Ga naar inhoud

TV in een e46


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds twee weken een andere auto voor woon-werk aangeschaft. Een mooie 320 D touring automaat uit 2003 :) Wat een heerlijke snel weg auto! Voorzien van alle toeters en bellen. Alhoewel op een kleinigheidje na. TV dus. Ik heb zo'n mooi BMW MK IV navigatie module en wil deze graag uitbreiden met een TV module.

Op e-bay en op marktplaats al meerdere keren langs zien komen. Ik sta dan ook op het punt eentje aan te schaffen. BMW-Teilenummer: 65 50 6 911 221

Ik probeer echter eerst een inbouw handleiding te vinden. Wat ben ik allemaal nodig aan kabels eventuele extra hardware om digitale TV via deze module te kunnen ontvangen. Is het een eenvoudige klus?

Ik heb al gezocht op het e46 forum maar kan helaas niets sluitend vinden. Wellicht dat dit forum uitkomst kan bieden...

Kortom heeft iemand ervaring? Alle hulp en tips zijn welkom

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op e-bay en op marktplaats al meerdere keren langs zien komen. Ik sta dan ook op het punt eentje aan te schaffen. BMW-Teilenummer: 65 50 6 911 221

Patrick, check even met welk "TV systeem" dat ding werkt. Als het "analoge TV" is (wat wel overeenkomt met de tijd waaruit de auto komt en waar op deze pagina ook naar verwezen wordt), ga je hier geen beeld op krijgen.

Nederland is namelijk over op DVB-T sinds een jaar of twee. Analoog wordt niks meer uitgezonden.

Uit de wiki:

In Nederland vonden de eerste uitzendingen, gedistribueerd door Digitenne, plaats op 23 april 2003. Inmiddels is een vrijwel landelijk dekkend netwerk uitgerold en op 11 december 2006 zijn de analoge TV-uitzendingen van de publieke omroep in Nederland vervangen door free to air DVB-T-uitzendingen, waarbij als extra ook een regionaal TV-programma via de ether wordt verspreid.

Misschien dat je in de Philips shop nog iets kan vinden :)

Op de Duitse pagina hierboven wordt verwezen naar deze webwinkel. Daar hebben ze DVB-T oplossingen voor de E46

Link naar reactie

ja das ook waar hoor

maar wie ziet ze niet rijden die filmkijkende mafketels ,die omdat ze even niet opletten jouw ztje even in elkaar kreukelen met hun comfortcontainer.

oogjes horen toch een beetje op de weg gericht (tenminste dat vind ik)

kijk steek je nu je energie in een blutooth handsfree systeem dan zeg ik ,das nog eens nuttig en leuk om werkend te krijgen.

Link naar reactie
maar wie ziet ze niet rijden die filmkijkende mafketels ,die omdat ze even niet opletten jouw ztje even in elkaar kreukelen met hun comfortcontainer.

dat soort mensen leeft al TV-kijkend/autorijdend naar het motto:

"als het niet fout kan gaan is het ook niet spannend!"

:blink:

Link naar reactie
ja das ook waar hoor

maar wie ziet ze niet rijden die filmkijkende mafketels ,die omdat ze even niet opletten jouw ztje even in elkaar kreukelen met hun comfortcontainer.

oogjes horen toch een beetje op de weg gericht (tenminste dat vind ik)

kijk steek je nu je energie in een blutooth handsfree systeem dan zeg ik ,das nog eens nuttig en leuk om werkend te krijgen.

Heb ik al :blink:

Link naar reactie
dat soort mensen leeft al TV-kijkend/autorijdend naar het motto:

"als het niet fout kan gaan is het ook niet spannend!"

:blink:

misschien moet ik mn lijfspreukje maar veranderen ,dit is al de zoveelste keer dat "iemand"dit onder mn kokertje smeert!

ik zeg"wacht maar tot zo,n tv kijkert bij jouw binnen staat !

Link naar reactie
Heb ik al :blink:

super hoor!

maarre je kunt nu eenmaal niet alles hebben he?

ik denk dat niemand nuttige info geeft omdat we dit soort spul niet zo vaak inbouwen of tegen komen.

als je even wat zoekt op het forum is er wel een lid dat nogal multimedia is ingesteld misschien, dat hij je kan helpen,zn nick is pvr!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.