Ga naar inhoud

Essen Messe


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

ik ga morgen !!!!!!!!!!!!!!

wie ook ????

Geplaatst:

Ik was er vorige week vrijdag. Was al een paar jaar niet meer geweest. Viel tegen, geen merken meer en ook geen grote tuners :thumbup:

Het leuke was dat er op de Pressetag bijna geen mensen waren, je kon rustig alles bekijken want er stonden wel nog hele fraaie auto's :thumbup: gelardeerd met :newblush:

Geplaatst:

bij deze wat pica,s (van de chica,s) :kisstogether:

pc051508.th.jpg

pc051550.th.jpg

pc051514.th.jpg

oeps (hij ging perongeluk vanzelf een foto maken)

pc051522.th.jpg

dun windje stond er!

pc051490.th.jpg

zouden de banden ook goed zijn?????

Geplaatst:

pc051519.th.jpg

the devil inside brrrrrrrr!!!

pc051521.th.jpg

tip!! neem een leuk jochie mee en pappa kan lekker mooie foto,s maken.

pc051533.th.jpg

eeh

pc051539.th.jpg

ook mooi

pc051518.th.jpg

ik geloof dat ze in wielen deden?

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

:muur:

Hoe dommer ze uit een ogen kijken, hoe geiler ze over het algemeen zijn :wacko:

Geplaatst:

Vanochtend toch maar even met zoonlief de Messe bezocht.

Zoals Pierre al memoreerde, niet echt spannend allemaal. Wel leuk om een regenachtige dag mee door te komen.

Uiteraard stond er her en der wat leuk blik.

Een kleine impressie gemaakt met de Eifoon:

essen1.jpg

Een klassieker

essen2.jpg

Nog een memorabele bolide

essen3.jpg

PowerSmart

essen4.jpg

Veel sjonnie stuf en very loud!

essen5.jpg

Power Trabant

essen6.jpg

Geplaatst:

Kijk daar rijden ze tenminste niet in die Opeltjes zonder wieldoppen.

essen7.jpg

Voor RVE

essen8.jpg

Let op de wielen!!!

essen9.jpg

esen10.jpg

essen11.jpg

Geplaatst:

eeh stonden al die auto,s er ook???????????????

toen ik er was stond er elke keer wel zo,n meid voor!

jammer :schater:

Geplaatst:
:muur:

Hoe dommer ze uit een ogen kijken, hoe geiler ze over het algemeen zijn :wacko:

nu heb je je eigen in het wak geluld vriend!!

wat zeg je nu tegen je eega als ze vraagt waarom je haar gekozen hebt :schater:

(of ben je alleen thuis?)

Geplaatst:

Ik wilde dit weekend ook gaan, maar de mensen die mee wilden gaan, konden niet, en ja om dan alleen te gaan...nee daar is ook geen lol aan. :wacko: Maar ik heb een mooie compromis gevonden: Top Gear Live! :muur: 23 januari om 19.30u ben ik dabei! B)

Geplaatst:

Ik heb sinds twee jaar al afgehaakt en was nochtans een regelmatige bezoeker (van in de jaren 80)

Door de jaren evolueerde Essen van een Motorshow naar een Tuningbeurs, waar je gastjes met spoilers, lampen en boomdinges zag sleuren.

Vroeger kreeg je een hoop bekende piloten die je bv. op de Bistein, Goodyear, Porsche,... stand kon zien en aanspreken.

Dat was de laatste jaren ook al fel geminderd.

Op andere fora lees ik ook dezelfde kommentaren, dus als Essen het roer niet terug omgooit, zal het wel fors minderen de komende jaren...

Geplaatst:
Voor RVE

essen8.jpg

Thank you sir!!! Die is toch wel heel erg :wacko:

Ik ben nog nooit in Essen geweest. Maar grappig dat alle foto's die ik er van zie, vol met van die schaars geklede vrouwen staan....tot de foto's van Yangkie, waar zowaar nog echt gave wagens opstaan. :muur:

Geplaatst:

alle foto,s :thumbsup:

das niet helemaal waar!

wel veel geef ik toe

maar ik heb nog meer! ik zal er morgen wat van op zetten.

Geplaatst:
alle foto,s :thumbsup:

das niet helemaal waar!

wel veel geef ik toe

maar ik heb nog meer! ik zal er morgen wat van op zetten.

Meer vrouwen of auto's Sander?

Geplaatst:
ik zal er morgen wat van op zetten.

doe maar gelijk full size, scheelt weer een keertje doorklikken (en schrikken bij sommige wij... dames)

Geplaatst:
doe maar gelijk full size, scheelt weer een keertje doorklikken (en schrikken bij sommige wij... dames)

Marijn bedoelt gewoon dit:

633952725824011440-howdoyoustop.jpg

Geplaatst:
Meer vrouwen of auto's Sander?

wat jij wil vriend!

Geplaatst:

pc051483.jpg

By sandere85, shot with u810/S810 at 2009-12-07

zo dus!

pc051499.jpg

By sandere85, shot with u810/S810 at 2009-12-07

shiny audi

pc051523.jpg

By sandere85, shot with u810/S810 at 2009-12-07

mopar

pc051527k.jpg

By sandere85, shot with u810/S810 at 2009-12-07

p9201363.jpg

By sandere85, shot with u810/S810 at 2009-11-01

oeps hoe komt deze dr nou tussen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.