Ga naar inhoud

RS Challenge Zolder


Ralf

Aanbevolen berichten

In autovisie 3 stond een aankondiging van een RS challenge op Zolder.

Iemand hier die zich (ook) heeft aangemeld?

www.autovisie.nl/renaultsportchallenge

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...

:thumbup: Ingeloot voor 24 maart. (extra dag)

Er waren 500+ aanmeldingen.....

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gisteren heeft die extra dag van de Renault Sport Challenge plaatsgevonden. Het was formidable. <_<

Vanwege het prachtige weer begon de dag goed, voor het eerst dit jaar open gereden met de ZZZ, over B-wegen naar Circuit Zolder en uiteindelijk met de ZZZ weer naar huis. :D

Hoewel ik niets met het merk Renault had, moet ik nu toch wel bekennen dat het me heeft verbaasd hoe goed het materiaal blijft na drie volle dagen programma, maar met name na een vol uur stevig ahumm stevig 'vrij rijden' op Zolder. De Megane RS voelt echt goed aan, m.n. remmerij is en blijft top.

Bekijk deze video maar eens en let op de toerenbegrenzer haha. (btw ik reed niet.........)

Renault is na deze dag al met al wel in mijn rangorde van automerken gestegen, hier is het voor de PR-mensen van Renault natuurlijk ook om te doen.

Wat je wel weer echt kunt waarderen is de volle sound van de Zes-in-lijn als je naar huis toe rijdt. :thumbup:

Wat nu eigenlijk nog een keer moet gebeuren..... met de ZZZ rijden op Circuit Zolder.

Is door iemand op het forum al eens onderzocht of en hoe dit mogelijk is? (Trackday gaat iig wel natuurlijk, maar doel op een meer besloten sessie)

Link naar reactie

Video link YT werkend gemaakt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.