Ga naar inhoud

De nieuwe 5-serie


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo,

BMW= Bijzonder mooie wagen, dit geld zeker voor de nieuwe 5 serie! :mellow:

Hier nog even de video met uitleg van de designchef!

http://www.autoweek.nl/video/1591/BMW-5-serie

Greetz Maarten

Wordt toch weer tijd dat ie ons weer een persoonlijk op de hoogte gaat stellen in Munchen. :blink:

Link naar reactie
Ik weet het niet, vind hem minder kloten hebben dan de huidige/vorige 5er.

Helemaal mee eens. Eigenlijk vind ik dat bij een nieuwe 5 of 7, de eerste reactie B) of :ph34r: of misschien wel ;) zou moeten zijn, waarna je na gewenning, de auto :thumbup: vindt. Dat heb ik met deze bak niet. Redelijk gewoon. Het lijkt me dat dit tijdens de volgende Munchen rit bespreekbaar moet worden gemaakt met dhr A. van Hooydonk. :schater:

Link naar reactie
Helemaal mee eens. Eigenlijk vind ik dat bij een nieuwe 5 of 7, de eerste reactie B) of :ph34r: of misschien wel ;) zou moeten zijn, waarna je na gewenning, de auto :thumbup: vindt. Dat heb ik met deze bak niet. Redelijk gewoon. Het lijkt me dat dit tijdens de volgende Munchen rit bespreekbaar moet worden gemaakt met dhr A. van Hooydonk. :schater:

Ik denk dat van Hooydonk graag weer gebruik wilt maken van de Z3Denktank maar dan willen wel met z'n allen op het dak parkeren. B)

Link naar reactie
Helemaal mee eens. Eigenlijk vind ik dat bij een nieuwe 5 of 7, de eerste reactie ;) of :ph34r: of misschien wel B) zou moeten zijn, waarna je na gewenning, de auto :thumbup: vindt. Dat heb ik met deze bak niet. Redelijk gewoon. Het lijkt me dat dit tijdens de volgende Munchen rit bespreekbaar moet worden gemaakt met dhr A. van Hooydonk. :schater:

Inderdaad. Dit is beslist geen lelijke auto, maar van een BMW mag je iets meer verwachten dan dat. Dit is wat saai, wat veilig, wat voorzichtig, misschien zelfs een tikkie te MB voor een nieuwe 5-serie. De nieuwe 7-serie was ook al wat voorzichtig, maar die heeft tenminste die enorme voorkant nog....... B)

Link naar reactie

ik vind hem ook wat te zacht net als de laatste pre-facelift 3. Ik zag vorige week wel de touring in een duits blaadje bij een interview met vriend Adiaan. Die zag er wel weer bruut uit. Ik zoek het plaatje, maar blijf steeds bij deze plaatjes hangen.

nog niet het goede plaatje

BMW-5er-r498x333-C-e9f9f6d6-267844.jpg

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Afgelopen woensdag zijn we naar de voorstelling geweest van de nieuwe 5-reeks. Hij is gewoonweg af! :rolleyes:

En bij BMW weten ze hun klanten fijn te ontvangen... :fiew: Was een top avondje.

Blijkbaar valt de 5 in de smaak, want die avond alleen al liep de verkoop vlotjes...

Link naar reactie

Ik heb 'm ook gezien, afgelopen week voor de onthulling dit weekend,

ff langs de dealer geweest en de auto in alle rust bekeken. Hij is gewoon top gelukt :P .

Moet zeggen dat ie wel erg groot is en ik zou het geen sportieve auto noemen (puur qua uiterlijk),

, waar de voorgaande 5-series dat wel meer waren.

Het is meer een kleine 7-serie geworden...

Ik heb ook de X1 mogen aanschouwen, die ik op foto's niet al te best vond,

maar in 't echt vond ik 'm eigenlijk zelfs wel mooi. Ook de 5-serie GT is zeker niet lelijk.

Maar...misschien ben ik wel gewoon een te dichtgetikte BMW fan/rijder geworden :unsure: ...

Link naar reactie

Goeiendag wat een beautie!!!

Wat mij betreft de eerste echt mooie funfer.

Mag binnenkort weer een nieuwe beemer leasen en dacht er met de nieuwste 3-coupe wel uit te zijn. Maar deze 5 doet de twijfel toch wel danig toeslaan!

BMW weet toch telkens weer de Bench-mark te bepalen (en hoger te leggen).

:P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.