Ga naar inhoud

Freude ist messbar


Ralf

Aanbevolen berichten

Vandaag ben ik door een collega op een zeer leuke gratis Iphone applicatie geattendeerd.

De BMW :hypocritesmiley: Power Meter

"Altijd al eens willen meten hoe snel je auto echt accelereert? Dan heeft BMW speciaal voor jou een leuke (gratis) app ontwikkeld voor de iPhone. Met de M Power Meter kan je zelf kijken hoe snel je auto is over verschillende afstanden. Er bestaan uiteraard al meerdere van dit soort apps, maar daar moet je altijd voor betalen.

Deze applicatie van BMW is helemal gratis te downloaden ." (autoblog.nl)

HIER een linkje naar de app, staat natuurlijk ook in de app store.

bmwpower.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik mis hier een reaktie van I Phone guru RVE !? :oops: :schater:

Eigenlijk wilde ik met een hands-on review komen (camera in de auto en zo) maar de coupe gaat echt niet naar buiten met die pekelzooi. :notok:

De app is wel heel erg mooi gemaakt, ook als je 'm niet gebruikt is het icoontje alleen al de moeite waard om te hebben... :m:

IMG_0553.PNG

Ik was vanmiddag nog bij Reggie en Emanuel en toen hebben we er ook nog naar gekeken. Als je heel erg hard zwaait met je iPhone terwijl ie een meting doet, krijg je ook leuke waardes. Ik had de 0 tot 50 km/u bij elkaar gezwaaid in 7,8 seconde... :hypocritesmiley:

Maar die handson review komt nog wel, als de coupe weer buiten mag spelen.

Link naar reactie

Het is alleen jammer dat de snelheidsmeter niet betrouwbaar is. Vandaag een tijdje de app mee laten lopen tijdens de rit naar het werk, maar volgens de app reed ik op enig moment 130 km/h terwijl het maar 80 was.... Op zich vreemd, gezien de ingebouwde GPS in de iPhone.

Verder wel grappig om de (de-)acceleratie grafisch te zien.

Link naar reactie
Het is alleen jammer dat de snelheidsmeter niet betrouwbaar is. Vandaag een tijdje de app mee laten lopen tijdens de rit naar het werk, maar volgens de app reed ik op enig moment 130 km/h terwijl het maar 80 was.... Op zich vreemd, gezien de ingebouwde GPS in de iPhone.

To be honest, ik heb de iPhone nog helemaal geen betrouwbaare snelheids-indicatie zien geven. Ik heb ooit zo'n "HUD applicatie" op het ding gehad, dat was gewoon te triest voor woorden.

De accelerometer daarentegen is heel erg gevoelig, en die wordt voor de G-krachten meting gebruikt.

Link naar reactie
De accelerometer daarentegen is heel erg gevoelig, en die wordt voor de G-krachten meting gebruikt.

:hypocritesmiley:

De beste test die je makkelijk zelf kunt uitvoeren, lijkt me de zwaartekrachtsversnelling-meting.

Gewoon laten vallen en kijken oftie inderdaad 9,81 m/s2 aangeeft...

Link naar reactie
To be honest, ik heb de iPhone nog helemaal geen betrouwbaare snelheids-indicatie zien geven.

Hoi Ruud, dan moet je iKITT eens proberen. NOSTALGIE! Dubbeltikken op de snelheid en dan is die levensgroot in beeld. Oh, en de MPH veranderen in KMH, ook dubbeltikken :smart:

En voor Tja: De vertical accuracy laat NIET zien hoe hard ie valt :schater:

original.jpg

Link naar reactie

Ja die iKITT heb ik maandag geinstalleerd, top App. Met name de audio!

Link naar reactie

ben dan maar zo'n ding gaan kopen :wave: en heb zo de wereld van itunes ook ontdekt. Heel gevaarlijk, vele leuke goodies... mmm, aléz, bedankt voor het gat in mijne portefeuille :smart: zal men 0-100's hier wel posten ;)

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Zul je geen spijt van krijgen! :smart:

Iedereen is zo idolaat over die Iphone,...

ik heb de mijne alweer een jaar geleden kapot gegooit,

omdat hij voor de zoveelste keer vast liep en weer een harde reset nodig had.

Link naar reactie
ben dan maar zo'n ding gaan kopen :smart:

da's nog eens impulse buying! geweldig :wave:

Als je itunes hebt draaien, kun je ook makkelijk een Airport Express koppelen. Draadloos je muziek overal naartoe streamen via WiFi (en via "remote" op je iPhone alles bedienen! ;) )

Link naar reactie

@PJ dit wordt een goed jaar voor je! ---> "iPhone in the pocket, drive fast in your rocket"

@z3 widebody: ik heb nog nooit een vastloper gehad in 6 mnd tijd. Had je een jailbreak uitgevoerd?

@RvE: die Airport vind ik inderdaad ook geweldig. Wel denk ik erover een PS3 aan te schaffen om video te streamen vanuit Itunes met MediaLink en te internetten op mijn TV.

Link naar reactie
Iedereen is zo idolaat over die Iphone,...

ik heb de mijne alweer een jaar geleden kapot gegooit,

omdat hij voor de zoveelste keer vast liep en weer een harde reset nodig had.

Hmm..balen :wave:

Sinds oktober vorig jaar heb ik een 3GS en ik moet zeggen dat ik er nog geen problemen mee heb gehad (ook geen vastlopers oid)! Ik heb overigens geen jailbreak uitgevoerd.

Maarja er zijn zoveel van die dingen gemaakt en verkocht, misschien heb je een maandagmorgen modelletje gehad..

@ PJ: Haha heerlijk dat je er een aangeschaft hebt! -_-

Link naar reactie
ben dan maar zo'n ding gaan kopen -_- en heb zo de wereld van itunes ook ontdekt. Heel gevaarlijk, vele leuke goodies... mmm, aléz, bedankt voor het gat in mijne portefeuille :wave: zal men 0-100's hier wel posten :thumbup:

Goed werk PJ. Zul je geen spijt van krijgen. Mijn zoon had er een en het leek me niets. Nu hebben we er allemaal een, binnen ons bedrijf een groot aantal en we zetten ze tegenwoordig zelfs weg bij onze klanten.

Vastlopers zijn bij zowel de officiele als gehackte versies mij nog niet overkomen.

Aardige apps:

Pandorabox

App Popular

Take...My car

XEmoji Free

ITranslate

Shazam

Wikihood

Eurosport

1Password

Layar

Clock Free

Impossible

Fluid

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
@z3 widebody: ik heb nog nooit een vastloper gehad in 6 mnd tijd. Had je een jailbreak uitgevoerd?

Jep,

ik moest zo nodig een van de eerste zijn, en had dus zo'n At&t geval uit Amerika..

Echt waardeloos.. zat je te bellen,.. liep dat ding vast tegen je oor.. kon je niet meer ophangen etc..

zoveel van dat soort ongein.

Zal wel een fotootje plaatsen van hoe dat ding er nu uit ziet... :D

Ook zoiets.. kapot gooien en dan alsnog bewaren.. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.