Ga naar inhoud

Kiew gaas


Steven

Aanbevolen berichten

Ziet er toppie uit! :D

Maar waarmee heb je dat nu gedaan? Motip Chroom Spray met Motip Blanke lak eroverheen?

Montana gold, 4 euro ,is alles in een hoeft geen blanke lak meer over.

we zien wel hoe het zich houdt, en anders een keer per jaar ff spuiten Hahaha!!!!

Maar wat betreft de demontage is wellicht het volgende mischien wel intressant, de kieuwen zitten vast met 5 zogenaamde paraplui plastic drukkers die je aan de binnenkant van de motorkap even samen moet drukken met een plat tangetje en dan voorzichtig trekken aan de buitenkant,de ene drukker zit verstopt in een gat in het motorkap scharnier.

Dan nog een parker ,en voila je hebt de kieuw in de hand.

dan nog voorzichtig het binnenwerk weghalen om bij het gaas te komen, dit is van een zachter soort plastic , de lipjes kan je voorzichtig met een klein mesje uit de sleufjes drukken.

En dan ben je bij het :thumbup: gaas.

Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Montana gold, 4 euro ,is alles in een hoeft geen blanke lak meer over.

we zien wel hoe het zich houdt, en anders een keer per jaar ff spuiten Hahaha!!!!

Maar wat betreft de demontage is wellicht het volgende mischien wel intressant, de kieuwen zitten vast met 5 zogenaamde paraplui plastic drukkers die je aan de binnenkant van de motorkap even samen moet drukken met een plat tangetje en dan voorzichtig trekken aan de buitenkant,de ene drukker zit verstopt in een gat in het motorkap scharnier.

Dan nog een parker ,en voila je hebt de kieuw in de hand.

dan nog voorzichtig he binnenwerk weghalen om bij het gaas te komen, dit is van een zachter soort plastic , de lipjes kan je voorzichtig met een klein mesje uit de sleufjes drukken.

En dan ben je bij het :wave: gaas.

hehe bedankt, maar hij was al uit elkaar :D Ik ben een beetje handig :D https://www.bmwzforum.nl/index.php?act=findpost&pid=183524 hihi :thumbup:

bedankt voor de naam van de spray trouwens, ga het ook proberen :thumbup::)

Link naar reactie

Ik zou eerlijk gezegd nooit voor nieuw gaas gaan. Ik ben bang dat je het nooit meer in de juiste vorm zal krijgen en het zou jammer zijn als het zichtbare deel van het gaas er gebobbeld / gebogen uit zou zien doordat je het verkeerd hebt proberen te vormen.

Link naar reactie
Ik zou eerlijk gezegd nooit voor nieuw gaas gaan. Ik ben bang dat je het nooit meer in de juiste vorm zal krijgen en het zou jammer zijn als het zichtbare deel van het gaas er gebobbeld / gebogen uit zou zien doordat je het verkeerd hebt proberen te vormen.

Inderdaad ,het buigen is een rot klus, We hebben het geprobeerd met allerlei hulpmiddelen zoals houtjes en klemmen , maar er zitten teveel ronde hoeken in.

Link naar reactie
Inderdaad ,het buigen is een rot klus, We hebben het geprobeerd met allerlei hulpmiddelen zoals houtjes en klemmen , maar er zitten teveel ronde hoeken in.

Dat is zeker zonde, toch leuk dat je het hebt geprobeert! Voor hetzelfde geld was het wel gelukt en nu heb je een paar euro gebruikt? Lekker bezig toch? :rolleyes:

Link naar reactie
  • 5 jaren later...

Jep, chroom spuitverf van Motip. Geen blanke lak gebruiken (gaat niet samen met de chroomlak).

Vooraf de roostertjes schoonmaken en ontvetten met remmenreiniger i.c.m. een oude tandenborstel.

Succes!

aangepast door Evan_S
Link naar reactie

Jep, chroom spuitverf van Motip. Geen blanke lak gebruiken (gaat niet samen met de chroomlak).

Vooraf de roostertjes schoonmaken en ontvetten met remmenreiniger i.c.m. een oude tandenborstel.

Succes!

Maar zie je echt veel verschil of het chroom is of zilver?

Zilver is natuurlijk op zo`n klein oppervlak bijna hetzelfde als chroom. Chroom blinkt natuurlijk veel meer.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Toch maar aan de gang gegaan.

Het resultaat is verbluffend vind ik. Staat net wat mooier als dat zwart.

2mzmpvb.jpg

Ik heb het met zilver gedaan. Waarom? Die zag ik nog op de plank staan.

aangepast door Bigpapa
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.