Ga naar inhoud

Peelrit.


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vraag: Iemand ervaring met de Z3/Z4 club? Ik ken de club helemaal niet. Is wel groot met 220 leden!

Als Forummer van het eerste uur ben ik tevens Z3 Club ervaringsdeskundige..... Ben reeds 8 jaar lid waarvan 3 jaar penningmeester. Daarnaast heb ik 3 tourritten georganiseerd.

Het is een beetje the opposite of the forum. Mensen komen vooral voor de mooie ritten, om te rijden en een hapje en een drankje :rolleyes: . Ze zijn weinig of niet bezig met hun auto, tuning en sleutelen.

Ik zelf pak het beste van twee werelden :thumbup:

Rogier, je bent toch ook van de partij op 11 april dus schiet me maar even aan....

Inderdaad ben je wel een apart geval met een Qp.... maakt het extra leuk natuurlijk.

Klinkt wel goed, maar ook wel erg massaal met zo enorm veel auto's? Waar ga je in hemelsnaam eten met een groep van een paar honderd man?

En hoe werkt het met rijden? Ieder voor zich, of meer in 'treintjes'? Mij lijkt het wel leuk om een keer mee te rijden, maar ik ken niemand en ik heb wel iemand nodig om achteraan te rijden als ik alleen kom.

Link naar reactie
Mij lijkt het wel leuk om een keer mee te rijden, maar ik ken niemand en ik heb wel iemand nodig om achteraan te rijden als ik alleen kom.

:unsure: Hoi, wij zijn ook onbekend . Ik zou zeggen....spreek de mensen van die ene zwarte coupe aan die een beetje onwennig om zich heen kijken, dan rijden we samen :wave:

Link naar reactie
Klinkt wel goed, maar ook wel erg massaal met zo enorm veel auto's? Waar ga je in hemelsnaam eten met een groep van een paar honderd man?

En hoe werkt het met rijden? Ieder voor zich, of meer in 'treintjes'? Mij lijkt het wel leuk om een keer mee te rijden, maar ik ken niemand en ik heb wel iemand nodig om achteraan te rijden als ik alleen kom.

Zijn Z4's welkom dan? :unsure:

Link naar reactie
hallo Jos ik zie dat de inschrijving gesloten is maar misschien zijn er afmeldingen??

kunnen wij ons nog inschrijven??

Helaas, de inschrijving is gesloten en aantallen zijn reeds doorgegeven ivm reserveringen.

Mochten er nog annuleringen komen mail ik je even....

Bij één van de volgende tourritten zijn jullie van harte welkom. :rolleyes: Je kan dan gewoon inschrijven via onze website (evenementen). Niet leden betalen € 10 p.p.

Link naar reactie
Helaas, de inschrijving is gesloten en aantallen zijn reeds doorgegeven ivm reserveringen.

Mochten er nog annuleringen komen mail ik je even....

Bij één van de volgende tourritten zijn jullie van harte welkom. ^_^ Je kan dan gewoon inschrijven via onze website (evenementen). Niet leden betalen € 10 p.p.

was er al bang voor Jos maar in ieder geval bedankt voor de moeite en wie weet ..ik hou m'n mail in de gaten

Link naar reactie
Helaas, de inschrijving is gesloten en aantallen zijn reeds doorgegeven ivm reserveringen.

Mochten er nog annuleringen komen mail ik je even....

Bij één van de volgende tourritten zijn jullie van harte welkom. :m: Je kan dan gewoon inschrijven via onze website (evenementen). Niet leden betalen € 10 p.p.

€20,- per auto geen onderscheid pp :m:

Link naar reactie

Supermooie rit Jos.. :thumbup: :D en dikke pluim voor de organisatie!! :unsure:. Helaas was het half half met het zonnetje en de wolken, maar desondanks mogen we echt niet klagen... :rolleyes:

even paar plaatjes...

sdc10322.jpg

sdc10323v.jpg

sdc10324g.jpg

sdc10342.jpg

sdc10321l.jpg

:wave:

Link naar reactie

Heel leuke tocht. Ieder in zijn eigen tempo de route rijden. Wij (Merlijn met zijn Z4 Coupe en wij met de Z3 Coupe) waren (ondanks pannekoeken eten en ergens anders koffie met gebak) 1 van de eersten bij de aankomst :unsure:

Aantal deelnemende Coupe's (Z3 + Z4)....ca 5 van de 150 auto's

Verder super rit. Prima uitgezet en de mooiste stukjes van de Peel gezien :rolleyes:

peelrit1.jpg

peelrit2.jpg

peelrit3.jpg

peelrit4.jpg

Link naar reactie

Ondanks (of is het dankzij?) de drukte een fantastische dag gehad. Jammer dat de noordewind een beetje spelbreker was, zowel tijdens de rit als tijdens de BBQ.

Verder een topdag gehad.... :unsure::thumbup: Diana, nog bedankt voor het routeprogramma, werkt fanatastisch voor TT en Garmin. :rolleyes:

De route en het routebestand tevoren aan iedereen doorgemaild. Dit werkt prima.....

Link naar reactie
kennelijk waren er dus 6 mooie auto's, 5 QPs en deze beauty. Me like :newblush:

me too ja, zo wel.

Enne Ruud, Kom maar op met je foto van Roodkapje op de helling voor de nieuwe witte Z4

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.