Ga naar inhoud

Lumma gespot in Maastricht


Ralf

Aanbevolen berichten

Met (on)gepaste trots presenteren wij u:

De Lumma CLR X 650.

Oordeelt u zelf

fotoym.jpg

Lumma zelf over deze X6 verbouwing:

Das mächtige Bodykit verbreitert den Sport SUV um satte 5cm je Seite durch Verbreiterungen an den Radläufen, die Frontschürze mit integrierten Tagfahrleuchten, verleihen dem CLR X 650 ein noch sportiveres Aussehen, abgerundet wird der Umbau durch eine individuelle Heckstoßstange mit Carbon Diffuser, Carbon Sportlook Motorhaube mit Entlüftungen, und tief nach unten gezogenen Seitenschwellern. Designaussenspiegel aerodynamisch optimiert aus Carbon, Frontscheinwerfer mit Scheinwerferblenden und getönte Heckleuchten ergänzen den sportlichen Look des LUMMA CLR X 650.

achterkantlumma.jpg

Lumma over het Motoroptikpakket

Der 4,4-Liter V8 von BMW gehört sicher nicht zu den Schwächsten, aber nach dem Motto: »Kann denn Leistung Sünde sein«, kitzelt LUMMA ein Quäntchen an Mehr-PS heraus. Die zusätzlichen PS erreicht LUMMA durch Neuprogrammierung der Motorelektronik und dem neu entwickeltem Gaspedal Powermodul.

lumma.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gewone X6 begint wel te wennen (in ons dorpje rijdt een Alpin Weiß 3.0d, die is wel mooi)...

..Maar dit is niet mijn ding. Hoeveel inch zijn die velgen eigenlijk :thumbup:

Link naar reactie

Bovendien, sluit die voorbumper zo slecht aan op de grille bij pic no. 3?

Of zie ik dat verkeerd?

Velgen zijn 23 duims zag ik op de site.

Link naar reactie
Wanneer kreeg jij nou die nieuwe X1 ook alweer?

Er is een run op die "introductie-aanbieding" in combinatie met Alpin Weiß, dus ik heb nog niks definitiefs gehoord. :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.