Ga naar inhoud

accu leeg...

maikzzz

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik moet een nieuwe accu hebben, 3 weken geleden stond ik stil, aan de startkabels en even rond kunnen rijden maar nu alweer leeg :m: nu heb ik de auto gisteren aan de startkabels gehangen, naar huis gereden en geparkeerd en ik wilde nu even kijken wat voor accu ik precies moet hebben om te vernieuwen, kom ik de auto niet meer in! De accu is nu zo leeg dat ik met de afstandbediening het alarm en cv er niet meer vanaf krijg. Maar het erge is, ik kan het slot nu ook niet met de sleutel open krijgen.. slot blijft er gewoon op :wub:

heeft iemand een idee hoe ik nu nog mn auto in kan om mn motorkap te openen? Of is er een ander truukje om de motorkap nog van buitenaf te openen....

• Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik heb even geZocht maar kon niets vinden, maar PeeEm Ruud anders even, die weet wel een truukje Maik.

Geplaatst:
Ik heb even geZocht maar kon niets vinden, maar PeeEm Ruud anders even, die weet wel een truukje Maik.

thanx mister Weed :wub:

Geplaatst:

hmm misschien het bekende kleerhangertruukje?

ging de deur al nooit open met de sleutel?

en anders onder de auto liggen en de startkabel even aan de startmotor + hangen?

Geplaatst:

Bij mijn 1.8 zit de accu in de kofferbak, krijg je die ook niet open met de sleutel?

Grtz Ron

Geplaatst:

volgens mij moet dit toch gewoon met de sleutel kunnen??

Geplaatst:
ik moet een nieuwe accu hebben, 3 weken geleden stond ik stil, aan de startkabels en even rond kunnen rijden maar nu alweer leeg :ph34r: nu heb ik de auto gisteren aan de startkabels gehangen, naar huis gereden en geparkeerd en ik wilde nu even kijken wat voor accu ik precies moet hebben om te vernieuwen, kom ik de auto niet meer in! De accu is nu zo leeg dat ik met de afstandbediening het alarm en cv er niet meer vanaf krijg. Maar het erge is, ik kan het slot nu ook niet met de sleutel open krijgen.. slot blijft er gewoon op :rambo:

heeft iemand een idee hoe ik nu nog mn auto in kan om mn motorkap te openen? Of is er een ander truukje om de motorkap nog van buitenaf te openen....

Als de accu volledig leeg is doet dat alarm nu ook niks meer hoor.

Waarom wil de deur niet open door de sleutel in het slot te steken?

Ik heb deze situatie een keer gehad met m'n SLK (parkeerlicht per ongeluk een week aan laten staan). Mercedes heeft een 24-uurs mobiliteitsgarantie (die overigens veel uitgebreider is dan bij BMW), dus ik heb toen een monteur terplekke gehad om het op te lossen. Dat was tamelijk eenvoudig: beetje olie in het slot, beetje wrikken, beetje ervaring en fingerspitzengefühl van de monteur... en hij was weer open. Vervolgens de accu een boost gegeven en een half uurtje gereden om de boel weer op te laden.

Geplaatst:

Boekje zegt:

Noodbediening

(bij een storing aan de elektrische installatie)

Door de sleutel in de eindstand van het portierslot te draaien kan het betreffende portier worden ontgrendeld danwel vergrendeld.

Dus: sleutel iets verder doordraaien dan gewoonlijk.

Ben benieuwd....

Geplaatst:

nou het is toch simpeler als dat ik dacht met wat olie... omdat ik het slot al ik denk 2 jaar niet met de sleutel heb gebruikt, moest er gewoon wat meer gewrikt worden :rambo: sorry voor dit onnodige topic maar toch bedankt voor de reacties!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen