Ga naar inhoud

ESSEN MOTORSHOW


maarten

Aanbevolen berichten

  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben zelf nog niet geweest wel nog aan het twijfelen, druk druk :D

Is trouwens altijd de moeite waard als je van tuning en klassieke auto´s houdt :D

Ben alleen bang dat het weekend weer erg druk wordt. Maar als dat iedereen denkt valt het misschien wel mee :blush:

Link naar reactie

Ben er zondag geweest, en ja, het was er druk. Of het de moeite waard is? Ik vind van wel (ga bijna ieder jaar) Al is er relatief weinig voor de Z3 te koop. Dit jaar gekocht: 2 zilveren knipperlampjes en 2 13cm luidsprekers, samen voor 10 euro :blush:

Voor de studenten onder ons: Gewoon je OV laten zijn, en je kan binnen voor 11 Euro (normaal 16)

Grtz, Marc

Link naar reactie

Denk dat ik er zondagochtend toch even heen rijd.

Is maar een uurtje rijden, zorg ik dat ik om 10 uur daar op de stoep sta als het open gaat. Ben ik om 1 uur weer weg als het echt druk begint te worden.

Ik ging er eerst ook elk jaar naar toe, ben echter de laatste twee jaar niet meer geweest. Wordt dus weer hoog tijd.

Normaal is het altijd wel de moeite waard, staat veel fraai spul.

Vind het persoonlijk leuker dan de Auto-rai in Amsterdam, daar is echt niks aan.

Groeten Maarten

Link naar reactie

gisteren ben ik geweest (4e of 5e keer op rij) en ik heb weer genoten. Ik was dit jaar op zoek naar nieuwe leasebak en je mag in Essen dus in Alle auto's zitten (dus ook de nieuwe M5 :D ). Alle nieuwe modellen waren er, zelfs de nieuwe S4 van Audi B)

Afijn, verder natuurlijk even Z3 spulletjes (uitlaten!) bekeken bij Auco, Chrom Design, Schnitzer, Hamann en BMW zelf natuurlijk :D Helaas stond Eisenmann of Sportwheels er niet :D

Geshopt? Mwoahhhh, wat "onzichtbare" zijknipperlichten (zie hierzo), een momentsleutel en een berg Z3 folders :blush:

Kortom, volgend jaar ga ik weer. Al is het maar om al die 18-jarige Duitsertjes te zien sjouwen met bumpers, uitlaten, subwoofers en kippengaas :D

Het is de idelae combinatie tusen de AutoRai en een zwarte markt voor auto-accessoires. :D

Tip: mijdt het weekend. Ik ga zelf altijd midden in de week en dan is het gewoon goed bezocht maar niet beredruk :D

Link naar reactie

Ivo,

Nu baal ik nog meer dat ik er dit jaar weer niet kom :blush: :D .

Had al vernomen dat auco er stond, had voor mijn nieuwe Zettie weer een armsteun besteld, hebben die uilskuikens me de verkeerde opgestuurd :D Duurde een paar dagen voordat ze op mijn mail reageerden, ze stonden in Essen kreeg ik te horen.

Link naar reactie
Ivo,

Nu baal ik nog meer dat ik er dit jaar weer niet kom :D :D .

Had al vernomen dat auco er stond, had voor mijn nieuwe Zettie weer een armsteun besteld, hebben die uilskuikens me de verkeerde opgestuurd :D Duurde een paar dagen voordat ze op mijn mail reageerden, ze stonden in Essen kreeg ik te horen.

had dan ff gebeld, had ik die steun voor je meegenomen :blush:

Link naar reactie

Ga morgen, (voor de meesten van jullie vandaag...) weer 'ns sinds jaar of 4. Daarvoor elk jaar, maar op een gegeven moment wel gezien...

'S kijken of ik morgen voor een leuk prijsje spoorverbreders op de kop kan tikken... :unsure:

Link naar reactie
Ivo,

Nu baal ik nog meer dat ik er dit jaar weer niet kom ^_^  :D .

Had al vernomen dat auco er stond, had voor mijn nieuwe Zettie weer een armsteun besteld, hebben die uilskuikens me de verkeerde opgestuurd ;)  Duurde een paar dagen voordat ze op mijn mail reageerden, ze stonden in Essen kreeg ik te horen.

had dan ff gebeld, had ik die steun voor je meegenomen :unsure:

Bedankt voor het aanbod, volgende keer bel ik je, had je ze voor me kunnen inruilen ;) :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.