Ga naar inhoud

Geen voorrang gekregen van rechts, grote knal als gevolg


Miss Reg

Aanbevolen berichten

Hallo,

Afgelopen donderdag klaar na een drukke dag werk, vertrek ik van de zaak om 16.45 uur.

Ik zou de honden gaan verzorgen, de MC Dreck bonnen pakken, en Emanuel zou mij komen ophalen om lekker te gaan MC Drecken :thumbup:

Vertrek van de zaak, en zeg nog tegen Emanuel dat ie echt mooi mijn Citroën heeft gepolijst en gewaxed want de druppels dansten op de motorkap bij vertrek.

Ik was er echt trots op.

Rij ik naar huis, de Economiestraat uit, zie ik een mercedes sprinter bus van tnt post van rechts komen, ik dacht nog die ziet me wel, heb namelijk altijd verlichting aan.

Maar nee hoor, rijdt gewoon de weg op, ik probeerde nog naar links uit te wijken (stom van me staan bomen)

maar dit mocht niet baten, ik dacht als de bestuurder ziet dat ik al uitwijk remt hij wel af, maar hij gaf gas. :notok:

dus ik gauw op de rem, maar het kwaad was al geschied, remmen op nat wegdek = glijden :notok:

Met een grote knal als gevolg.

Airbag geploft, een hoop rook in auto, mijn gedachten eerst uit dit ding komen, hoe ik dat heb gedaan weet ik niet meer, deur ging nog maar 15 cm. open.

Overbuurman zag het gebeuren, stond toevallig achter de sprinter, die heeft ambulance voor me gebeld.

ik heb op laatst gebelde nummer gedrukt, dat was Emanuel, die was er binnen minuut.

DwTemp_F1236804.jpg

DwTemp_F1236805.jpg

Ik de ambulance in afgevoerd naar ziekenhuis, man wat wordt je goed vast gesjord op zo'n plank, met nekkraag om.

Na 3 uur aan onderzoeken en echo's kwam de arts me vertellen dat ze normaal gesproken in zo'n situatie je een dag ter observatie houden.

Ik dacht WAT :notok: NO Way, ik moet naar huis voor de honden te verzorgen en de mcdreck bonnen pakken (wat een eigenwijs persoon ben ik toch :sleepy: )

Ik mocht naar huis, mits Emanuel me goed in de gaten zou houden en meteen naar de SEH zou bellen mocht zich er wat voor doen.

Gelukkig had ik alleen maar een dik gezicht, en een flinke klap op kaak gehad (vermoedelijk van airbag of eigen arm.)

Gevolg van ongeluk: hersenschudding, spierpijn, pijn van gordel en airbag. oh ja en barstende koppijn en duizeligheden :sick:

Gelukkig ben ik verder heel

aangepast door miss m coupe for life
Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik had 't vanmiddag al gezegt,je hebt echt geluk gehad Reg.

rust lekker uit en doe rustig aan en NIET poetsen. (komt wel goed met Maan in de buurt) :sleepy:

beterschap meid. :thumbup:

Link naar reactie

Zo da's schrikken. Veel beterschap en houd jezelf goed in de gaten de komende dagen ! Sterkte.

Link naar reactie

Reggie, dat is schrikken! :thumbup:

Gelukkig allemaal redelijk goed gekomen zo te horen. Laten we hopen dat het zo blijft!

En...

mijn gedachten eerst uit dit ding komen, hoe ik dat heb gedaan weet ik niet meer, deur ging nog maar 15 cm. open.

Heb je weer eens geluk met je catwalk-slim figuurtje!!! (Dus niet teveel naar de McDrek, laat die stapel Euroknallers maar aan Manu over!) :sleepy:

Link naar reactie

He Reggie,

Veel sterkte! En doe vooral effe rustig aan met een hersenschudding! :thumbup: :sleepy:

Anders houd je last van hoofdpijn als het tegen zit.

Ach een auto is maar van blik en is te vervangen, gelukkig ben je er zelf redelijk goed vanaf gekomen!

(lijkt me het ideale moment om van auto merk te wisselen :notok: )

Groetjes

Maarten :notok:

Link naar reactie
(lijkt me het ideale moment om van auto merk te wisselen :notok: )

x2. :sleepy: maar die 2.8 roadster waar je het vorige week over had gaat je wel je forumnaam kosten :thumbup:

Link naar reactie

Joh wat een schrik! Doe maar even rustig aan, laat Emanuel maar even zorgen voor je...

mijn gedachten eerst uit dit ding komen, hoe ik dat heb gedaan weet ik niet meer, deur ging nog maar 15 cm. open.

Ik weet niet over welke 2.8 Roadster Ruud het heeft, maar dat kan nou weer een voordeel van zo'n open dakkie zijn :thumbup:

Eerst maar rustig herstellen jij!

Link naar reactie

bedankt allemaal voor jullie berichten, de schrik zit er idd nog goed in.

En wat betreft de rust, na 2uurtjes bankhangen moet ik alweer wat te doen hebben. Maar ik mag nog niet gaan werken van Maan, ook hij was zich kapotgeschrokken, hij is heel lief voor me, en zorgzaam :thumbup:

maar ik merk wel, zoals vandaag dat ik bij de verzekering was en ff gauw met een vriendin wat kleine boodschapjes ha gedaan, dat ik weer blij was om thuis te zijn en de bank weer heb opgezocht.

hopelijk kan gauw weer gaan werken, thuis zitten is niks voor mij :notok: .

de hondjes vinden het wel fijn, die krijgen nu veel aandacht :notok:

en die mcdreck, die heb ik de dag erna gekregen van Maan, moest het wel heel klein snijden, kan nauwelijks kauwen :sleepy:

Link naar reactie
maar hij gaf gas. :muur:

dus ik gauw op de rem, maar het kwaad was al geschied, remmen op nat wegdek = glijden :muur:

Met een grote knal als gevolg.

oh ja en barstende koppijn en duizeligheden :muur:

Rééégske...

Ik Zou maar eens ophouden met die "muur" smilies, Zo kom je nooit van je koppijn en hersenschudding af... :rolleyes:

Gelukkig ben je nog heel want een tweede Régske moet ik nog tegenkomen... :chick:

Héél veel beterschap en een flinke virtueele kus op de pijnlijke plaatsen, Dah FreetZZZ.

En Maan, voorZichtig met je dikke armen als je haar gaat verwennen verZorgen... :lol:

Link naar reactie

Hey Reggie,

da's goed kl*te inderdaad! Weer een reden om uit de buurt van busjes te blijven..... :chick:

Maar: als je op de bank zit heb je misschien even tijd om een ZZZtje voor jezelf uit te zoeken :rolleyes:

Sterkte met de koppijn!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.