Ga naar inhoud

Z4 kopen in Duitsland


gooze

Aanbevolen berichten

Sedert enige tijd ben ik op zoek naar z4 en kijk over de grens bij onze buren in de overtuiging dat de autos daar ook gewoon goed zijn,

ik heb mijn oog laten vallen op

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

Maar vraag me af of het zuivere koffie is 11.750 voor 2.5 uit 2003 met 96dkm op de teller, en de laatste inspektie bij 92dkm ruim 2 jaar geleden.

Heb de verkoper al een beetje gegoogeld op het www maar kan niets vinden.

Any idea

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Keus genoeg...... Ik zou voor iets minder kilometers gaan. In het onderhoud zitten ook een paar grote gaten.

Duitse auto's zijn veelal perfect onderhouden. Zoek er eentje met een complete onderhoudshistorie. Je kan ook een rondje Duitsland doen om er meerdere te bekijken en te vergelijken.

TIP

Heb zelf vorige week een Z3 :kisstogether: uit Duitsland gehaald. Importprocedure stelt werkelijk niets voor.

Link naar reactie

Irrtümer, Tippfehler und Zwischenverkauf vorbehalten wijst op een ervaren handelaar die zich goed indekt.

Er staat niet Unfallfrei bij, dus dat zou je nog even na kunnen vragen. In Duitsland zijn ze daar nogal nauwkeurig in: een handelaar die een wagen als Unfallfrei verkoopt terwijl er iets mee gebeurd is, is nog niet jarig. Maar als je er niet om vraagt...

Zorgen voor een goede keuring dus.

Maar ja, dit zijn algemeenheden hè, ik weet niets van Z4's en de gangbare prijzen. En dat wou ik eigenlijk ook zo houden :kisstogether: .

Link naar reactie

VERKAUF ERFOLGT IM KUNDENAUFTRAG!!! dwz zonder garantie alsof je de auto particulier koopt.

Als je gaat kijken zou ik zeker iemand meenemen met verstand van de motor e.d.

en met een oog voor eventuele herstelde schade.

Grtz Ron.

oh ja er staat Blinkergläser weiß, op de foto's zie ik alleen maar oranje knipperlichten.

Link naar reactie

Ik zou beginnen met Autohaus Meyer en Autohaus Winter uit het onderhoudsboekje eens te bellen. Vraag eens na wat er zoals gedaan is tijdens die laatste beurten.

Maar de laatste beurt in maart 2007 met 92.475km en nu twee-en-een-half jaar later pas 96.600km :kisstogether: .

Wat dat betreft heeft wel alle schijn van een IITGTBTIPI (If It's Too Good To Be True It Probably Is). Maar misschien is er perfect logische verklaring voor.

Link naar reactie
Irrtümer, Tippfehler und Zwischenverkauf vorbehalten wijst op een ervaren handelaar die zich goed indekt.

Er staat niet Unfallfrei bij, dus dat zou je nog even na kunnen vragen. In Duitsland zijn ze daar nogal nauwkeurig in: een handelaar die een wagen als Unfallfrei verkoopt terwijl er iets mee gebeurd is, is nog niet jarig. Maar als je er niet om vraagt...

Zorgen voor een goede keuring dus.

Maar ja, dit zijn algemeenheden hè, ik weet niets van Z4's en de gangbare prijzen. En dat wou ik eigenlijk ook zo houden :kisstogether: .

Of de verklaring is dat hij inderdaad in de prak heeft gezeten en nu pas klaar voor de verkoop is.

Wagen is volgens verkoper unfallfrei, en geeft als verklaring dat de wagen een jaar stil heeft gestaan, tja tis wat gezegd wordt tis te mooi om waar te zijn, ook al drie voorgaande eigenare. Heb zelf onvoldoende kennis om te bepalen of er mee geklooid is. Maar zou het mogelijk zijn daar bij een andere dealer naar binnen te rijden en tegen betaling hun opinie vragen ?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.