Ga naar inhoud

Supertramp Tribute act


OmeLo

Aanbevolen berichten

*************************************************************************************

Edit: speeldata Band of the Century - Supertramp Tribute Band

de boekingsagenda begint zich te vullen. Op onderstaande data is Band of the Century te horen/zien:

zaterdag 16 januari: Saturnus, Scheveningen

vrijdag 29 januari: Musicon, Den Haag

vrijdag 26 februari: Live@WOS (radiooptreden)

zaterdag 27 februari: De Graauwe Hengst, Schiedam

vrijdag 2 april:Teejater, Naaldwijk

zaterdag 8 mei:Saturnus, Scheveningen (halve finale Coverbattle)

vrijdag 11 juni: Plan C, Rotterdam (Clash of the Coverbands)

zaterdag 26 juni: Saturnus, Scheveningen (finale Coverbattle)

Ik zal deze eerste post af en toe even bijwerken met nieuwe speeldata.

Kijk ook op de Band of the Century website voor meer info!!

Word onze vriend via de BOTC-Hyves

**************************************************************************************

Link naar reactie
  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gratis? Moet het niet eigenlijk in het grote korting-topic?

:kisstogether: Ik ga er niet bij zijn, maar wens je wel een vet-cool optreden!

Hmm, da's nog een idee inderdaad. Bedankt!

Speciale toegangsprijs voor forummembers: gratis!!!wel met de ZZZ komen natuurlijk

Zonder gekheid: wie een ZZZ (vooruit, of ZZZZ) voor de deur zet krijgt een biertje van me! :birthday:

Link naar reactie
Heel veel succes !! :thumbup:

Wel benieuwd van welke apparatuur jullie gebruik maken ?

Thnx!

een volledige lijst komt binnenkort op de website (als die eenmaal in de lucht is), maar laat het vermeld zijn dat onze toetsenist een echte Wurlitzer en Hammond heeft, dat helpt....

Als gitarenman: vermoedelijk zal ik mijn 19"rack meenemen, met daarin ondermeer:

Groove Tubes Trio preamp

Rivera TBR 1 SL

TC Electronics G-force

Ground Control GCX

Bradshaw line Mixer

Rocktron Hush

- heel veel pedaaltjes..... :thumbup:

En de gitaren...ik heb nogal de keus, Ik vermoed in ieder geval een Fender Stratocaster en een Gibson Les Paul, maar ook daar heb ik er meerdere van.. :newblush:

Link naar reactie
Uh, als ik met de fiets kom, dan kan ik bier drinken. Als ik met de Z kom, dan kan ik geen/weinig bier drinken, maar er is er één gratis... :thumbup:

Keuzes, keuzes...

Hmmm... als dat nu je grootste probleem is.... :newblush:

Zo heel duur is het bier in Musicon niet, ik denk dat je dat biertje al terugverdient aan benzinekosten....

Link naar reactie
Supertramp hé...

Alleen oude l...len zoals ik weten nog wie dat is. :thumbup:

Niet simpel te spelen, dus wens ik je veel succes en een publiek vol fans van "echte" muziek :newblush:

Nuja, ik denk dat het redelijk tijdloze muziek is, en ook al speel/luister ik normaal naar iets heavier werk, dit is echt waanzinnig uitdagend om te spelen, zeker omdat het niet te simpel is. Ik hoop dat we de toets der kritiek doorstaan. Thnx!! :thumbup:

Link naar reactie
Thnx!

een volledige lijst komt binnenkort op de website (als die eenmaal in de lucht is), maar laat het vermeld zijn dat onze toetsenist een echte Wurlitzer en Hammond heeft, dat helpt....

Als gitarenman: vermoedelijk zal ik mijn 19"rack meenemen, met daarin ondermeer:

Groove Tubes Trio preamp

Rivera TBR 1 SL

TC Electronics G-force

Ground Control GCX

Bradshaw line Mixer

Rocktron Hush

- heel veel pedaaltjes..... :thumbup:

En de gitaren...ik heb nogal de keus, Ik vermoed in ieder geval een Fender Stratocaster en een Gibson Les Paul, maar ook daar heb ik er meerdere van.. :newblush:

Ik zie het al het wordt tijd voor een mooie Washburn uit de Idol series (www.washburn.com )of Parker Fly (www.parkerguitars.com )icm een Randall stack (www.randallamplifiers.com )...oh en voor de bassist natuurlijk Eden (www.edenelectronics.com ) :thumbup:

Gibson is toch op sterven na dood dus...

Link naar reactie
Ik zie het al het wordt tijd voor een mooie Washburn uit de Idol series (www.washburn.com )of Parker Fly (www.parkerguitars.com )icm een Randall stack (www.randallamplifiers.com )...oh en voor de bassist natuurlijk Eden (www.edenelectronics.com ) :thumbup:

Gibson is toch op sterven na dood dus...

Inderdaad, Gibson is niet meer wat 't geweest is, maar hun oudere gitaren zijn prima hoor. Die washburns zijn niet helemaal mijn ding, maar zo'n Parker, daar wil ik wel een leuke endorsement deal van..... :thumbup: die mag je me altijd aanbieden natuurlijk.... :newblush:

En onze bassist heeft inderdaad nog een versterker nodig; hij staat vast wel open voor een goede deal....

Link naar reactie
Qua prijs anders wel... De prijzen gaan elk jaar omhoog, de kwaliteit wordt steeds minder. De beste les pauls worden tegenwoordig niet door gibson gemaakt.

Tja, het worden meer en meer beleggingsobjecten waarbij je voor de naam betaalt. Maar mijn jongste Les Paul is uit 2002, die is nog voordat er alleen maar miskleunen uit de fabriek kwamen....

Overigens zijn de meeste premium-gitaren tegenwoordig in een prijssegment waar de standaard Gibson nog niet eens aan komt (vergelijk de prijzen van de USA Paul Reed Smith maar eens), en als je dat soort geld voor een (Custom Shop) Gibson uitgeeft heb je echt wel iets fraais in handen. Maar dan kijk je tegen zeker 3500 euri aan, zo niet meer.... :thumbup:

Link naar reactie
Inderdaad, Gibson is niet meer wat 't geweest is, maar hun oudere gitaren zijn prima hoor. Die washburns zijn niet helemaal mijn ding, maar zo'n Parker, daar wil ik wel een leuke endorsement deal van..... :thumbup: die mag je me altijd aanbieden natuurlijk.... :newblush:

En onze bassist heeft inderdaad nog een versterker nodig; hij staat vast wel open voor een goede deal....

Wellicht is het een idee eens contact op te nemen met onze Nederlandse distributeur: www.bmi.nl ( zit nog bij je in de buurt ook).Je kunt natuurlijk ook een van hun shops bezoeken : www.rockpalace.com

Dit is wellicht wel iets voor je ( Adrian Belew Signature Fly):

Adrian_Belew_Signature2.jpg

Link naar reactie

Die Belew Signature Fly is wel echt een prachtexemplaar. En nog een van mijn gitaarhelden ook. Kon 'm niet vinden in de prijslijst, maar zonder sponsoring vrees ik dat er weinig van aanschaffen gaat komen. Tenzij ze in de markt zijn voor een endorsmentje.... :thumbup:

Link naar reactie
Die Belew Signature Fly is wel echt een prachtexemplaar. En nog een van mijn gitaarhelden ook. Kon 'm niet vinden in de prijslijst, maar zonder sponsoring vrees ik dat er weinig van aanschaffen gaat komen. Tenzij ze in de markt zijn voor een endorsmentje.... :thumbup:

Kan kloppen dat je hem niet kunt vinden er zijn er immers maar 2 van in Europa op dit moment :newblush: (consumentenprijs gaat richting de 10K).

Link naar reactie
Kan kloppen dat je hem niet kunt vinden er zijn er immers maar 2 van in Europa op dit moment :newblush: (consumentenprijs gaat richting de 10K).

:thumbup: Gloeps! Dat is wel flink boven budget... maar mooie gitaar, dat weer wel.

Link naar reactie
:thumbup: Gloeps! Dat is wel flink boven budget... maar mooie gitaar, dat weer wel.

Er zijn wel goedkopere Parkers hoor (P-series bijvoorbeeld of Nitefly series). Mocht je iets zoeken dan zou ik altijd eens kunnen kijken of ik iets voor je kan betekenen, geldt ook voor versterkers...(no promisses though)

Link naar reactie

Een Fender Rhodes lijkt me ook vrij onontbeerlijk, toch?

Supertramp.... Het was destijds niet mijn muziek moet ik eerlijk toegeven. Wij schreven het zonder "t" :newblush: .

Inmiddels kan ik het wel waarderen trouwens :thumbup: .

Link naar reactie
Thnx!

En de gitaren...ik heb nogal de keus, Ik vermoed in ieder geval een Fender Stratocaster en een Gibson Les Paul, maar ook daar heb ik er meerdere van.. :thumbup:

Die gitaren en gitaristen geloof ik wel, maarre,... wie gaan zingen? Ook zulke hoge kop stemmen?

Link naar reactie

Louis, tof dat je "het forum" hiervoor uitnodigt :ok:

Maareh....als ik dit allemaal lees....

En de gitaren...ik heb nogal de keus, Ik vermoed in ieder geval een Fender Stratocaster en een Gibson Les Paul, maar ook daar heb ik er meerdere van.. :thumbup:
Ik zie het al het wordt tijd voor een mooie Washburn uit de Idol series (www.washburn.com )of Parker Fly (www.parkerguitars.com )icm een Randall stack (www.randallamplifiers.com )...oh en voor de bassist natuurlijk Eden (www.edenelectronics.com ) ;)
Qua prijs anders wel... De prijzen gaan elk jaar omhoog, de kwaliteit wordt steeds minder. De beste les pauls worden tegenwoordig niet door gibson gemaakt.
Die Belew Signature Fly is wel echt een prachtexemplaar.
Een Fender Rhodes lijkt me ook vrij onontbeerlijk, toch?

Besef ik pas dat ik niks, maar dan ook helemaal niks met gitaren heb. :blush: Maar wel mooi dat jullie er zo vol passie over zijn :ok: :huh::guitar: :guitar:

Link naar reactie
Een Fender Rhodes lijkt me ook vrij onontbeerlijk, toch?

hoho, dat is geen Rhodes, dat is nu een Wurlitzer.... :huh:

Verschil hoor je aan het wat meer 'bijtende' geluid van een Wurlitzer, en - helaas zijn ze ook een stuk zeldzamer, kostbaarder, moeilijker te onderhouden en nog zo wat in verhouding tot een Rhodes. Een Rhodes is een passief elektrisch instrument, een Wurlitzer heeft actieve elektronca (met buizen :thumbup: ) en is daardoor ook een stuk storingsgevoeliger. Maar voor de echte supertrampsound moet het een Wurli zijn...

Link naar reactie
Louis, tof dat je "het forum" hiervoor uitnodigt :ok:

Maareh....als ik dit allemaal lees....

Besef ik pas dat ik niks, maar dan ook helemaal niks met gitaren heb. :blush: Maar wel mooi dat jullie er zo vol passie over zijn :ok: :huh::guitar: :guitar:

Die laatste quote ging over een piano, maar vooruit. Ik geef het toe: ik ben gitaarfreak. Speel al sinds mn 12e en het is nooit meer goedgekomen... :thumbup:

Maarreh: je hoeft niet per se 'iets' met gitaren te hebben om van muziek te houden, het helpt voor mij wel heel erg om muziek te waarderen die ik normaal niet eens beluisterd zou hebben. Supertramp was voor mij ook wat oubollig, tot ik begon te ontdekken hoe knap het in elkaar zit, en wat een prachtige nummers ze buiten de 'hits' om geschreven hebben. Was ik zonder gitaarspelen nooit aan begonnen vermoedelijk....

Link naar reactie
Die gitaren en gitaristen geloof ik wel, maarre,... wie gaan zingen? Ook zulke hoge ijle stemmen?

We hebben inderdaad een aantal ontzettende piepstemmen in de band, en onze zanger deed hiervoor een Peter Gabriel -tribute, dus heeft ook wel wat ervaring in het hoog zingen. Ikzelf zal een aantal van de partijen van Rick Davies zingen (de lage dus, het hoog zingen is niet echt mijn forte.... :thumbup: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.