Ga naar inhoud

Middenconsole knopjes


dva78

Aanbevolen berichten

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Thanks Mus,

Zo stelde ik het me al een beetje voor. Heb het een beetje bijelkaar gescharreld via ebay duitsland en amerika....

Vandaag begonnen met de ombouw, hopelijk morgen klaar (op die achterruitverwarmingsschakelaar na)

Link naar reactie

Pffff, zit erin, hoop werk, maar ben er tevreden over. Helaas bleek er ook een ander stekkertje aan de tractioncontrol knop te moeten, die moet ik dus nog even zien te vinden.

Een paar zwarte knoppen staan ook nog op het verlanglijstje.

console4.jpg

Heb nu een oude alu/titanium kleurige metalen console over mocht iemand interesse hebben. Tevens nog een oud model klokje en wat knoppen.

Link naar reactie

Een mooie upgrade imho... :kisstogether:

Nu heb je de mooie ronde knopjes bij die mooie radio en is Ze "Absolutely Yours".

Inderdaad nog even Zwarte draaiknoppen erin en klaar is dva... :muur:

Link naar reactie

Mocht iemand zin hebben om de tractioncontrolknop los te klikken en te kijken wat de volgorde is van de 4 draadjes dan zou ik dat enorm op prijs stellen. Of staat er misschien ergen een schema online?

De oude knop heeft een 6 polig stekkertje met maar 4 draden en de nieuwe is gewoon 4 polig.

dsc.jpg

Zou het stekkertje wat ik nodig heb stekker 4 zijn?

Link naar reactie

Goeie link, die kende ik nog niet.

Staan helaas geen kleurtjes in het schema, maar ben er denk ik wel uit. 2 draadjes zijn voeding voor het lampje erin wat aangaat als het licht ook aangaat en de andere 2 schakelen de ASC/DSC alleen maar.

Moet gaan lukken, bedankt!

Link naar reactie

Als je de zip-file met de complete schema's download, heb je ook de overzichten van alle massa aansluitingen. En daar staan de kleuren er over het algemeen weer wel bij. 't Is effe zoeken :thumbup: .

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
heb zelf walnoten hout vervangen door alu en nu passen de chromen ringen niet meer, te breed,

heeft iemand chromen ringen over te nemen voor een alu console, heb zelf ringen voor houten panelen over.

Han

hallo,

Ik ben pas nieuw en zag dit topic, wij hebben een 96 1.9 gekocht met hout erin . passen die ringen daar in en zoja wat wil je ervoor hebben?

gr Mark

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.