Ga naar inhoud

Kilometerteller display


Ronlittle

Aanbevolen berichten

Sinds vanmorgen is er geen verlichting meer bij de kilometerstand, de getallen staan er en lopen ook op.

Die van de service interval doet het wel, gaat aan en even later weer uit.

Voordat ik de klokkenwinkel uiteen haal ,als dit al nodig is, welke lampjes zitten erin?

Grtz Ron

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Bedankt alvast, maar ik weet het niet zeker maar volgens mij is dat de "gewone" cockpit verlichting.

Die doet het.

Foto0127.jpg

Het is alleen de bovenste helft van het display die het niet doet.

Foto0128.jpg

Grtz Ron

Blijkbaar een wintereuveltje... lijkt wel of ik naar mijn klokkenspel zit te kijken :guitar:

Zelfde probleem hier dus.

Iemand nog suggesties HOE de handel uit elkaar te halen, zodanig dat het ook weer in elkaar kan :birthday:

Link naar reactie

typisch: ik heb sinds zondag bijna precies hetzelfde, maar de kilometertellerverlichting valt alleen uit als ik de verlichting aanzet. Normaal zou die moeten dimmen, maar nu dimt hij heel even en valt daarna bijna volledig weg. Als het buiten heeeel erg donker is zie je 'm nog. Ik vermoed dat de lampjes het nog doen, maar dat er iets anders de boel uitschakelt....?

Link naar reactie

Wat doe je op een druilerige zondag, je haalt je cockpit eruit. Hoe kun je vinden onder chroomringen.

Dus wat Tja zei schreef met :kisstogether: .

De achterkant van het cockpit.

achterkantcockpit.jpg

Deze twee lampjes moet je hebben. De onderste is van de service interval verlichting en de bovenste van de kilometer verlichting.

Die is bij mij stuk. Ik heb ze tijdelijk verwisseld, 't is zondag en alle goeie zaken zijn dicht.

lampjes.jpg

De lampjes zitten vast aan het voetje en zijn dus uit één stuk. Waarschijnlijk bij de automat. zaak te krijgen, anders bij de dealer.

Ze zijn 12 volt en 1,5 watt.

12v-15w.jpg

Grtz Ron.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.