Ga naar inhoud

Wat zou een mooie opvolger zijn?


Hans

Aanbevolen berichten

Alhoewel ik volop tevreden ben met mijn M coupe rij ik er inmiddels alweer een paar jaartjes in. Dit terwijl ik normaal na een jaar alweer kijk naar andere auto's (en kijken is in mijn geval ook vaak kopen :D ) , want ik hou wel van een beetje verandering.

Nu begint het weer een beetje te kriebelen, maar ik kan niets verzinnen wat nou een waardige opvolger zou zijn.

Daarom mijn vraag aan jullie:

Wat zien jullie als opvolger van jullie huidige Z3?

Wellicht brengt me dit wel op ideeen (en anders blijf ik heerlijk doorrijden met deze).

Ben benieuwd naar jullie gedachten.

Hans

Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Gast_Felix 2.8 roadster

Voor diegene die net met gezinsuitbreiding te maken hebben en er geen ruimte in de Z3 is...de M5 ???

www.news.auto.cz/main.php?article=2305

greetz

Link naar reactie

-M3 CSL of

-M3 Hartge V8 5.0 of,

-Z4 Alpina of

-hartge Z4 V8 5.0 :D :foto:

Over de M5 kan ik alleen maar herhalen wat mijn vrouwtje zei toen ik laatst een nieuwe 5 als huurauto had: "man wat is dat een ouwe lullen bak, die kopen we toch pas als we 60+ zijn" :D

Link naar reactie

Typhon.jpg

TVR Typhon 400

Bouwjaar van - tot 2002 -

TVR Speed 6

Aantal cylinders 6

Motorinhoud 4.0 Liter

aantal pk's 400

Acceleratie 0 - 100 km.u

Topsnelheid 320+

Link naar reactie
Over de M5 kan ik alleen maar herhalen wat mijn vrouwtje zei toen ik laatst een nieuwe 5 als huurauto had: "man wat is dat een ouwe lullen bak, die kopen we toch pas als we 60+ zijn" :D

Kusje, Pierre. ;) :D

Link naar reactie

Zooo heren,

Wat een uiteenlopende alternatieven :D Bedankt!

Volgens de dealer zal een eventuele M1 nog wel een jaar of 2 gaan duren.

M3 is errug gaaf, maar spoedig komt de nieuwe 3 serie en dan is het toch een "oud" model. En een cabrio is niet helemaal mijn ding ;)

Maar de TVR's vind ik wel ontzettend gaaf :D :D

Dat geluid................

Weet iemand eigenlijk hoe de kwaliteit tegenwoordig hiervan is en of ze uberhaupt in NL te vinden en onderhouden zijn?

Groet,

Hans

Link naar reactie

De importeur zit bij mij in de buurt (Vianen UT), ik zie ze daarom ook vaak rijden en er gaat geen keer voorbij dat als ik er langs rij ik even door de ramen kijk naar al dat moois ;)

Had gisteren de URL nog, maar zoek even met Google op TVR+Vianen en je vind 'em meteen.

Link naar reactie

TVR's zijn een ramp qua betrouwbaarheid ... om het M Coupe forum in de UK zitten veel ex-TVR rijders die een MC hebben gekocht :D

Qua prestaties zou een M zowieso een goed alternatief zijn, qua geluid niet helemaal, helaas :D

TVR wordt geïmporteerd door Nimag: http://www.nimag.nl/nimag/tvr

Mijn keus zou een Maserati 3200 GT zijn, maar de die-hards hier wisten dat al ;) Niet dat die nou zou betrouwbaar zijn :D

Link naar reactie

Wow napoje dat is zo ongelofelijk gaaf zeg!!

(ken je deze al: http://www.cobraclub.nl

Heb ook gelijk een kijkje genomen op de site van nimag, maar moet zeggen dat ik ze nog behoorlijk duur vind zeker wanneer je het kwalitatieve aspect in ogenschouw neemt.

Oftwel het valt volgens mij niet mee om iets anders te vinden zonder ergens teleurgesteld in te geraken.

Link naar reactie
ECHTE (en goede) Cobra's kosen een vermogen. Maar ik zag er 1 in Essen staan voor EUR 52.000,-. Dat was wel zowat en wrak ;)

het zal dan ook wel een replica worden en zeker geen eerste wagen :D

Link naar reactie

Een Maserati 3200 GT is uiteraard een goede keuze ! Ik heb zelf ook een Maserati 222 naast mijn Z3 coupe. Behoorlijk betrouwbaar de Maserati (ik heb nog 100 kilometer kunnen rijden met een doorgebroken koppelingsvork) maar wel -erg- duur in onderhoud. ;)

Succes met je keuze !

Link naar reactie
Een Maserati 3200 GT is uiteraard een goede keuze ! Ik heb zelf ook een Maserati 222 naast mijn Z3 coupe. Behoorlijk betrouwbaar de Maserati (ik heb nog 100 kilometer kunnen rijden met een doorgebroken koppelingsvork) maar wel -erg- duur in onderhoud. :D

Succes met je keuze !

Hmmm, ik hoor erg slechte verhalen over de eerste series 3200GT, met name de 2 turbo's. De nieuwe (Ferrari) 4200 GT zouden beter moeten zijn.

Dit (en mijn vriendin, en mijn bankrekening :D ) is de reden waarom ik nu in een M Coupé rijdt en niet in een 3200 GT. Eerlijk gezegd zou zo'n Maseratie ook niet erg goed zijn voor mijn gemoedsrust ;)

Link naar reactie
Effe serieus.

Iets betaalbaarder.

Een Honda S 2000 misschien ?

hmm, net zo betaalbaar (in aanschaf) dan een 3200 GT, maar VEEEEEL meer toeren :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.