Ga naar inhoud

3de paas-rit.


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 235
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wallekie Tallekie is geregeld! nu hopen dat ze beetje werken... :unsure:

Mooie weer neem ik mee!

En dat humeur... altijd goed! heb er zin in :ok:

Dan maak het vanaaf niet te laat in de kroeg!! :schater::schater::schater:

groet Miss Reg, zzztje en Snaatje

Link naar reactie

En toen was het 1ste paasdag 07:00 smorgens, net wakker voor een ritje met de forumleden (GEZELLIG) even snel checken voor eventueel nieuws :hypocritesmiley:

Zo te zien geen veranderingen oftwel, ik gaat er zo vandoor me rijmaatje ophalen!

MdV tot 08:15 Q8 :lmao:

Mensen tot straks allemaal, rijd voorzichtig :ok:

*WEER BERICHT *

Geleidelijk enkele stevige buien met kans op onweer en mogelijk ook hagel

De Eerste Paasdag begint met veel bewolking en af en toe wat buiige regen. Vanmiddag vallen er van tijd tot tijd actievere buien, die soms vergezeld gaan van onweer en mogelijk ook hagel. Later vanmiddag en vanavond wordt het vanuit het westen droger en komen er meer opklaringen. De maximumtemperatuur wordt ongeveer 11 graden, tijdens buien ligt de temperatuur enkele graden lager. De zuid tot zuidoostenwind is matig, kracht 3 tot 4 en draait in de loop van de middag naar west tot noordwest. Aan de kust wordt de wind dan matig tot vrij krachtig, 4 tot 5.

We laten ons niet kennen we gaan gewoon maar door!!

Link naar reactie

Reg en ik zitten duf aan de koffie, eerst maar ff wakker worden.

We zijn er bijna klaar voor, rij voorzichtig iedereen!

Tot zo.

Link naar reactie

We zijn er klaar voor. Eerste grote rit van het jaar met vooruitzichten op een gezellige dag. Zal wel nat worden vandaag. Een combinatie van auto rijden, waterskien, zeilen en natuurlijk ook wellicht 10 minuten met de kap open in de zon.

Vol goede moed en met een uitstekend humeur gaan we nu op weg.

Tot straks allemaal.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.