Ga naar inhoud

xenon afstellen


speedster

Aanbevolen berichten

Hoe (indien mogelijk) stel ik een xenon koplamp van een Z4 af? Mijn linker koplamp staat te hoog afgesteld. Hoe stel je hem lager af?

Zou dit ook kunnen komen doordat hij mischien in de UK stand staat?

In dien het niet zelf uit te voeren is, hoeveel vraagt de dealer er dan ongeveer voor?

Greetz

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

`ja is zeker mogelijk :P

de afstellingsschroeven zitten aan de zijkant van de lampunit

je vind deze door de motorkap te openen

en dan voor de rechter unit bijvoorbeedl zitten de stelschroeven aan de kant van de radiateur

de voorste voor de hoogte en de achterste voor horizontale verstelling

staat in de tis!

Link naar reactie
`ja is zeker mogelijk :P

de afstellingsschroeven zitten aan de zijkant van de lampunit

je vind deze door de motorkap te openen

en dan voor de rechter unit bijvoorbeedl zitten de stelschroeven aan de kant van de radiateur

de voorste voor de hoogte en de achterste voor horizontale verstelling

staat in de tis!

dank voor je reactie mijn TIS doet het niet meer (Vista!) en krijg alleen maar vraag tekens.

zijn het de witte plastic schroeven inbus/ kruiskop, eentje voor hoog en een achter laag?

groetjes

Link naar reactie

Misschien dat dit helpt voor de TIS?

Ik heb een virtual XP machine gemaakt onder Vista, kunnen al die andere oude auto-programma's ook gewoon nog onder draaien.

Overigens is voor Windows7 die gratis beschikbare WindowsXP-mode een mega selling point. Je krijgt gewoon gratis een Windows XP met service packs om als virtuele machine te installeren, als je maar over gaat naar W7...

Marketing, ik zal er nooit een zak van begrijpen.

Link naar reactie
dank voor je reactie mijn TIS doet het niet meer (Vista!) en krijg alleen maar vraag tekens.

zijn het de witte plastic schroeven inbus/ kruiskop, eentje voor hoog en een achter laag?

groetjes

ja zoiets

mijn tis draait prima onder vista geen problemen ook geen maatregelen hoeven nemen,ik heb ook etk op vista (wel wat aanpassingen gedaan voor een oudere)nu heb ik er een die het meteen zou moeten doen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.