Ga naar inhoud

kabel naar achter trekken


Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je moet de bekleding in de kofferbak eens lostrekken zie je gaatjes zitten bovenaan de achterwand. Dan kom je midden bij de rolbeugels uit.

Ik heb de hele binnenbekleding achter bij de rolbeugels losgetrokken en de kabel zelf onder de middenkonsole laten lopen naar voren. :D

Wel ff je gemakje nemen en niet terugschrikken om ff wat schroefjes los te draaien :D

Link naar reactie

Ik moet dit eigenlijk ook nog eens doen. Heb momenteel de wisselaar voor bij

de passasier zitten. is niet echt hinderlijk maar in de koffer zou ideaal zijn.

Mischien hier eens een tortorial van maken?

Link naar reactie
Ik moet dit eigenlijk ook nog eens doen. Heb momenteel de wisselaar voor bij

de passasier zitten. is niet echt hinderlijk maar in de koffer zou ideaal zijn.

Mischien hier eens een tortorial van maken?

Mijn wisselaar zit keurig boven het bandenplaksysteem, past perfect, kan niks (normaliter :D ) tegenaan vliegen en vreet geen extra bruikbare ruimte :D

Link naar reactie
Even iets anders, om welke kabel gaat het hier? Ik kan namelijk wel aan een cd-wisselaar komen, maar ik heb gehoord dat ik ook nog een fm-modulator erbij nodig had. :D :D

Edit, er ligt ook al een kabel achterin bij mij. Waar is deze dan voor bedoeld?

Weet niet hoe dat bij HK is maar bij de normale systemen heb je geen extra kabel/apparaat nodig behalve je wisselaarkabel B)

groet,

Pierre

Link naar reactie

Ik heb een lichte poging ondernomen om de kabel te trekken maar zag er al snel vanaf. Daarnaast moest de wisselaar ook ingebouwd worden onder de HK versterker..

Heb het maar overgelaten aan de heren van BMW maar was wel meteen 370 EUR lichter.........

overigens heb ik nog een lange kabel liggen, heeft mij EUR 50 gekost maar ik had de verkeerde besteld, dus als iemand interesse heeft..hij is gratis af te halen, ik zal het type nr wel even opsnorren.

Felix

Link naar reactie
Ik heb een lichte poging ondernomen om de kabel te trekken maar zag er al snel vanaf. Daarnaast moest de wisselaar ook ingebouwd worden onder de HK versterker..

Heb het maar overgelaten aan de heren van BMW maar was wel meteen 370 EUR lichter.........

overigens heb ik nog een lange kabel liggen, heeft mij EUR 50 gekost maar ik had de verkeerde besteld, dus als iemand interesse heeft..hij is gratis af te halen, ik zal het type nr wel even opsnorren.

Felix

Dan heeft het zich toch geloond om in de vakantie een paar daagjes uit te trekken, hem bijna helemaal te strippen :D en dan zelf de BMW traffic Pro, met actieve sub en CD wisselaar te installeren. :D

Link naar reactie
het bandenplaksysteem???? wat is dat in Gods naam???

Het M Mobility System, zoals je ze tegenwoordig in meer en meer auto's ziet: compressor met een fles bandenplak, zodat je zelf een lekke band kan repararen.

Zit alleen in de M uitvoeringen van de Z3... in verband met de 2 verschillende bandenmaten heeft een reservewiel geen zin. + het uitlaatsysteem op de M laat geen ruimte over voor een reservewiel en de M wordt zo wat lichter .... :)

Link naar reactie
het bandenplaksysteem???? wat is dat in Gods naam???

Het M Mobility System, zoals je ze tegenwoordig in meer en meer auto's ziet: compressor met een fles bandenplak, zodat je zelf een lekke band kan repararen.

Zit alleen in de M uitvoeringen van de Z3... in verband met de 2 verschillende bandenmaten heeft een reservewiel geen zin. + het uitlaatsysteem op de M laat geen ruimte over voor een reservewiel en de M wordt zo wat lichter .... :)

In de Z1 heb ik gewoon zo'n spuitbusje (met ingebouwde kompressor :D )

Nog lichter :D

Link naar reactie
Ik denk dat ik maar eens naar dat Mobility system ga kijken. Iemand een partnummer?

IMHO ben je gek als je dat los koopt, je kunt beter zo'n flesje (of 2) bij de halfords halen :m:

Link naar reactie

M Mobility System: 71102229601 voor het originele (oude, zoals in mijn M geleverde) systeem en -150 voor het navulbusje.

Het type 2 systeem is een beetje onduidelijk, maar waarschijnlijk is dat 82110134558

Prijzen heb ik niet :D maar voor het busje heb ik nog wel eens 25 fleuris betaald geloof ik :m:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.