Ga naar inhoud

Algemene Vragen forum


Ben8

Aanbevolen berichten

  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mss hier?

Naar mijn weten kunnen alleen admins daar een topic starten.

Je kunt een mod of admin wel altijd gewoon een PB sturen, zie hier voor een overzicht. Kies er wel eentje uit die je regelmatig voorbij ziet komen of waarvan je weet dat hij meeleest; sommigen staan nog wel in het lijstje maar zijn niet (meer) zo vaak aanwezig. Het zou zonde (en frustrerend) zijn als je goede idee ergens tussen de wal en het schip geraakt.

En anders hier, dan pikken we het ook wel op. Komaar op, zou ik zeggen :D .

Link naar reactie

was mij aan 't afvragen of ik geen onderwerp dat ikzelf gestart heb, kon wegdoen.

Of een post ofzo.

Bv.: je verkoopt iets. en 't is achteraf verkocht, blijft dat hier maar staan..

Onderwerpen waar iets nuttig instaat moeten niet weg natuurlijk.

Maar bv slot zeggen tegen een mod en die zorgt er dan voor dat het onderwerp gedeleted wordt,

of dat er geen posts meer bij kunnen omdat 't toch geen zin meer heeft.

Link naar reactie

Ik zou graag documenten toe willen kunnen voegen. Een reparatie handleiding van een paar pagina's of zo. Onze Duitse vrienden hebben ook zoiets.

Op die manier zoekt het veel eenvoudiger naar tips

Ook algemene info over de Z3 kwaaltjes (en hoe die op te lossen of te herkennen) zou handig zijn. Er is enorm veel beschreven, maar het staat heel erg verspreid.

Groeten, Rogier :D

Link naar reactie
was mij aan 't afvragen of ik geen onderwerp dat ikzelf gestart heb, kon wegdoen.

Of een post ofzo.

Bv.: je verkoopt iets. en 't is achteraf verkocht, blijft dat hier maar staan..

Onderwerpen waar iets nuttig instaat moeten niet weg natuurlijk.

Maar bv slot zeggen tegen een mod en die zorgt er dan voor dat het onderwerp gedeleted wordt,

of dat er geen posts meer bij kunnen omdat 't toch geen zin meer heeft.

Als een topic gesloten moet worden, gewoon even vermelden in het topic zelf of een mailtje sturen naar een ADMIN.

Wel met een gegronde reden natuurlijk :D

Link naar reactie
Bv.: je verkoopt iets. en 't is achteraf verkocht, blijft dat hier maar staan..

Onderwerpen waar iets nuttig instaat moeten niet weg natuurlijk.

Dat is nou leuk dat je dat zo schrijft.

Ik denk dat die oude 'te koop'-topics door sommigen nu juist als 'nuttig' worden gezien: je kunt er prijsontwikkeling in terug lezen en het documenteert de geschiedenis van auto's en allerlei accessoires zoals die door de handen van forumleden zijn gegaan.

Sowieso worden er weinig berichten gewist. Dat gebeurt alleen bij spam of misschien als iemand de forumregels wel heeeeeeel erg aan zijn/haar laars lapt.

Als een topic gesloten moet worden, gewoon even vermelden in het topic zelf of een mailtje sturen naar een ADMIN.

Als je een verzoek om een slotje in het bericht zet, komen we dat wel tegen en gaat het slot erop.

Alleen als het slot erom één of andere reden weer af moet, dan moet je dat aan een admin vragen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.