Ga naar inhoud

Schema bedrading zijspiegels


dbr

Aanbevolen berichten

Hoi,

vooreerst : ik ben geen techneut, vandaar mijn gesukkel

Ik heb een roadster 1.8 van 1996. Vanochtend heb ik de armsteun moeten vervangen van de linkerdeur. Alles is perfect gelukt, alleen, ik heb de kabeltjes uit het 6-polig stekkertje gehaald voor het sturen van de elektrische spiegels. Dacht even dat dit moest, achteraf bleek het onnodig. Ik weet nu uiteraard niet meer welk kabeltje in welk nummertje hoort en nu werkt enkel nog het naar binnen verplaatsen van de rechterspiegel.

Kan iemand me zeggen welke kleurt kabel in welk nummertje hoort van de 6-polige stekker ?

Dank bij voorbaat,

Danny

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Zie hier. Je zal de eerste niet zijn die iets losmaakt om pas later te bedenken dat het ook weer vast moet... Een paar fototjes maken met de digitale camera kan handig zijn. Ook leuk voor het verslag op het forum... :D

Ik ga er van uit dat het Duitstalige kleur-afkortingen zijn, dus BL/WS = Bleu/Weiss en BL/SW = Bleu/Schwartz.

Anders even spieken aan de andere kant :schater: .

Link naar reactie

Hoi Tja,

bedankt voor je snelle antwoord, maar ik zie 2keer staan 1/2/3, 1/2/3. Ik ben eigenlijk op zoek naar het schema voor het 'witte' stekkertje achter de knop bovenaan de handgreep om de spiegels te bedienen.

Ik probeer een foto te posten, maar lukt effe niet.

Groeten,

Danny

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.