Ga naar inhoud

Digitaal klokje defect


Teun

Aanbevolen berichten

Ik heb net een Z3 2.8 uit 1997 gekocht waar het digitale tijdklokje (rechthoekig met oranje pixels met H en M knopje) kapot is.

Hoe kan ik aan een vervangend klokje komen? Een analook klokje zou ook mooi zijn (wellicht beter!).

klokje.jpg

Alvast bedankt, gr. Teun

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als het alleen een klokje is, zou je de sloop of eBay kunnen proberen.

Als het ook de boordcomputer is, kun je die geloof ik niet zomaar uitwisselen omdat die binnen een aantal uren na inschakelen op de auto aangemeld moet worden. Dat zou je even verder moeten uitzoeken, of de dealer vragen.

Link naar reactie

Hey Ron en anderen. Bedankt voor de hulp. Ga er direct een bestellen. gr. Teun :unsure:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Kleine update:

Via Ebay klokje besteld (in Duitsland), 26 euro betaald (incl verzendkosten), klokje werd binnen 5 dagen geleverd, Hoesje versnellingspook losgemaakt, vervolgens met de vingers het klokje vanachter uit de console geduwd, kabeltje in nieuw klokje gestoken, en het nieuwe klokje er weer netjes ingeduwd. Contactsleutel erin.... en .... hij doet het! Fluitje van een cent (of 2600!) dus.

Nogmaals iedereen bedankt voor de hulp.

gr. Teun :mellow:

Link naar reactie
Ga je het oude klokje nog open maken of kan ik daar mijn diensten voor aanbieden? :blink: ...

Ja doen! Voor je het weet staat hier de handleiding "hoe een ipod dock inbouwen in klokje" ;)

Link naar reactie
:blink:

Mooi dat het weer werkt, de prijs valt ook nog mee.

Ga je het oude klokje nog open maken of kan ik daar mijn diensten voor aanbieden? :D ...

Oude klokje ligt in het ronde archief. De pixels waren kapot. Ik denk dat het onherstelbaar is, dus RIP ;)

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Hallo, hallo,

Ook ik heb problemen met mn digitale klokjein de boardcomputer.

Ik kan de tijd instellen, maar als de motor uitgezet wordt en daarna de contactsleutel weer omgedraaid is de ingestelde tijd weer verloren gegaan.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.