Ga naar inhoud

schade sideskirt


Draak

Aanbevolen berichten

na bijna 15 jaar barrels gereden te hebben schade vrij heb ik nu in iets meer als een jaar in mijn Z3 coupe voor de 2e x mijn sideskirt beschadigd. Nu een paaltje op de parkeerplaats over het hoofd gezien.

Vorige x is er gewoon een flinke lading plamuur tegen aan gegaan en klaar is kees. Nu op dezelfde plaats weer schade, ziet er lekker uit met al dat plamuur. (foto's volgen)

maar de vraag is kan iemand mij vertellen of het nu handig is om die sideskirt te vervangen en zo ja waar ik dat kan laten doen? tevens ook het paneel voor de voordeur moet uitgedeukt en gespoten worden.

Alvast bedankt voor de info

groeten, Bart

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

he bart,

ik heb mijn z3 ook helemaal uit elkaar liggen, de skirt en het scherm zijn beide geschroefd, erg makkelijk om los te halen,

zon nieuwe skirt is al snel voordeliger dan uitdeuken zeker als dat al een keer is gedaan, en wat betreft het scherm als de deuk erg groot is zou ik eens kijken of je geen 2e hands kunt krijgen het monteren is zo gebeurd, alleen nog even spuiten, als je niemand kunt regelen, kun je me altijd even mailen, ik ben spuiter,

maar vraag eerst die jongen van het forum even, want ik wil niemand voor de voeten lopen

mvg berry

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.