Ga naar inhoud

Staat jouw ZZZ hier al?


Zetti

Aanbevolen berichten

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

coole site! :thumbup: zo vind je leuke Z's

mtopls.jpg

'Only Palmetto Green Z3 or M in the U.S. and only Palmetto Green M in the world. '

Over het dievengilde maak ik me niet zo druk, gewoon niet te specifiek vermelden waar de auto staat :sick:

Link naar reactie

Leuke site!

Ik natuurlijk meteen zoeken naar hoeveel Boston Grün Coupe's met beige-beige interieur, is dat er 1 :thumbup:

Is ie nog "vermust" ook nog, met spatlappen en stoneguards!! ^_^

Z3%20coupe%20Bostongrün%20Ottowa.jpg

"American-Mus" is nog aan het sparen voor verlaging en flinke velgen :sick:

Link naar reactie
Leuke site!

Ik natuurlijk meteen zoeken naar hoeveel Boston Grün Coupe's met beige-beige interieur, is dat er 1 :thumbup:

D'r staat in elk geval één Oxford II Grüne uit mijn omgeving :schater:

en... einen aus Deutschland (imitator)

Link naar reactie

Coole site... :unsure:

Ik moet alleen aan een female forummember denken als ik Z3Reg lees... <_<

"Bostongroengaatnooitverloren" als loginnaam... :surprise:

Maar Rüdi, je bent toch een beetje een verkapte ///M wanabee... :D

"Doing my best to keep the car standard. So far only non-standard kit is M mirrors, Brembo discs and springs/dampers from an M Coupe."

Link naar reactie
coole site! :surprise: zo vind je leuke Z's

mtopls.jpg

'Only Palmetto Green Z3 or M in the U.S. and only Palmetto Green M in the world. '

Over het dievengilde maak ik me niet zo druk, gewoon niet te specifiek vermelden waar de auto staat <_<

Aan het nummerbord te zien is dit een van stoploss z'n stiekeme vriendinnetjes uit de USA. Of klap ik nu teveel uit de school?

Link naar reactie
Maar Rüdi, je bent toch een beetje een verkapte ///M wanabee... <_<

"Doing my best to keep the car standard. So far only non-standard kit is M mirrors, Brembo discs and springs/dampers from an M Coupe."

haha :unsure: Vond dit beter klinken dan:

I was too cheap to buy the original mirrors to replace my decaying original ones, so I replaced them with the M mirrors which BMW sells as a discounted package. I also installed second hand springs/dampers from an M coupe which an ex-Z-driver was flogging off at a silly price to clean out the garage after being instructed to do so by his misses. Lastly I decided to get Brembo discs after nearly rear-ending the car in front of me five times a day.

:surprise:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.