Ga naar inhoud

Effe updaten


Aanbevolen berichten

Hoi collega forumleden. Ik lees altijd veel mee, maar realiseer me dat ik eigenlijk maar weinig actief deelneem aan het forum. Vandaar dat ik jullie even zal updaten. Zaterdag mijn ZZZ maar weer eens winterklaar gemaakt en een paar fotootjes genomen die ik met jullie ga delen...

20091031divers0085c.jpg

Nog even in open toestand....

20091031divers0097.jpg

!

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hey klaas

de zzz ziet er nog steets goed uit :rolleyes:

blijft hij binnen deze winter ?

Ze blijft zeker binnen, staat daar al lekker, nog wel een paar oudere wielen erbij gekocht voor de winter, wellicht voor een paar mooie tochtjes. Ik wilde de velgen maar niet blootstellen aan zout...... :thumbsup:

Link naar reactie

ik probeerde later dit topic weer op te zoeken in members gallery, want bij mij in het dorp staat (wat nu blijkt) bijna dezelfde als deze, wielen kleur enz gelijk, maar achterlichten en kenteken niet.

dus dacht he weer 1 die dichtbij woont, maar weer niet.

Ik vind dit een erg fraaie z3 :thumbup:

Link naar reactie
  • 8 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.