Ga naar inhoud

centraal deurvergrendeling


mex

Aanbevolen berichten

hoi ik heb een vraag aan een expert .ik was vandaag van plan om mijn stelmotor in de deur te vervangen en alles d'áf gehaald en tot mijn verbazing kon ik de stel motor niet vinden in de deur ,dus ik pakte een spiegel om zeker te zijn, maar die was er niet ,ik heb een z3 roadster bj 99 facelift model en blijkbaar is het in deze model anders dan in z3 bj 96.in de facelift zit volgende in de deur 2 draden die aan de slotcilinder verbonden zijn en nog 2 dragen die gaan naar de onderste slot in de deur .hm mijn vraag is nou is de stelmotor dan in de onderste slot ,zo ja dan moet je kompleet slot met stmotor vervangen denk ik ,want anders kan het niet volgens mij of heeft iemand meer ervaring met de z3 facelift model.hoe je de stelmotor kan vervangen?mvg>S

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

http://de.bmwfans.info/parts/catalog/Z3/Ro...oor_lock_front/

Je moet volgens mij nr. 9 hebben maar hoe het in de deur zit geen idee.

Het moet los kunnen, want je kunt 'm los bestellen.

Grtz Ron

hoi ron nr.9 die heb ik ook bestelt via ebay maar bij de z3 faclift is het anders de stelmotor is niet op die plaats boven in die hoek-boven de slot ,daarom snap ik het niet .volgens mij zit ie in de onderste slot in de deur ingebouwd in de slot want daar zie ik de draden naartoe lopen .heeft iemand meer ervaring hoe zit dat bij de z3 facelift model.bedankt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.