Ga naar inhoud

Opmerkelijke uitspraken


Ivo

Aanbevolen berichten

Ik ben gestopt met biljarten; ik had geen keus.

Ik ben zo cool, dat ijs jaloers op me is.

Vrouwen willen mannen die onbereikbaar zijn; daarom wil ik geen mobiele telefoon.

Als je denkt dat iets kleins en simpels geen verschil uitmaakt probeer dan maar eens te slapen met een mug in je kamer.

Geduld kun je niet kwijtraken door het te verliezen.

Iedereen klaagt over het weer maar niemand doet er wat aan.

Ik droomde vannacht dat een ijsje mij opat. Vanmiddag heb ik even wraak genomen...

Samen komen we er wel uit, of niet? Maar dat zien we dan wel. Of niet.

Wat denken jullie?

Weet je nog? Jij en ik... samen in de trein. Jij stak je hoofd naar buiten en ik mijn kont, en iedereen maar denken dat we tweeling waren.

Arme rokers,... ze moeten nu nog meer ophoesten voor een pakje.

Uit een wegenkaart kan je van alles opmaken, behalve hoe je het ding weer moet dichtvouwen.

Beste Prins Bernard, als U weer op jacht gaat, wilt U dan alstublieft die irritante teringleeuw van de Postbank naar de eeuwige rentevelden knallen.

Hieraan kan je zien dat een man een kleintje heeft: aan het kinderzitje achter op z'n fiets.

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Wat doe ik dan op school?

Toen ik thuiskwam zwaaide er wat, ik wuifde terug.

Wat doe je op het einde van het jaar met je 365 volgeschoten condooms?

Je smelt ze samen tot een autoband en noemt hem "GOOD YEAR!"

Het is groen en het rijdt door?

- Een blauwe auto.

Zomer is niet zomaar een tijd. Het is ook een plek. Zomer is een mobiel schepsel dat tegen de winter naar het zuiden trekt

Treinreizen: het is qua uitvoering hetzelfde als thuis op de bank zitten, met dit verschil dat je bank nu door heel Nederland rijd.

Sinds ik de mens heb leren kennen, ben ik van dieren gaan houden.

En hoe staat het met de bloembollen, willen ze een beetje kluit schieten?

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...

Ik heb een tering hekel aan bumperklevers......Zojuist had ik er wéér een voor me..... :m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.