Ga naar inhoud

Ernst Paanakker


Gast floor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kreeg net een mailtje over de toedracht, en het verzoek om dat hier te plaatsen .

het was een combinatie van nat wegdek en olie, Ernst is daardoor in een slip geraakt en op de kop in de sloot terecht gekomen en heeft ruim tien minuten onder water gelegen. hij heeft absoluut niet te hard gereden.

Link naar reactie
Treurig. :(

Floor, laat je aub de familie van Ernst weten dat de Z-fans op ons forum met ze meeleven.

Ga ik doen, Via het secretariaat . Er zijn hier vast wel mensen die hem gekend hebben

Link naar reactie

Jeetje... heftig...

Ook namens mij heel veel sterkte voor de nabestaanden.

Krijg altijd een onbehaaglijk gevoel als ik hoor over mensen die zijn omgekomen in het verkeer. Het wordt nog onbehaaglijker als het een Z3-fan is en al helemaal om dan te horen dat forum-members deze persoon kenden. Dat brengt het ineens zo dichtbij...

Jij ook heel veel sterkte Floor!

Link naar reactie

Na dit onderwerp gelezen te hebben voel ik de noodzaak om te reageren om in eerste instantie de nabestaanden van Ernst Paanakker te condoleren en hen sterke toe te wensen in de komende periode.

Groeten

Ad

Link naar reactie

De crematie plechtigheid vind plaats op vrijdag 16 0ktober om 11.00 uur in het crematorium Haarlem, vergierdeweg 271 te Haarlem.

Men kan een mailtje sturen naar het secretariaat van de roadsterclub , zij zorgen er dan voor dat het bij de familie Paanakker terechtkomt

Link naar reactie

Damn, wat een vreselijk ongeluk. Een flinke sterkteknuffel voor Ilse en andere nabestaanden...

Ik heb even gekeken op roadsterclub.nl en Ernst was een echte Roadstergenieter, samen met Zijn vrouw Ilse.

Ik vraag me af of Ernst ook híer een account heeft.

Met Zo'n ongeluk als deZe worden we toch maar eens even met de bekende snuit tegen de werkelijke harde feiten geduwd:

We rijden vaker als gekken, meestal gaat het goed, maar...

Rust in vrede Ernst...

Link naar reactie

Heb hem niet gekend, maar toch welgemeend medeleven. Vreselijk zo aan je eind te komen

Link naar reactie

Gisteren werd mij gevraagd waarom er op de site van de roadsterclub geen aandacht werd geschonken aan het overlijden van Ernst Paanakker, Welnu, de ouders en Ilse hebben daar bewust voor gekozen.

Ernst zou de wens te kennen hebben gegeven mocht hij komen te overlijden om alles rustig te houden.

Veel leden gaan vrijdag naar de crematie om Ilse en haar ouders te condoleren .

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.