Ga naar inhoud

Hoe zit het met de loudmouthsrit???


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Sinds 15 oktober hebben we hier niets meer van die lange vernomen...

Is die met vakantie, is de Audi 80 verkocht, weinig interesse voor die schreeuwlelijkrit?

Kortom, hoe zit het? :rolleyes: Wij hebben nog wel zin in een ritje.

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

. . . . . . . . weinig interesse voor die schreeuwlelijkrit?

Goed dat je dit aankaart, het werd met veel bluf gepresenteerd, er werden veel grappen en grollen gemaakt, het was een heel leuk weekje op het forum.

De laatste posting was een plagerige bijdrage van mij.

Daarna werd het topic gesloten.

Is het mijn schuld geweest? :rolleyes: Ik lig er eerlijk gezegd soms 's nachts wakker van en durf me niet meer op meetings te vertonen :drank:

Link naar reactie

Tja, op 10 oktober werd het met veel bombarie aangekondigd. Het zou de meest unieke, meest besproken rit worden die het forum ooit heeft meegemaakt. Op 15 oktober hebben ze er al geen zin meer in en wordt de hele boel afgeblazen. En wat er nou eigenlijk zo uniek aan was?

Of was het vanaf het begin af aan al een grap en hebben we ons allemaal beet laten nemen? In de openingspost stond al:

Wat gaan we dan doen? Nou, iets unieks. Ja, alles leuk en aardig maar wij hebben geen zin om in de zeik te worden genomen door die 2 grootbekken. Dan moet je je dus niet aanmelden....of toch juist wel?
Geef toe, zoveel gedoe om een mysterieuze activiteit die nooit door zal gaan, is best uniek. :drank:

Hoe dan ook, na drie opeenvolgende mislukte pogingen om een rit te organiseren, zal een volgende poging vast met de nodige scepsis tegemoet getreden worden. Als die volgende poging ooit nog komt natuurlijk... :rolleyes:

Link naar reactie

Is het vaderschap toch nog ergens goed voor. :schater:

Met het groeien van de kleine man wordt zijn louthmouth gesmoord door plichtsbesef. :newblush:

Zelfs zo'n ongeleid projectiel als die lange, wat op alles en met iedereen de draak steekt wordt bedwongen door een dreumus. ;)

;) :m::m:

Link naar reactie

Ik weet niet wat we van plan zijn met dit draadje.

Roger kennen we als iemand die geen moordkuil van zijn hart maakte. Soms on the edge maar hij heeft altijd wel voor veel lol en leven op het forum gezorgd.

Ook heeft die veel meer zaken en ritten voor het forum geregeld dan leden die het nu nodig vinden om hem af te branden.

Hij is het forum even zat. Kan gebeuren.

Afbranden is niet zo moeilijk. Daar kan ik weinig waardering voor opbrengen.

Organiseer eens iets leuks voor het forum. Daar kan ik wel waardering voor opbrengen.

Link naar reactie
Ik weet niet wat we van plan zijn met dit draadje.

Roger kennen we als iemand die geen moordkuil van zijn hart maakte. Soms on the edge maar hij heeft altijd wel voor veel lol en leven op het forum gezorgd.

Ook heeft die veel meer zaken en ritten voor het forum geregeld dan leden die het nu nodig vinden om hem af te branden.

Hij is het forum even zat. kan gebeuren.

Afbranden is niet zo moeilijk. Daar kan ik weinig waardering voor opbrengen.

Organiseer eens iets leuks voor het forum. Daar kan ik wel waardering voor opbrengen.

Een waar woord

Link naar reactie

Niet zo dramatisch Yangkerd. :angry: Dat afbranden valt erg mee. Dus voor mij geen x1 maar x-1 :thumbup:

Overigens heeft Roger helemaal gelijk. Er is hier geen flikker meer te beleven en voor mij is de lol er ook wel af. Verder :rolleyes:

Ik weet niet wat we van plan zijn met dit draadje.

Roger kennen we als iemand die geen moordkuil van zijn hart maakte. Soms on the edge maar hij heeft altijd wel voor veel lol en leven op het forum gezorgd.

Ook heeft die veel meer zaken en ritten voor het forum geregeld dan leden die het nu nodig vinden om hem af te branden.

Hij is het forum even zat. kan gebeuren.

Afbranden is niet zo moeilijk. Daar kan ik weinig waardering voor opbrengen.

Organiseer eens iets leuks voor het forum. Daar kan ik wel waardering voor opbrengen.

Link naar reactie
  • Administrator
Ik weet niet wat we van plan zijn met dit draadje.

Roger kennen we als iemand die geen moordkuil van zijn hart maakte. Soms on the edge maar hij heeft altijd wel voor veel lol en leven op het forum gezorgd.

Ook heeft die veel meer zaken en ritten voor het forum geregeld dan leden die het nu nodig vinden om hem af te branden.

Hij is het forum even zat. kan gebeuren.

Afbranden is niet zo moeilijk. Daar kan ik weinig waardering voor opbrengen.

Organiseer eens iets leuks voor het forum. Daar kan ik wel waardering voor opbrengen.

Ik denk dat dat afbranden wel meevalt, zo was in iedergeval mijn bericht zeker niet bedoeld en de andere reacties hier zijn meer in de trant van hoe hij zelf zou kunnen hebben gereageerd op iemand anders' reactie. Hij heeft niet voor niets de bijnaam Loudmouth :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Overigens heeft Roger helemaal gelijk. Er is hier geen flikker meer te beleven en voor mij is de lol er ook wel af. Verder :rolleyes:

Ik wil mijn nicht neef wel een keer meenemen in een stromende regenbui met het dak open en daar foto's van plaatsen, mocht iemand geïnteresseerd zijn :schater:

Link naar reactie
Niet zo dramatisch Yangkerd. :angry: Dat afbranden valt erg mee. Dus voor mij geen x1 maar x-1 :angry:

Overigens heeft Roger helemaal gelijk. Er is hier geen flikker meer te beleven en voor mij is de lol er ook wel af. Verder :rolleyes:

Het is voor elke organisatie/situatie wel eens goed dat het oude niet meer buigzame vlees vervangen wordt door jong en energiek vlees. Niemand is onmisbaar, ook hier.

Het bereiken van de pensioensgerechtigde Z3forum leeftijd ligt duidelijk veel eerder dan 67 jaar. :thumbup:

Link naar reactie
Ik denk dat dat afbranden wel meevalt, zo was in iedergeval mijn bericht zeker niet bedoeld en de andere reacties hier zijn meer in de trant van hoe hij zelf zou kunnen hebben gereageerd op iemand anders' reactie. Hij heeft niet voor niets de bijnaam Loudmouth :rolleyes:

correct!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.