Ga naar inhoud

Reactietopic Coupe/V10 meeting


Ronlittle

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nog even wat gehobbyed met Picasa 3

IMG_6382.JPG

Je begint het te leren Rüdi, vooral bovenstaande vind ik mooi, maar je hebt toch laatst Photoshop Elements gekocht? Bevalt je dat?

Ik had laatst voor de joeks een magaZine gekocht van Photoshopcreative, daar kun je veel uit leren maar kost wel wat tijd.

Je hebt het multimediaal ZowieZo weer gaaf gedaan: Mooie foto's en een Live feed met behulp van je labtop... :newblush:

Link naar reactie

Blij dat we (zoon Robin en ik) erbij waren.

Limbo fractie verzamelde nog maar net en we kregen al last van een QP stalker. (weer zo eentje die de achterbank van onze QP's wou zien...). Hij was Ruud gevolgd omdat ie toch zo zelden een QP zag, binnen 5 minuten staan er 3...

Na Maan's ontbijt (hamburgers!) door naar Maarten, waar we super ontvangen werden op lekkere koffie en gebak. Thanks man. ;)

qpmeeting09007.jpg

De rit naar Zeeland was idd redelijk vlot (al een chance dat ik zonemans bijhad en niet eega, 't zou heelwat minder geweest zijn :D )

Ginds aangekomen, kregen we een superontvangst (alle denkbare drankjes aanwezig en verdomd goeie koffie :birthday: )

Maarten kon het niet meer houden en onthulde het "ding"... :newblush:

qpmeeting09015.jpg

De vissoep werd al uitvoerig geroemd (terecht!), verder leuk dat Roodkapje nog een deel QP's mee op sleeptouw nam en dat er ook een Z4 "durfde" langskomen B)

Onze IT wizzard had weer iets leuks : een lijfstreem :guitar:

Hij doet dan iets met een "speelgoed"pc en blijkbaar kregen meer mensen livebeelden te zien.

qpmeeting09031.jpg

Ben er zeker van dat jullie de volgende Limborit live kunnen meemaken in jullie luie zetel. Wij rijden de rit, jullie hoeven geen cent benzine te investeren. Graag gedaan natuurlijk...

Nog enkele leuke snapshots :

qpmeeting09033.jpg

Like father, like son ;)

qpmeeting09018.jpg

Neen, dit is niet swaffelen, dit is iets nieuw, maar we kennen er nog geen naam voor.... :blink:

In ieder geval : het was weer fijn jullie IRL te zien en te spreken.

Ruud en Frank, bedankt voor het initiatief. :kicking:

Link naar reactie
Je begint het te leren Rüdi, vooral bovenstaande vind ik mooi, maar je hebt toch laatst Photoshop Elements gekocht? Bevalt je dat?

Thanks. :newblush: Ik had Photoshop Elements 6 als 30-day trial, maar toen ik ging kijken voor tutorials (dat werken met die lagen is niet eenvoudig) kwam ik er achter dat er een nieuwe versie voor de Mac op stapel stond. Die is er inmiddels, Photoshop Elements 8.

Diezelfde tutorials leerde me dat veel van de dingen die ik zou willen doen ook met Picasa for Mac en online editors als Pixlr kunnen. Dus die gebruik ik nu. Vooral voor het selecteren, resizen en uploaden van foto's in 1 go is Picasa erg handig. En gratis (lutser he ;) )

Link naar reactie

Ow ja,

@ Emanuel en Reggie : ik wist wel van die werken, maar ze hadden de snelweg een afrit vroeger afgesloten dan ik dacht. Daar ging mijn plan. Wilde het nog goedmaken, door een alternatieve route te rijden, om van die file weg te zijn.

Maar ineens stelden we vast dat jullie er niet meer waren (parking opgereden ?).

Ik heb nog een aantal malen op je foon gebeld, om te zeggen waar ik naartoe reed, maar kreeg enkel voicemail te horen.

Sooorrrrrrryyyyyy :newblush:

Link naar reactie
Ow ja,

@ Emanuel en Reggie : ik wist wel van die werken, maar ze hadden de snelweg een afrit vroeger afgesloten dan ik dacht. Daar ging mijn plan. Wilde het nog goedmaken, door een alternatieve route te rijden, om van die file weg te zijn.

Maar ineens stelden we vast dat jullie er niet meer waren (parking opgereden ?).

Ik heb nog een aantal malen op je foon gebeld, om te zeggen waar ik naartoe reed, maar kreeg enkel voicemail te horen.

Sooorrrrrrryyyyyy ;)

hey Frank, ja sorry wij moesten beide na een uur in de file te hebben gestaan zeer nodig...... :birthday:

dus waren we de parking opgegaan om ff de blaas te ledigen :kicking:

en mijn telefoon heeft de hele dag aangestaan, maar misschien geen ontvangst gehad ( Nul zes - 44209080 gebeld???)

we zijn daarna ff langs de mcdrek geweest om daar ff diner naar binnen te werken :newblush:

Link naar reactie
Zooo en waar zijn deze verkrijgbaar ?? :kicking: :guitar::blink:

dunno ;) het plaatje heb ik gegoogled. Het domein waar ie op staat is: http://www.alufelgenco.com/ (klinkt duits) Maar die is nog niet online, je kunt ze wel mailen, ben jij straks de eerste die zwarte CSL's onder een zwarte Z heeft ;)

EDIT: wat verder googlen leert dat ze die overal al hebben. Hier een 19" Mischbereifungsset

bmm305.jpg

we zijn daarna ff langs de mcdrek geweest om daar ff diner naar binnen te werken :newblush:

jullie plannen echt alle routes langs McDonalds he! :D (hoeveel Euroknallers heb je nu gehad? :birthday: )

Link naar reactie

hey Frank, ja sorry wij moesten beide na een uur in de file te hebben gestaan zeer nodig...... :newblush:

dus waren we de parking opgegaan om ff de blaas te ledigen ;)

en mijn telefoon heeft de hele dag aangestaan, maar misschien geen ontvangst gehad ( Nul zes - 44209080 gebeld???)

Yep, is de zelfde nr, kreeg steeds voicemail van Car Clean & Shine.

Ik neem aan dat je je handen vol had ... :schater:

Link naar reactie
BTW, op de terugweg richting Bergen op Zoom ergens tegen een flitspaal "aangelopen". :newblush:

Denk wel dat ik erop sta, Emanuel en Reggie niet, geloof ik

Vanaf overkant van de straat, zonder melding van mijn TomTom. Redelijk StomStom...

Yep, dat is die bij Oud-Vossemeer en die werkt altijd. Je mag daar 80. Opvallend dat TT hem niet aangeeft.

Wellicht een troost: ik weet dat ie er staat, natuurlijk weet ik dat, ik kom er vaak langs. En af en toe ben ik nog steeds de klos!

Zonde.

Link naar reactie
BTW, op de terugweg richting Bergen op Zoom ergens tegen een flitspaal "aangelopen". <_<

Denk wel dat ik erop sta, Emanuel en Reggie niet, geloof ik

Vanaf overkant van de straat, zonder melding van mijn TomTom. Redelijk StomStom...

Nou Frank, volgens mij staan wij er ook op :angry: weet echt alleen niet de snelheid precies, was af aan het remmen toen ik zag dat ze jou te pakken hadden.

gisteren trouwens een mooi stukje over flitsen gezien bij P.R. de Vries, die agentjes zijn geen haar beter als ons hoor :blink:

@ Ruud: Heb een large menu gepakt :rolleyes: MMMMMMMMM

Link naar reactie
Yep, dat is die bij Oud-Vossemeer en die werkt altijd. Je mag daar 80. Opvallend dat TT hem niet aangeeft.

Als het 80 was, moet het nog meevallen. Maar iets daarvoor (centrum vh dorp) meen ik borden van 50 gezien te hebben.

Nou daar zaten wij toch een eindje over .... :rolleyes:

Maar ik heb al een smoes klaar om eronderuit te komen.

Ik moest wel harder rijden, want dat rooie ding achter mij joeg me op :schater:

Link naar reactie
Enkele literaire beschouwingen door h.h. Jonkheer van Epscheuten en (of course) Prutsovic betreffende het technische en sociale aspect van deze gebeurtenis worden tot op heden helaas nog node gemist.

Tja, ik baal er ook wel van.

Zoals voorspeld werd ik door venusvrouwtjes ontvoerd.

Nu hoeft dat niet altijd een probleem te zijn.

Ze hebben toegang tot mijn outlook-agenda en kunnen zien dat ik een afspraak had ergens in Zeeland.

En als de lichamelijke onderzoeken langer duren dan gepland, dan hadden ze me ook wel een lift kunnen geven.

Het is misschien niet bij een ieder bekend, maar ze hebben nieuwe UFO's die een stuk sneller gaan.

Zaterdagochtend pikten ze me op.

Ik had mijn pyjama aan met mijn nieuwe pyjama muts, zo'n hele lange met een bolletje aan het eind.

Een dondergroene pyjama met een grijs streepje. Dat staat altijd wel netjes.

Dus de venusvrouwtjes ontvoerde mij en maakte me wakker.

Ik moest gaan liggen, want ik zou wel eens flauw kunnen vallen. En dat doet zeer, want ze hebben een keiharde witte vloer.

Ik heb ze al eens eerder geadviseerd om een lekker hoogpolig tapijtje te nemen, want dat voelt ook lekker aan de voeten.

Maar ze vinden dat niet handig lopen, daar ze altijd op van die lange naaldhakken lopen.

Ik heb al een keer sloffen voor ze meegenomen, maar dat vinden ze niet passend bij hun beroep. Wel heb ik het vermoeden dat ze een marktkraam

hebben op venus waar ze de sloffen voor veel geld verkopen, want opeens hebben ze een Breitling om de pols.

Ik lig daar op de tafel en krijg een pilletje.

Braaf slik ik het door, glaasje water erachter aan en mijn mondhoeken worden afgeveegd met een zacht doekje.

Het pilletje smaakt naar grote biefstukken die van de bbq afkomen, met een lichte bijsmaak van stroganoff saus.

Ik voel een lichte tinteling in mijn maag, en een ander raar gevoel.

Alsof al mijn bloed weggezogen wordt.

Het wordt zwart voor mijn ogen en ik val flauw.

Wat er daarna allemaal gebeurd is weet ik niet, ik moet de dvd nog afkijken.

Wel zag ik mijn pyjama hangen met een hele grote scheur erin.

Ik stond op om even naar de wc te gaan.

Maar lopen ging niet eenvoudig. Bij iedere stap krijgen mijn knieën een ongelovelijke harde klap te verduren.

Ik kon helaas niet zien wat er aan de hand was, want mijn komkommerkuurtje voor mijn ogen moest nog even door.

Ik ga op de plee zitten en probeer hem in de pot te leggen.

Maar wat is dat? Er ligt een enorme slang in de badkamer.

Met gevaar voor zichtbare rimpels haal ik de komkommerschijfjes (en niet de gewone komkommers, maar de キュウリ.

Die dagelijks toegezongen worden door wulpse Japanse dames in kimono)

van mijn ogen en zie dat mijn tampeloerus minisculus veranderd is in een tampeloerus collosalus.

Wat een enorm ding.

En wat denk je? Hij doet het nog ook.

Dus ik ren naar mijn kleedkamer om zo snel mogelijk naar Zeeland te rijden. Alleen pas ik geen enkele broek meer.

Dus ik maar mijn pyjama aangedaan, en ook de muts en stap in de setvier. Alleen pas ik er niet meer in.

Dak open, muts met touwen vastgebonden voor het geval die afwaait en knallen.

Alleen kwam ik in een fuik en mocht ik niet verder rijden omdat ik de setvier te zwaar beladen had.

Volgende keer kom ik graag naar Zeeland, tenminste, als het me lukt om op tijd genoeg te sparen voor een vrachtwagen met oplegger.

Link naar reactie
Als het 80 was, moet het nog meevallen. Maar iets daarvoor (centrum vh dorp) meen ik borden van 50 gezien te hebben.

Nou daar zaten wij toch een eindje over .... :drank:

Maar ik heb al een smoes klaar om eronderuit te komen.

Ik moest wel harder rijden, want dat rooie ding achter mij joeg me op :schater:

Nou mijn smoes is, ik moest wel harder rijden want ik moest die grijze volgen want ik was de navigatie vergeten, en ik wist de weg niet. maar meneer agent normaal houd ik me altijd netjes aan de snelheid :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.