Ga naar inhoud

BLB meeting - autumn edition


RvE

Aanbevolen berichten

Het is weer tijd voor een relaxte BLB meeting.

Deze keer is Limburg weer aan de beurt voor de lokatie. We hebben gekozen voor "Emanuel's en Reggie's Wok Restaurant" aan de Markt in Hoensbroek. Zijn we nu al een aantal keren geweest en was iedere keer helemaal :newblush:

De datum is vrijdag 27 november, 19:00 uur.

Voor de duidelijkheid (blijkt altijd lastig): vrijdag 27 november valt dit jaar op een vrijdag ;)

Een wokrestaurant hoeft eigenlijk geen verdere introductie, maar je kunt hier voor €22,95 all-in lekker eten en drinken (frisdrank, koffie, thee inbegrepen). Biertjes kosten €1.

De truuk is natuurlijk is om je zo snel mogelijk naar de heetste saus op het wokmenu te werken:

Roedjak saus: Indonesische sambalsaus bereid met knoflook, peper en kruiden. chilli.jpgchilli.jpgchilli.jpg.

Als je wil komen laat dan even een reply achter.

Tot de 27e!! ;)

Deelnemerslijst:

Zzzandman & KatjaZZZ

Mizzz Coupe & RvE

Pierez101

:m: coupe for life & miss :m: coupe for life

Jackie P

MDS Z3 2.8 & misses

Ralf

Dave

Tja misschien superhero18373vr1.gif is er ook bij.

Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voor de duidelijkheid (blijkt altijd lastig): vrijdag 27 november valt dit jaar op een vrijdag :newblush:

:schater::schater::schater:

Je kunt ook beter alleen woorden met maximaal een lettergreep gebruiken Ruud want anders gaat helemaal mis op dit forum.

Link naar reactie

Ik heb via datumprikker recentelijk ook "bestaetigt".

WokkieWokkie :newblush:

Link naar reactie
Ik heb via datumprikker recentelijk ook "bestaetigt".

Dein Bestaetigung auf Datumprikker-punkt-nl ist noch nicht angekommen. Aber sowieso gut das du dabei bist!! Super!!

Link naar reactie
:schater::schater::schater:

Je kunt ook beter alleen woorden met maximaal een lettergreep gebruiken Ruud want anders gaat helemaal mis op dit forum.

Inderdaad, zo blijft het be-grij-pe-lijk voor de WokkieTokkies :schater:

Link naar reactie

Ik mis er een in t rijtje. Iemand met een prachtige kleur ZZZ, een foeilelijk logo op de motorkap en tig liter Castrol olie in zijn bolide.

Iemand die bovendien bijna een thuiswedstrijd speelt......

Woa bisse ?

Link naar reactie
schrijf Dave ook maar in die komt ook hoor!! ;)

Staat genoteerd! :ok:

Iemand met een prachtige kleur ZZZ, een foeilelijk logo op de motorkap en tig liter Castrol olie in zijn bolide.

Ha die Canadese Zwaffelaar! :thumbup: We zullen zien :newblush:

Link naar reactie
Ik mis er een in t rijtje. Iemand met een prachtige kleur ZZZ, een foeilelijk logo op de motorkap en tig liter Castrol olie in zijn bolide.

Iemand die bovendien bijna een thuiswedstrijd speelt......

Woa bisse ?

Ralf, Heer, geZien een opmerking uwerZijds uit een recent verleden voel ik mij bij deZe aangesproken en heb derhalve om u niet te shockkeren een voor u welbekend boostje & blurretje toepast op onderstaand kunstwerk:

32051432.jpg

die freetzzz, die zal wel teveel aan die nafta hebben gezogen :lol:
Staat genoteerd! :ok:

Ha die Canadese Zwaffelaar! :thumbsup: We zullen zien :rolleyes:

Rüdi, gelet op Maan's opmerking was Cannabisse Zwaffelaar gepaster geweest... :lol:

Als ik verlof krijg van mijn ontwenningsconsulente van de verslavingskliniek ben ik er Zéker bij, ik heb er Zin in:

sden528l.jpg

Ik Zeg alleen af als de Mexicaanse griep serieus losbarst, ik heb hier twee rondhuppelen die ik dat niet wil beZorgen!

Link naar reactie

Wij zijn inderdaad van de partij, al hebben we diezelfde avond nog andere verplichtingen. :thumbup: We kunnen het dus helaas niet heel laat maken.

Ik kijk er wel naar uit hoor! :sleepy:

Link naar reactie
Ralf, Heer, geZien een opmerking uwerZijds uit een recent verleden voel ik mij bij deZe aangesproken en heb derhalve om u niet te shockkeren een voor u welbekend boostje & blurretje toepast op onderstaand kunstwerk:

32051432.jpg

:sleepy:

Wie soll ich das ja sagen, ...Traumfarbe... maar die sticker dat logo haha :schater::thumbup:

Ff alle gekheid op een -hoe toepasselijk- sate-stokkie, je bent dus wel van de partij?

Link naar reactie
Ff alle gekheid op een -hoe toepasselijk- sate-stokkie, je bent dus wel van de partij?

Sate Babi...

SateBabi.jpg

JaZeker, het moet wel erg gek gaan met die griep wil ik er niet bij Zijn... :thumbup:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Wij zijn ook net terug van de wok, heerlijke rit per fünfer Limo, Mark & Katja dankjewel. :ok:

Maikel super, super, super bedankt voor de mooie Boston Grün coupe met echte styling 32s!!! :thumbup: :ok:

Het was weer heel erg gezellig en ook erg lekker. Weer lekker bijgekletst. Frido was weer eens jarig en weer eens buiten een pafje aan het doen toen zijn kado aankwam.

Dat Ralf met een Velvet Blaue pen thuis zou komen na een avondje wokken, dat had natuurlijk niemand gedacht!! :ok:

Uh...foto's? Frido en Maikel hebben ze! :foto:

Link naar reactie

Kan me alleen maar aansluiten bij Ruud, het was weer erg lekker en gezellig! :thumbup:

Frido was weer eens jarig en het "Breaking News" dat Emanuel een eMBee AMG heeft gekocht sloeg bij Frido en ook bij de rest in als een bom. Uit frustratie had hij een (enigszins misvormde) ster van satésaus op een bord gemaakt en dat voor Emanuels neus gezet, om dan maar te zwijgen over het commentaar dat hij naar z'n hoofd geslingerd kreeg! :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.