Ga naar inhoud

Geld overmaken naar duitsland


Aanbevolen berichten

Nee niet naar de Duitste staat, zoals de titel misschien doet vermoeden. :D

Via ebay heb ik me een spoiler aangeschaft en nu wil ik die beste man dus betalen. Maar hoe? Paypal is geloof ik hier uitgesloten.

- Eurocheck?

- Internet bankieren?

- Naar de bank, heb gehoord dat dit transactie kosten met zich meebrengt.

- €X,X voor levering, €X,X na levering?

Wat is jullie ervaring?

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hey Sledge,

Hangt van je bank af. Er zijn banken die via Internetbankieren of telebankieren het betalen naar het buitenland ondersteunen. Het gemakkelijkst is het als je van de ontvanger IBAN (identificeert rekeningnummer) en BIC (identificeert bank) nummer krijgt.

Ik ben klant bij de Postbank en moet (gratis) internationale overschrijvingskaarten aanvragen (duurt een paar dagen).

Ik vul bedrag, IBAN en BIC en stuur 'm op. Overmaken duurt ongeveer een week.

Link naar reactie

Paypal is het veiligst, maar dat kost de ontvanger geld. Ik doe het eigenlijk altijd (in Europa) via IBAN met Telebankieren :D

USA doe ik alleen met PayPal :D

aangepast door Ivo
Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Bank Leit Zahl ofzoiets is het rek .nr

Konto Nr. is het BIC / Swift voorganger ...

of was het andersom ;)

afijn, laat hem IBAN geven ... weet je het zeker

Link naar reactie

Het enige dat je nodig hebt voor overmaking naar landen binnen de EU is BIC, IBAN, naam en woonplaats. Meer niet. Daarmee wordt probleemloos (en zeer snel) overgemaakt.

Link naar reactie
Ik had laatst ook zoiets, man wist geen IBAN. Even zoeken op internet en je kan het IBAN uitrekenen.

Voor jouw persoon kan dat dus hier!!

BIC en IBAN nummers vind je in Nederland op je bankafschrift. Zal in andere landen toch niet anders zijn?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.