uitgevoerd in cosmos zwart met geheel zwart interieur. Destijds gekocht via Duitse BMW dealer. Boekjes etc. aanwezig. Als extra's binnenbekleding kap, Domstrebe, diverse chroomaccenten (incl. ruitenwissers) en mooi plexiglas windscherm. Voorbanden zijn nieuw, evenals de wiellagers rondom. Ook het achterruitje is nieuw (origineel). Verder is 2 jaar geleden onder garantie de koppeling compleet vernieuwd. Ook het differentieel is splinternieuw (waren wat bijgeluiden). Recent kleppen bij dealer gesteld met wat andere kleine zaken 700 euro ).Kortom de auto is zeer goed onderhouden, gegarandeerd schadevrij en echt mooi.

p1010296q.jpg

p1010293h.jpg

p1010292zq.jpg

p1010291f.jpg

p1010297p.jpg

Prijs 17.900 euro.

aangepast door Tja
Afbeeldingen ingevoegd.
Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

suc6 met de verkoop,

Na 3 1/2 jaar met veel plezier te hebben gereden, bied ik mijn Z3M, 1997, 112.000km te koop aan. Uitgevoerd in cosmos zwart met geheel zwart interieur. Destijds gekocht via Duitse BMW dealer. Boekjes etc. aanwezig. Als extra's binnenbekleding kap, Domstrebe, diverse chroomaccenten (incl. ruitenwissers) en mooi plexiglas windscherm. . Voorbanden zijn nieuw, evenals de wiellagers rondom. Ook het achterruitje is nieuw (origineel). Verder is 2 jaar geleden onder garantie de koppeling compleet vernieuwd. Ook het differentieel is splinternieuw (waren wat bijgeluiden). Kortom de auto is zeer goed onderhouden, gegarandeerd schadevrij en zeer mooi. Ben je geïnteresseerd, kan ik foto's sturen. Vraagprijs 19.500 euro.

heb je er een jaar niet mee gereden?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.