Ga naar inhoud

accu leeg...


maikzzz

Aanbevolen berichten

ik moet een nieuwe accu hebben, 3 weken geleden stond ik stil, aan de startkabels en even rond kunnen rijden maar nu alweer leeg :m: nu heb ik de auto gisteren aan de startkabels gehangen, naar huis gereden en geparkeerd en ik wilde nu even kijken wat voor accu ik precies moet hebben om te vernieuwen, kom ik de auto niet meer in! De accu is nu zo leeg dat ik met de afstandbediening het alarm en cv er niet meer vanaf krijg. Maar het erge is, ik kan het slot nu ook niet met de sleutel open krijgen.. slot blijft er gewoon op :wub:

heeft iemand een idee hoe ik nu nog mn auto in kan om mn motorkap te openen? Of is er een ander truukje om de motorkap nog van buitenaf te openen....

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

ik moet een nieuwe accu hebben, 3 weken geleden stond ik stil, aan de startkabels en even rond kunnen rijden maar nu alweer leeg :ph34r: nu heb ik de auto gisteren aan de startkabels gehangen, naar huis gereden en geparkeerd en ik wilde nu even kijken wat voor accu ik precies moet hebben om te vernieuwen, kom ik de auto niet meer in! De accu is nu zo leeg dat ik met de afstandbediening het alarm en cv er niet meer vanaf krijg. Maar het erge is, ik kan het slot nu ook niet met de sleutel open krijgen.. slot blijft er gewoon op :rambo:

heeft iemand een idee hoe ik nu nog mn auto in kan om mn motorkap te openen? Of is er een ander truukje om de motorkap nog van buitenaf te openen....

Als de accu volledig leeg is doet dat alarm nu ook niks meer hoor.

Waarom wil de deur niet open door de sleutel in het slot te steken?

Ik heb deze situatie een keer gehad met m'n SLK (parkeerlicht per ongeluk een week aan laten staan). Mercedes heeft een 24-uurs mobiliteitsgarantie (die overigens veel uitgebreider is dan bij BMW), dus ik heb toen een monteur terplekke gehad om het op te lossen. Dat was tamelijk eenvoudig: beetje olie in het slot, beetje wrikken, beetje ervaring en fingerspitzengefühl van de monteur... en hij was weer open. Vervolgens de accu een boost gegeven en een half uurtje gereden om de boel weer op te laden.

Link naar reactie

Boekje zegt:

Noodbediening

(bij een storing aan de elektrische installatie)

Door de sleutel in de eindstand van het portierslot te draaien kan het betreffende portier worden ontgrendeld danwel vergrendeld.

Dus: sleutel iets verder doordraaien dan gewoonlijk.

Ben benieuwd....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.