Ga naar inhoud

Wat gaan jullie uitgeven aan je Z3?


Ivo

Wat denk je binnen nu en 6 maanden aan je Z3 te verspijkeren?  

52 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat denk je binnen nu en 6 maanden aan je Z3 te verspijkeren?

    • niets
      7
    • EUR 0-100
      0
    • EUR 101-250
      4
    • EUR 251-500
      7
    • EUR 501-1.000
      17
    • meer dan EUR 1.000
      10


Aanbevolen berichten

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja nu heb ik al gestemd B)  Pierre die onderste moet je hebben!@!! :(

Het gaat niet over wat ik al uitgegeven heb maar wat ik ga uitgeven B)

Oeps moet wel nog nieuwe BBS LM kopen maar ben inmiddels toch sterk aan het denken de 19 inch Schnitzers te gaan rijden :D Was/is toch wel erg mooi die 19 inches bij onze Huub :D En die nieuwe bandjes die hier nog op moeten is natuurlijk onderhoud! :D

Pierre

PS Een nieuw achterruitje is toch zeker onderhoud tel ik dus niet mee en de chromen Z8 sproeiertjes heb ik al besteld tellen dus ook niet mee, dan ga ik dus niks meer uitgeven Jongens :D B) Aan de Z1 moeten nog wat kleine dingetjes gebeuren :D Maar dat telt hier ook niet mee, er staat immers Z3 :D

Link naar reactie

Ik zou het niet meer weten:

Mooie velgjes, perfecte audio, exterieur zoals ik het wil hebben, interieur alle chroom en leer spulletjes zoals ik het wil hebben, zoals ze bij onze oosterburen zeggen: Wunschlos Glücklich :D :D

Maar ik kan natuurlijk ook niet in de sterren kijken B)

Link naar reactie

Nou... Hardtop €1000 als ik zo schat. Rolbeugelset compleet ????? joost mag het wete. Maar eerst maar in februari vakantie in Thailand overleven.

Link naar reactie
Ik zou het niet meer weten:

Mooie velgjes, perfecte audio, exterieur zoals ik het wil hebben, interieur alle chroom en leer spulletjes zoals ik het wil hebben, zoals ze bij onze oosterburen zeggen: Wunschlos Glücklich :m: :D

Maar ik kan natuurlijk ook niet in de sterren kijken :D

Ach je hebt nog geen hamann hardtop. Die heeft bijna niemand dus niet iets voor jou?

Link naar reactie
Ja Napoje, als ik daar nog eens sheap tegenaan loop :D

Leuke vooruitzichten heb je :blush: Verblijf daar hoeft niet duur te zijn :D :D

nee maar voor de prijs van de vlucht kan je al een hardtop kopen :D

Link naar reactie
Ja Napoje, als ik daar nog eens sheap tegenaan loop :D

Leuke vooruitzichten heb je  :blush:  Verblijf daar hoeft niet duur te zijn :D  :D

nee maar voor de prijs van de vlucht kan je al een hardtop kopen :D

Vliegen die goedkope jongens daar nog niet op dan, wij hebben voor april een retourtje lissabon voor 38 euro!! :D Daar kan ik geen Hamannetje voor kopen :D

groet,

Pierre

Link naar reactie
Ja Napoje, als ik daar nog eens sheap tegenaan loop :D

Leuke vooruitzichten heb je  :blush:  Verblijf daar hoeft niet duur te zijn :D  :D

nee maar voor de prijs van de vlucht kan je al een hardtop kopen :D

Vliegen die goedkope jongens daar nog niet op dan, wij hebben voor april een retourtje lissabon voor 38 euro!! :D Daar kan ik geen Hamannetje voor kopen :D

groet,

Pierre

nee pierre... niet intercontinentaal en zeker niet in het (thaise) hoogseizoen. €800,- is de goedkoopste directe vlucht.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Zojuist armsteun aangekocht, Eisenmann uitlaat is besteld, zijspiegel zonder dode hoek geïnstalleerd, automatten & antenne zijn besteld, binnenkort is horen voor zo'n achteruitkijkspiegel zoals pierre ;) ,... Fiks bedragje dus :blink:

Ni te vergeten dat ik onlangs ook winterbanden met velg & hardtop + voorbereiding aangeschaft heb...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.