Ga naar inhoud

z4 bbs lemans


eric z

Aanbevolen berichten

Gezien ik alle 4 de velgen naar het grootje heb gereden.

Er was er nog 1 goed maar die ging deze week naar zijn grootje toen ik ergens anders zat met mijn gedachten.

De dag er voor was me zoon geboren RAF dus was er niet echt bij.

Zit ik te denken om op deze velgen mijn winterbanden maar te gaan leggen en in de zomer nieuwe te kopen.

Nu wil ik gaan voor BBS Lemans 18 inc voor 225 maar achter lekker breed.

Weet iemand wat er achter maximaal op kan zonder dat het te wordt bv 255 of 265

en kan iemand me de et waarde verschaffen voor deze velgen.

Gezien ik alleen zomers rij met deze velgen worden het relpicas en met zon klein op etertje er bij zit er ook niet meer aan.

Tevens ben ik op zoek naar een foto van een z4 met deze velgen (zwarte auto)

Nou ik hoor het graag

gr eric

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Even het velgentopic opzoeken via de zoek-knop. Ik ben er zeker van dat je daaruit je antwoorden kan halen ivm de maximale breedte achteraan.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Hoewel je het zelf moet weten, vind ik je argument om imitatie te kopen wel mager.

Bovendien zul je merken dat het velgbed van een imitatie velg sneller oxideert.

Je plaats toch ook geen Halfords eindstukjes?? (neem ik aan tenminste :blink: )

Link naar reactie
Dure velgjes originele dan, replica's in breedset ga je niet vinden

Jawel hoor, ik heb ze een keer in breedset gevonden, waren ipv BBS'en, BB5'en :blink:

Mijn replica CSL's zijn ook een breedset :fiew:

En voor de anti-replica forummers onder ons. Er bestaat wel degelijk goede replica.

Heb mijn velgen ondertussen een jaar steken en voorlopig nog geen enkele klacht gehad...

Uiteraard blijft een merk 'beter', maar daar betaal je dan wel een, vaak absurde, prijs voor. :ok:

Link naar reactie

Klopt maar zijn slechts leverbaar met 1 j verschil, op 18 inch 8 en 9 j als kompleet set met banden krijg je ze met 225 om 235, ik zie ze liever op 8 en 10 j met 225 om 255.

Jawel hoor, ik heb ze een keer in breedset gevonden, waren ipv BBS'en, BB5'en :blink:

Mijn replica CSL's zijn ook een breedset :fiew:

En voor de anti-replica forummers onder ons. Er bestaat wel degelijk goede replica.

Heb mijn velgen ondertussen een jaar steken en voorlopig nog geen enkele klacht gehad...

Uiteraard blijft een merk 'beter', maar daar betaal je dan wel een, vaak absurde, prijs voor. :ok:

Link naar reactie
replica breedte set reeds gevonden in belgie dus wel mogelijk ruud

gr

aangezien ze alleen gebruikt worden in de zomer durf ik het risico wel aan

600 euro voor 4 velgen

of 3000 is een enorm verschil en daar kun je ze vaak voor laten spuiten en polijsten

gr

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
aangezien ze alleen gebruikt worden in de zomer durf ik het risico wel aan

600 euro voor 4 velgen

of 3000 is een enorm verschil en daar kun je ze vaak voor laten spuiten en polijsten

gr

In dat geval..

3081173827_6e01b48fb4.jpg

veel plezier ermee <_<

daar kan je tegenaan blijven polijsten en spuiten..

De volgende foto is een Borbet replica

618050271210855410.jpg

Link naar reactie
Klopt maar zijn slechts leverbaar met 1 j verschil, op 18 inch 8 en 9 j als kompleet set met banden krijg je ze met 225 om 235, ik zie ze liever op 8 en 10 j met 225 om 255.

ruud jij weet dit vaste wel !

wat past er nou onder een z4 met m onderstel!

8 en 10 j ? et waarde??

(moet die niet tusen de 35 en 45 liggen?)

ik vind de bbs ook errug mooi maar ik wil liever geen spoorverbreders alhoewel die dan eigenlijk nodig zijn vanwege de et waarde?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.