Ga naar inhoud

Mal inbouwen navigatiemonitor


Tysie

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Via marktplaats heb ik voor een schappelijke prijs een navigatiemonitor op de kop weten te tikken voor een Z4.

Het betreft hier het originele scherm voor een Z4.

Nu ben ik zoek naar een mal omdat ik een gat in het dashbord moet zagen.

Is er hier iemand op het forum die mij daaraan kan helpen?

Alvast bedankt!

  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Via marktplaats heb ik voor een schappelijke prijs een navigatiemonitor op de kop weten te tikken voor een Z4.

Het betreft hier het originele scherm voor een Z4.

Nu ben ik zoek naar een mal omdat ik een gat in het dashbord moet zagen.

Is er hier iemand op het forum die mij daaraan kan helpen?

Alvast bedankt!

hier is een heel topic aan besteed inc foto`s

dus ik zou zeggen gebruik de zoek knop

suc 6

Geplaatst:
Het betreft hier het originele scherm voor een Z4.

hier wat meer info.. pvr en andre komen hier nog regelmatig, wellicht kunnen zij je op weg helpen.

ik hoop dat je niet toch een X3 scherm hebt gekocht, worden regelmatig aangeboden voor de Z4 maar zijn wel degelijk anders... <_<

Geplaatst:
hier wat meer info.. pvr en andre komen hier nog regelmatig, wellicht kunnen zij je op weg helpen.

ik hoop dat je niet toch een X3 scherm hebt gekocht, worden regelmatig aangeboden voor de Z4 maar zijn wel degelijk anders... <_<

Als het goed is, is het een echt Z4 scherm.

Tjah, wordt denk ik gewoon zelf een mal maken. Heb wel diverse tekeningen gezien, maar daar staan geen afmetingen bij <_<

......wordt spannend.

De overige spullen heb ik nog niet, dus ik heb de tijd.

Geplaatst:

Ik had gewoon voor de twee inbouw projecten telkens weer even een mal gemaakt mbv de monitor zelf.

Even goed opletten dat je het gat niet te groot maakt (in beide inbouwen had ik maar ongeveer 1 mm ruimte over aan de rechter bovenkant voor een of andere reden dat ik niet weet).

Het is goed te doen, kost alleen wat tijd (honderd keer passen en weer iets bijveilen).

Geplaatst:

Ik zit ook nog steeds te wachten om de zaag in m'n dash te zetten, en idd een mal vind je nergens.

Waarschijnlijk toch zelf maar iets maken <_<

Geplaatst:
Ik zit ook nog steeds te wachten om de zaag in m'n dash te zetten, en idd een mal vind je nergens.

Waarschijnlijk toch zelf maar iets maken ^_^

Een keertje afspreken en dan samen de zaag erin zetten? <_< :D :)

Ik heb in ieder geval een dremel met een flexibele slang/kop <_<

Geplaatst:

Dremel werkte bij mij niet goed, het smolt het plastic te veel. Zwitsers zakmes met zaag werkte het beste voor mij.

Geplaatst:
Ik zit ook nog steeds te wachten om de zaag in m'n dash te zetten, en idd een mal vind je nergens.

Waarschijnlijk toch zelf maar iets maken <_<

Haha daar had je afgelopen zaterdag mee moeten beginnen om een uur of 00.30 <_<

Andre

Geplaatst:
Haha daar had je afgelopen zaterdag mee moeten beginnen om een uur of 00.30 :wave:

Andre

:schater: :schater: :schater: Nouuu..... dat leek me niet zo'n heeel goed idee ;) ;)

Geplaatst:

Ik heb gebeld met de BMW dealer en het schijnt dat er een een mal beschikbaar is in de vorm van een sticker.

Heb er voor het gemak meteen maar 2 besteld, afwachten dus :wave:

Geplaatst:

vergeet niet dat het heel precies aankomt aangezien het scherm 2 poten heeft die precies moeten passen over het monteerpunt in het dashboard, dus links/rechts heb je heel weining speling.

Geplaatst:
Ik heb in ieder geval een dremel met een flexibele slang/kop :wave:
Dremel werkte bij mij niet goed, het smolt het plastic te veel.

Dan stond het toerental te hoog en/of was het schuurkopje te fijn. Dremel Zou dit perfect moeten kunnen.

Neemt niet weg dat bij de Z4 Zo'n navigatiescherm een 'must have' is... ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.