Ga naar inhoud

M onderstel origineel al lager!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

He berryborrel

Er is al veel over geschreven. Probeer de zoekfunctie maar eens met woorden zoals "Eibach" en "M onderstel"

even kort:

En M onderstel bestaat uit M dempers en M veren. De M veren maken dat de auto ongeveer 1.5 cm lager ;igt dan standaard.

De Eibach Prokit is een van de meest gebruikte set verlagings veren die je met zowel standaard dempers als dempers van de M kan gebruiken. Deze verlaagt de auto nog eens extra. Hoeveel precies verschilt een beetje. Officeel zou het nog 1.5 cm extra zijn maar bij mijn 2.8 was het destijds toch wel een stukje meer. Geen idee hoe dat kwam.

Stuur Roodkapje een een PM als je meer info wil

succes

Link naar reactie

De Eibach Prokit is een van de meest gebruikte set verlagings veren die je met zowel standaard veren als veren van de M kan gebruiken.

misschien ben ik een beetje dom maar verlagingsveren die je met standaard alsook m veren kunt gebruiken?

leg uit!

Link naar reactie

Beste Berryborrel,

er is ook een set die de QP 80 mm lager legt, zowel voor als achter. Zelf heb ik hier heel goede ervaringen mee. Na montage vergt de QP een paar kleine aanpassingen, maar hee, who cares. Je hebt dan wel iets bijzonders. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Ik betaalde voor de veren nog geen €300,-- dus dat kun je gerust niet duur noemen. Ik monteerde daarbij een K&W schroefset (redelijk aan de prijs) maar het kan ook met de originele dempers dus je hoeft er niet veel aan uit te geven.

Aan comfort heb ik niet veel toe hoeven geven, ik merk nauwelijks verschil met de vorige verlaging. Het enige waar ik nu - maar dan echt sporadisch - rekening mee moet houden zijn de verkeersdrempels. Aan de andere kant, als je daar hard overheen rijdt gaat het eigenlijk altijd wel goed :thumbup:

Ik kocht de set bij Wander's Bandenservice in Steenbergen. Zij kunnen je daar goed in adviseren en hebben een boel op voorraad wat je zo mag proberen. Doen ze niet moeilijk over. Succes!

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Ik heb ook eibach prokit veren..

mijn ervaring is,.. dat (met koni dempers) hij voor wat ging aanlopen in de spatschermen bij een flinke hobbel.

Ik heb dan wel 19" 8.5j et40 (als ik het goed heb) met 235 banden voor, maar ik heb ze uiteindelijk toch weer later vervangen voor de

originele m-veren.

Achter heb ik de eibachs wel laten zitten, resultaat..

hij staat nu precies kaarsrecht, met voor en achter precies 1cm ruimte.

Ook zijn de eibach veren nagenoeg even stug als de m-veren..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.