Ga naar inhoud

Design Kieuwen?


HoedjeQp

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Best wel aardige kieuwen lijkt me...

Nog nooit eerder gezien... :thumbup:

Dat lijtk me dus ook wel wat...

Maaaar er zitten nu in mijn Z3, M kieuwen. Vind ik al hele mooie! voordat ik mooie eruit haal en deze zwaar tegenvallen hoopte ik op een fotootje.

En anders ben ik wel uniek :schater:

Link naar reactie
Dat lijtk me dus ook wel wat...

Maaaar er zitten nu in mijn Z3, M kieuwen. Vind ik al hele mooie! voordat ik mooie eruit haal en deze zwaar tegenvallen hoopte ik op een fotootje.

En anders ben ik wel uniek :schater:

Als je de ///M-kieuwen ooit zoekt weg te doen, geef me een seintje! Ik heb ook een Arktis Silber Z3. Zou dus een meevaller zijn :rolleyes:

Link naar reactie
Als je de ///M-kieuwen ooit zoekt weg te doen, geef me een seintje! Ik heb ook een Arktis Silber Z3. Zou dus een meevaller zijn :rolleyes:

Zodra ik zover ben geef ik je wel een seintje! Eerst even de kl*ten verzamelen om die andere te bestellen! :newblush:

Eerst zijn de M-spiegels aan de beurt... beetje bij beetje word de auto helemaal zoals ik het hebben wil!

Link naar reactie
Hier nog eentje : http://www.erwinmettlach.de/Fotos/Kiemen/Ur-Modell.jpg

Op deze site ook witte knipperlichtglaasjes t.b.v. eigen inbouw in de originele lampen

http://www.erwinmettlach.de/Seite%203.html

Met de witte knippers is wel een mooie tip! zijn stukje minder duur als in Nederland!

Keertje een middagje prutsen waard!

En op de foto lijken die design grill (zoals bij BMW aangegeven) we mooi, maar toch minder als een Mgril...

Link naar reactie
Met de witte knippers is wel een mooie tip! zijn stukje minder duur als in Nederland!

Keertje een middagje prutsen waard!

Op de site staat ook een uitleg hoe je de lampenbak (tja...hoe heet zo iets) uit elkaar kunt halen door hem in de oven te verhitten (is wel in 't duits). Als duits niet je sterkste kant is, dan stuur me even een PB'tje, ik heb ook nog een engelse beschrijving liggen.

Trouwens.......als je de originele lamp uitelkaar haalt voor de witte knippers, dan zou ik er direct Angel-eyes ringen in zetten. De originele lampenbak met witte knippers en angel-eyes ziet echt gaaf uit (in tegenstelling tot die verschrikkelijke "eBay-lampen")

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Op de site staat ook een uitleg hoe je de lampenbak (tja...hoe heet zo iets) uit elkaar kunt halen door hem in de oven te verhitten (is wel in 't duits). Als duits niet je sterkste kant is, dan stuur me even een PB'tje, ik heb ook nog een engelse beschrijving liggen.

Wellicht heb je hier iets aan...

Link naar reactie

Heb deze week set lampen met witte knippers in Duitsland gekocht (en gehaald), gloednieuw in de doos en origineel BMW voor EUR 195,--. Super deal. Verkoper had er nog zeker 30 staan, biedt ze aan via Ebay.

Link naar reactie
Heb deze week set lampen met witte knippers in Duitsland gekocht (en gehaald), gloednieuw in de doos en origineel BMW voor EUR 195,--. Super deal. Verkoper had er nog zeker 30 staan, biedt ze aan via Ebay.

Dat is in Arnsberg toch??

Kilometer of 60 bij Winterberg vandaan?

Is dit het type lamp voor het facelift model of...? maakt volgens mij kwa pasvorm niet veel uit!

Link naar reactie
Heb deze week set lampen met witte knippers in Duitsland gekocht (en gehaald), gloednieuw in de doos en origineel BMW voor EUR 195,--. Super deal. Verkoper had er nog zeker 30 staan, biedt ze aan via Ebay.

Misschien zijn het niet dezelfde als ik zag, maar die waren voor de viercylinders (dus zonder de chroomringen)...

Link naar reactie
Misschien zijn het niet dezelfde als ik zag, maar die waren voor de viercylinders (dus zonder de chroomringen)...

Chroomringen zijn facelift, zonder chromeringen zijn pre-facelift. Heeft niets meer 4 vs. 6 cyl te maken :unsure:

Link naar reactie
Chroomringen zijn facelift, zonder chromeringen zijn pre-facelift. Heeft niets meer 4 vs. 6 cyl te maken :unsure:

awel zie, dat wist ik nu eens niet zie... (ik dacht altijd, chroom = zescylinders.... ) :ok:

dus bedankt voor 'the enlightment'

Link naar reactie

Ben ik dan de enige die ze ooit 'live' gezien heeft? Blijkbaar wel, op een zwarte en ik vond ze zo bijzonder fraai dat als ik een zwarte zou hebben ik ze direct zou willen hebben. Mijn constatering was dat ze alleen op donkere kleuren mooi uitkomen, op lichte kleuren zou ik het niet doen.

Grtzzz, Paul

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.